AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har noen store kilehæl-boots ala http://3.bp.blogspot.com/_qkUUgP9DPN8/SuixpCTYFmI/AAAAAAAABFw/9mWeu-wPNRE/s400/rick-owens-wedge-ankle-boots.jpg, og lurte på hva som bør brukes til disse for at det ikke skal se ut som jeg har to digre klumper på føttene? Jeg syns det blir seende sånn ut med trange jeans, og de der nederst..
Gjest Spinell Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Lange bootcut-jeans kan nok være bedre enn veldig trange bukser. Jeg tenker på bukser som er så lange at du er helt nødt til å bruke høye hæler pga lengden.
FantasDick Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg synes wedges er rått nettopp pga det ser ut som to klumper nederst på beina. Elsker det, så jeg bruker mine til (nesten) alt! Jeg tror ikke bootcut blir pent over wedges.
Pialill Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 jeg har stramme svarte jeans til mine, ser kjempebra ut! men mine er veldig små, og IKKE klumpete i det heletatt :gjeiper:
Gjest Badabing Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg synes også at chinos er finest til kilehæl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå