Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere som kom med råd til meg forrige gang jeg slet me typen min, dere hadde rett.

Jeg fant til slutt ut at grunnen til at han hadde skjult tlf var at han skrev SINNSYKT mye meldinger med ei jente på jobben. Han hadde møtt henne på en fest i jobbsammenheng. Han påsto det aldri hadde vært noe mer enn vennskap mellom dem, de hadde ikke engang kysset. Det var slutt en periode pga dette, men vi fant tilbake til hverandre siden han lovte å ikke ha så mye kontakt med henne og ikke skjule mer for meg eller lyve. Jeg gikk med på det. Men det klarte han ikke, han fortsatte å sende mld og skjule dem for meg.

Da foreslo han at han skulle bryte all kontakt med henne fordi han ville ikke miste meg. Det gikk jeg med på nok en gang, men etter en dag ombestemte han seg og sa at han ville fortsette å ha LITT kontakt med henne, fordi han syntes det burte være greit å ha jentevenner. Det var jeg forsåvidt enig i, så jeg gikk med på det. Men så en dag fikk han en mld fra henne han ikke ville la meg lese, da klikket jeg og slo opp i sinne.

Vi pratet om dette dagen etter og han foreslo at vi skulle ha en liten tenkepause. Dette var onsdag. Vi har hatt mye kontakt etter det, han har fortalt meg hvor mye jeg betyr for han osv osv. Jeg har hele tiden håpet han skulle bestemme seg for at han vil ha meg, og bryte helt med henne, og at han etter en tenkepause savner meg så mye at han er villig til å ofre henne.

Men så i morges trengte jeg noen oppgaver han hadde lånt av meg, og det var temmelig viktig at jeg fikk dem fort fordi jeg har eksamen i faget tirsd. Jeg ringte hele formiddagen både på mobil (som var slått av) og på hustlf (som han ikke tok). Da klokken var tre ble jeg låst inn i leiligheten hans av hans samboer. I gangen hang det ei kåpe og sto et par støveletter. Døren til rommet var låst. Han har besøk av hun fra jobben!!!!

Fy faen jeg føler meg så lurt og dum som har trodd på alt han har sagt og gått meg på det ene etter det andre. Han påstår fortsatt at han ikke har vært utro, men jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Jeg mister helt troen på gutter, alle er utro!! Jeg sitter her og er forbanna og lei meg om hverandre, gråter og hyler og kaster ting mens jeg prøver å forberede meg til eksamen.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sur: Uffda! Så utrolig kjipt!

:trøste: Du fortjener en bedre mann enn denne drittsekken! Sørg, få det ut, ring alle venninnene dine og sov gjerne over hos noen andre de neste nettene. Du er sterk, du klarer helt sikkert å gå videre uten ham!

Skjønner hvis det blir vanskelig å konse på eksamen etter dette, men prøvd likevel. Eksamenen handler om DITT liv, og det vil du ikke kaste bort på ham. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fy faen, for en drittmann!!

* holder deg litt*

Han er tydeligvis veldig forvirret., eller bare sleip.

Synes du skal gå ifra ham, og settte hodet høyt.

Du fortjener bedre enn dette.

Ikke vik for ham en gang til. La ham "miste" deg og innse hva han har gjort.

Når han kommer krypende tilbake... Snu ryggen til og gå. ( aller helst arm iarm med den nye lekre mannen din)

Vet at det er totalt umulig å konsentrere seg om noe som helst annet akuratt nå. Men prøv å konsentrer deg for din egen del.

Stå på!

Klem fra *liten*

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ord blir liksom fattige akkurat nå, og jeg vet ikke hva jeg skal si. :cry:

Men jeg vil gi deg en Kjempe stor :klem2:

Skrevet

Tusen takk for alle gode ord. Det varmer.

Skrevet

Jeg har mistet helt troen på gutter. Klarer de ikke holde seg til en jente??

Kan ikke noen være så snille og gi meg troen på gutta tilbake??!

Skrevet

Hei!

Synes så innmari synd på deg! Det er ingen som fortjener å bli behandla som du har blitt! Men prøv å hør på noen av de andre her, ikke ikke la han komme til bake igjen om han vil. La han angre lenge og inderlig, og ikke la det holde en gang. Det finnes så mange andre som er MYE bedre!

Vet ikke helt hva jeg skal si for å få deg til å få trua på gutter igjen, men det lureste er nok bare å ta helt fri fra dem ei stund. Du har lov til å sørge, vær lei deg, men ikke for all del ikke grav deg ned.

Gå ut med venninner, kos deg hjemme sammen med venner du bryr deg om, tren (om du holder på med det, ikke slutt opp nå, det er nå du trenger det overskuddet mest!) Gråt, det er greit å være lei seg, men ikke la det ta overtaket. Ikke hør på depressiv/trist/rolig musikk eller musikk som minner deg om det dere har sammen, kos deg med annen god musikk du pleier å bli glad ut. Gå en tur til frisøren og fiks deg opp litt

Og tilslutt; Lykke til på eksamen, det går helt sikkert supert! Prøv å konsentrer deg om den de to neste dagene (det klarer du, det vet jeg!)

