Gjest asanti Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 På pcen er det to harddisker, C: som har rundt 50 GB og D: som har 600++ GB. Jeg spiller Sims så vil ha spillene på D: med best plass. Når jeg installerer spillene kan jeg jo velge selv hvor jeg skal legge de, men når jeg trykker på D: kommer det opp at det vil gjøre stasjonen ustabil. Noen som kan hjelpe meg med dette? Hverken jeg eller samboer er flinke med data.
Heart Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Ustabil? Er du sikker på at det var det det sto? Det er i alle fall ikke riktig, for det går helt fint å installere programmer til andre stasjoner enn C.
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Ser ut som det er ett reellt problem: http://forums.techguy.org/games/665025-external-hard-drive-sims-expansions.html Ringe EA Support?
Gjest asanti Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Hm, får prøve det. Utrulig kjipt problem iallefall!
Minya Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Det skal kunne gå an å omgå den feilmeldingen, kommer det opp advarsel og OK eller AVBRYT? eller bare AVBRYT? Prøv å kjør installasjonen i en annen kompatibilitet, feks winxp elns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå