Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvilken øyenskygge jeg bruker, forsvinner den (mer eller mindre) i løpet av et par timer, utrolig irriterende!! Noen som kan anbefale en som sitter godt? :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Art Deco har en fantastisk øyenskyggebase, koster vel en 70-80 kr, varer i evigheter og det samme gjør øyenskyggen en bruker over. Har gått 12-timersskift med den og fremdeles ikke fått en eneste stripe.

Skrevet

hmm - kanskje det er dette jeg har gjort feil, jeg vet ikke hva en øyeskyggebase er en gang? :oops: :ler:

Er det noe som skal på under øyenskyggen det? :ler:

:wink:

Skrevet
Uansett hvilken øyenskygge jeg bruker, forsvinner den (mer eller mindre) i løpet av et par timer, utrolig irriterende!! Noen som kan anbefale en som sitter godt?   :-?

En annen mulighet er å bruker foundation først, og etterpå pudder for å setter foundation'en fast. DA sett jeg på øyenskygge og har ikke problemer. Clinique har en øyenskygge base som jeg er glad i og. Husker ikke hva det heter men kan finne ut om du vil.

Skrevet

Ja er et godt råd å legge pudder/ fundation under først, da sitter øyenskyggen merkbart bedre!

Ellers kan jeg varmt anbefale kanebo sine øyenskygger, de er veldig fine og holder lenge. Har en i lyse farger med skimmer i, som er flott å bruke i disse festtider :D

Klem Hanne

Skrevet

Jeg bruker også Art Decos øyeskyggebase. Den er helt super.

Er super-drøy, og sist betalte jeg 72 kr. for den.

Kan ikke være uten jeg, nå :-?

Skrevet

Takker for gode tips - skal prøve den! :D

Skrevet

har samme problemet, men så har jeg aldri kjøpt "skikkelige" øyenskygger heller.. h&m greier.. hvor kjøper dere art deco?

Skrevet

Jeg kjøper Art Deco på Cubus, bruker også denne øyeskyggebasen og kan love at skyggen sitter perfekt hele dagen :D

Gjest Tristessa
Skrevet

Noen som kan si noe om Art Decos øyenskygger da? Hvordan er de på? Synes de har mange små som ser fristende ut...

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har hørt at art deco var ikke noe særlig..at den ikke holdt...men her ser det jo ut til at den er godt likt :roll:

Skrevet

De fleste av øyenskyggene mine er Lancome, som er grei nok, men den som sitter aller best av de jeg har, er faktisk den billigste, en fra Isadora. Så man skal ikke alltid skue hunden på prisen.

Skrevet
Noen som kan si noe om Art Decos øyenskygger da? Hvordan er de på? Synes de har mange små som ser fristende ut...

Ja! Bruke de små søte, og er veldig fornøyd! For at den skal sitte bra så bruker jeg fuktig pensel når jeg legger på. PS. Nr 298 er helt nydelig til blå øyne :blunke:

Gjest Tristessa
Skrevet

£liza, hvor mye koster de søte små? Og hvilken farge er det på den du oppga?

Skrevet
£liza' date=' hvor mye koster de søte små? Og hvilken farge er det på den du oppga?[/quote']

Husker ikke hva jeg betalte. Kjøpte den på salg ved et parfymeri som skulle slutte å føre dem. Men de er ikke så dyre!

Fargen er sånn orange-skimmer-aktig. Bruker den på øyelokket, og så bruker jeg en mørkere lenger opp. Den er også fin å legge ved vippekanten nede. Fremhever blåfargen så utrolig fint!

:D

Skrevet

Er også kjempefornøyd med ArtDecos øyenskyggebase! Den funker kjempebra, koster "ingenting" og er utrolig drøy.

At alle skyggene kan kjøpes enkeltvis er genialt, og med magneteskene kan man sette sammen sin egen palett.

Må bare legge til at favorittøyenskyggen min uten tvil er MAC!! Og i kombinasjon med basen fra ArtDeco holder de fint en hektisk 10 timers arbeidsdag på meg.

(*sukk*...hvis bare noen kunne begynne å selge MAC i Norge.... *drømme*)

Skrevet

Kjøpte nettopp Eye Colour Duo fra Kanebo. Liker den veldig godt de gangene jeg har brukt den nå.

Har også en øyenskygge (vannfast på tube) fra Lancome som sitter som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...