Gjest Nuppa_ Skrevet 20. oktober 2011 #1 Del Skrevet 20. oktober 2011 Elsker å handle interiør på nettet, men det blir fort dyrt når frakten kommer på godt over 100 kr. Finnes det nettbutikker med fri frakt eller veldig billig frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pseudologos Skrevet 20. oktober 2011 #2 Del Skrevet 20. oktober 2011 blir ikke frakten bare isåfall lagt inn i prisen på varene, så det ikke blir billigere alikavæl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har handlet endel hos Pandoras Eske og har sett de har gratis frakt noen ganger (sist helg). Ellers er jeg enig med deg at det blir dyrt med 100,- i frakt i lengden når man er shoppingal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 22. oktober 2011 #4 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har handlet endel hos Pandoras Eske og har sett de har gratis frakt noen ganger (sist helg). Ellers er jeg enig med deg at det blir dyrt med 100,- i frakt i lengden når man er shoppingal Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natedrake Skrevet 4. november 2011 #5 Del Skrevet 4. november 2011 blir ikke frakten bare isåfall lagt inn i prisen på varene, så det ikke blir billigere alikavæl? jo som regel er det slik. vanligvis har man frakt i itllegg når det er liten verdi på varen, det høyere verdi, det oftere er det billig frakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #6 Del Skrevet 6. november 2011 Nå er det GRATIS FRAKT hos Pandoras Eske Da skal jeg få gjort litt julegaveshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå