AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har veldig glatt hår (nesten glass-hår sier frisør)uten volum. Noen som vet om Redken Wool Shake vil passe da? Pulver fungerer men foretrekker helst om man kan få tak i en spray eller lignende med ca samme effekt
Honesty Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Den vil funke, men jeg synes den er best dersom man sprayer den i hendene, og så fordeler i håret. Den gjør håret litt trått/seigt, og lettere å forme.
Djungelvrål Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg eeelsker denne. Men den stinker, lukter virkelig vondt. Og lukta forsvinner ikke heller hvis man bruker mye
Honesty Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Den lukter søt, emmen parfyme à la Angel og co, så "stinker" er vel ikke ordet, men lukten er temmelig dominerende, ja.
Djungelvrål Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Skulle ønske jeg fant noe som lignet men...Var det du som anbefalte meg Sebastian volumizer. Den var IKKE bra. Håret ble bare stivt og "glatt".
Honesty Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Det var kanskje jeg, ja. Jeg har skiftet frisyre siden den gang, så min står i grunnen i skapet. Har du testet volumsprayen fra Paul Mitchell? Den gjør ikke håret særlig stivt, og lukter ganske nøytralt. Egentlig liker jeg denne bedre enn alt det andre, men frisøren min sluttet å føre PM, og å bestille fra Lookfantastic har til tider vært en langdryg affære, men sist jeg bestilte derfra tok det ikke særlig lang tid. Denne sprayen er i tillegg veldig drøy i bruk.
Djungelvrål Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Men ligner den på woolshake? Gjør det håret trått og lett å forme?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Er denne bra å bruke hvis jeg ønsker bustehår? Har naturlig litt bustete og bølgete hår, men liker å buste det ekstra mye. Litt som dette. Har brukt saltvannsspray til dette formålet, men prøver gjerne denne hvis dere tror det vil forsterke effekten?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #9 Skrevet 21. oktober 2011 KK skrev en artikkel hvor det sto at man kunne bruke tørrshampo hvis man hadde veldig glatt og fint hår.
Honesty Skrevet 21. oktober 2011 #10 Skrevet 21. oktober 2011 @Liquorice: PM-sprayen gir ikke like trått hår som Wool Shake, men den lukter mer humant, dersom du ikke takler lukta på WS. Jeg vil tippe at WS kan funke på samme måte som saltvannsspray, men den er temmelig udrøy i bruk dersom du trenger mye av den til langt hår.
Djungelvrål Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Er denne bra å bruke hvis jeg ønsker bustehår? Har naturlig litt bustete og bølgete hår, men liker å buste det ekstra mye. Litt som dette. Har brukt saltvannsspray til dette formålet, men prøver gjerne denne hvis dere tror det vil forsterke effekten? Woolshake er fantastisk til bustehår, enda bedre enn saltvannspray Endret 21. oktober 2011 av Liquorice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå