Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lenke

Fy f...! :gjeiper:

Dette bør virkelig motivere alle til å ikke begynne å røyke, og å drikke veldig moderat. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste om det her i november utgaven av Marie Claire, og fikk litt panikk! Jeg drikker sjeldent, har aldri røykt, soler meg nesten aldri (jeg er så lys at jeg blir brent uansett) - men sukker føler jeg det blir veldig mye av! Ikke bare er jeg glad i godteri og slikt, men jeg hater å lage mat, så det blir mye ferdigmat (ikke frityrstekt junkfood), men poser av ditt og datt og halvfabrikat. Selvfølgelig legger man på seg av mye karbohydrater, men jeg merker også at jeg ser mer sliten ut i ansiktet med et grålig drag. Og jeg er bare 19! :fnise:

Skrevet

Æsj! Så stygg man blir.

De skulle tatt med solariumsbruk da. Kunne vært interessant å se.

• Liker 1
Skrevet

Mange som sier at et glass vin er sunt. Røyking er selvfølgelig ikke det. Og solarium er det spekulasjoner om at det virkelig er så farlig som man skal ha det til.

Skremselspropaganda bare!!!

• Liker 1
Skrevet

Vel... jeg driter ikke i hvordan jeg ser ut når jeg er 50-60, men jeg vil ikke ofre alt her i verden bare for å se bra ut, som forresten er et produkt av nåtiden. Jeg vil ha kost meg i livet, jeg driver med sport, men jeg spiser fremdeles karbohydrater og drikker vin.

Når jeg ligger på sykesenga og venter på at livet avsluttes vil jeg gjerne vite at jeg koste meg - ikke brydde meg om overflatiske ting som rynker.

• Liker 1
Skrevet

De nevner ikke den genetiske faktoren, som egentlig er den største. Jeg kjenner en dame på over 50 som har drukket og solt seg mye i sitt liv, hun har verdens glatteste og peneste hud. Noen er rett og slett heldige når når det kommer til aldring og hvordan kroppen og huden takler ulike stressfaktorer.

Jeg tror også at generelt det å ha det bra er kjempeviktig for hvordan man blir seende ut. Folk som sliter, som er deprimerte ol. ser ofte eldre ut enn de er.

Når det er sagt har selvfølgelig ikke røyking, drikking og masse sjokolade noen posiiv innvirkning :gjeiper:

Skrevet

Mange som sier at et glass vin er sunt. Røyking er selvfølgelig ikke det. Og solarium er det spekulasjoner om at det virkelig er så farlig som man skal ha det til.

Skremselspropaganda bare!!!

Så du tror det ja? De fleste som røyker og tar solarium ser ikke ut i måneskinn når de tipper 50.

Rynkete, gustne og jævlige.

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Vel... jeg driter ikke i hvordan jeg ser ut når jeg er 50-60, men jeg vil ikke ofre alt her i verden bare for å se bra ut, som forresten er et produkt av nåtiden. Jeg vil ha kost meg i livet, jeg driver med sport, men jeg spiser fremdeles karbohydrater og drikker vin.

Når jeg ligger på sykesenga og venter på at livet avsluttes vil jeg gjerne vite at jeg koste meg - ikke brydde meg om overflatiske ting som rynker.

Nå er det kjent at solarium kan føre til kreft, så om man holder seg vekke fra det kan man unngå sykesenga i noen år ekstra... det samme gjelder for røyking og overdrevent alkoholinntak. Er ikke bare det overfladiske man tenker på når det kommer til sol og sukker, vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...