*Klemme, klemme* til deg, føler sånn med deg! :klem2:

Skrevet

Den drittsekken hadde hatt henne der over fra lørdagen og hun var der hele søndagen. Sitter her og lurer på om de er sammen nå, men er for stolt for å ringe han. Han påstår bastant at han ikke har vært utro, men med alle de løgnene han har servert meg i høst tror jeg ikke helt på han.

Æsj, jeg er virkelig deppa over han også. Det er det værste av alt. Å deppe over en drittsekk. Også er jeg så sulten men klarer ikke å spise, blir kvalm og maten vokser i munnen. Må bare spytte alt ut igjen. Hva skjer med meg??? Jeg som alltid er litt av et matvrak....

Jeg hater gutter akkurat nå.

Skrevet

Nei ikke ring for all del! Prøv prøv prøv å glemme, ikke tenke på det! (Vet sjøl hvor vanskelig det er, men man må bare prøve prøve og prøve!)

Det her klarer du!

*klemme* :trøste:

Skrevet

Uff, stakkars deg!

Ikke lett noen ganger! For all del ikke ring han, vær for stolt til det! La han komme krypende til deg, tråkk på han og gå!!

:trøste:

Skrevet

Livet er ikke lett, emn så vokser man jammen på de smartelige erfaringene man gjør.. En dag av gangen så skal det gå bra. det er noe vi alle vet inners inne selvom det er vansklig å tro. det er bra å være kritisk, men pass på at du ikke blir så kritisk at du lat livet ditt gå deg forbi. Du fortjener å ha en rundt deg som ser deg for den du er og vil ha deg for deg.. Alle andre skal du ikke bruke krefter på å sørge over..

vet du klarer dette!!

Masse lykke til

Skrevet

Takk for alle klemmer.. trenger det nå. Mammaen min skal komme og trøste meg snart også, hun lovet meg en liten shopping-runde på hennes regning, og det kan gjøre en trist jente i litt bedre humør!! Mammaer er gode å ha av og til!!

Skrevet

Huff og huff! Her kommer en klem fra meg også :klem:

Skrevet

Er det forresten vanlig å bli fysisk syk av å være lei seg/sinna?? Jeg har vært kvalm siden jeg fikk mistanke om besøket søndag og har ikke klart å spise annet enn mandariner siden da. I morges var det helt for jævlig, skulle ha eksamen og følte jeg MÅTTE få i meg litt mat. Tok en bit av knekkebrødet og brakk meg. Fikke ikke ned mer enn en mandarin. Var like før jeg holdt meg hjemme, men fikk slept meg bort til eksamenslokalet og tok eksamen, selvom det blir en helt jævlig karakter.

Har merket at jeg ved tidligere anledninger har blitt dårlig i magen når jeg har hatt mistanke om at han har gjort noe galt, ligget våken hele natten og løpt på do regelmessig. Er dette vanlig??

Effektiv slankekur :-?

Skrevet

Det er veldig vanlig.. Ta tiden til hjelp, men forsøk å spis litt allikevel. Vært borti det samme selv, og det er ikke noe gøy.

Føler med deg, og lykke til videre! Alt går bra tilslutt :)

Gjest sexysadie
Skrevet

Hadde en fyr holdt meg for narr på denne måten; skulle jeg nok ha forvisset meg om at ha ikke gjorde imot noen andre.

Dette skal du ikke finne deg i.

Bli forbannet istedet for å grine dine øyne ut.

Det må da være en måte å få ramm på denne gutten? :kjempesinna:

Skrevet

Tja, har planglagt å fortelle denne nye akkurat hvordan han er. At han har vært utro mot alle kjærestene sine og er en stor jentefut. Sa endel ting til samboeren hans da jeg var nede hos han på søndag, og det er rimelig lytt inn til rommet hans så jeg tror de hørte det... kalte han utro drittsekk osv.. Så da får denne nye flammen (som han forresten ikke har sett siden søndag) bestemme selv om hun vil ha en sånn type.

Men han har draget, han er pen, har digg kropp og er utrlig sjarmerende så de fleste klarer ikke holde fingrene av fatet... Inkludert meg :( Jeg er så sinnsykt svak, han har hjertet mitt... Men jeg skal være sterk og ikke la han få kloa på meg. Hvis jeg bare holder ut til det blir juleferie og vi er i hver vår by og jeg har alle venninnene mine hjemme, da skal jeg nok klare å gi slipp. Nå vil jeg bare ha en stygg (ikke direkte pen iallfall...), sjenert, snill og TROFAST gutt!! En som kun vil ha meg og som ingen andre enn jeg vil ha!!

*drømme*

Skrevet

Stakkars deg, føler med deg!

Trøsteblomst: :blomst:

Det er nok ganske vanlig å miste matlysten og å ha vondt i magen når man har kjærlighetssorg. Jeg tok av flere kilo etter at eksen gjorde det slutt, og det var ikke en slankekur jeg hadde behov for...

Gjest sexysadie
Skrevet

Men han har draget, han er pen, har digg kropp og er utrlig sjarmerende så de fleste klarer ikke holde fingrene av fatet...

*drømme*

På tide du lærer deg at d hjelper ikke hvor pen menn er så lenge de ikke er til å stole på.

Synes ikke planen om å si noe til denne nye dama er god.

Du må tenke større, og ta ham der d svir skikkelig.

Nemlig pengboka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...