AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Hva gjør man når to liker deg, og du liker dem. de er kompiser, + han ene er eksen din .. !! dette er veldig vanskelig for meg. aner ikke hva jeg skal gjøre og samtidig er jeg redd for å miste dem begge! føler jeg rett og slett graver i min egen grav nå.. noen som har vært i samme situasjon før? eller hva hadde du gjort?
Gjest Regza Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) . Endret 8. april 2012 av Regza
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Hvis du ikke vet, så er ingen av de rett for deg. Kanskje du har rett. uff, følelser er noe dritt noen ganger
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Kanskje du har rett. uff, følelser er noe dritt noen ganger En eks bruker å være det av en god grunn? Tror heller du bør satse på å finne en annen etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 xer er xer fordi de er mongo, alle mine xer er bitre nek.
Matrim Cauthon Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 De kommer nok ikke til å forbli venner så veldig lenge. Nå vet jeg ikke åssen de er, men i de fleste vennegrupper er det uakseptabelt å date venners eks. I værste fall blir ikke bare de uvenner, men hele vennegjengen blir delt. Hvis jeg var deg ville jeg blitt sammen med eksen igjen(spørs selvfølgelig på om du virkelig vil det og hvorfor det ble slutt i første omgang) eller bryte kontakt med begge :/
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 De kommer nok ikke til å forbli venner så veldig lenge. Nå vet jeg ikke åssen de er, men i de fleste vennegrupper er det uakseptabelt å date venners eks. I værste fall blir ikke bare de uvenner, men hele vennegjengen blir delt. Hvis jeg var deg ville jeg blitt sammen med eksen igjen(spørs selvfølgelig på om du virkelig vil det og hvorfor det ble slutt i første omgang) eller bryte kontakt med begge :/ Det er sant. tror heller dem ikke er så mye kompiser lengre eller jeg vet ikke, men når jeg spurte gutt1 om hvorfor dem ikke var så mye sammen lengre. så svarte han fordi gutt2 ikke svarte lengre når han ringte. men det kan jo også sikkert bli "værre" om jeg blir sammen med en av dem.. så kommer nok bare til å finne meg en annen ja, selv om det ikke er bare bare når man liker noen som du ikke kan "få" værste jeg vet er å ødelegge for folk. så dette er virkelig ikke lett. skulle prøve å ikke snakke med dem på en stund, bare for å se hva som skjedde da. + å få litt tid til å tenke (dem sender sms hver dag), men da trodde dem det skjedd noe men finner vel ut av det. Takk for svar
Gjest Herr Drue Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 xer er xer fordi de er mongo, alle mine xer er bitre nek. Bitter, sa du?
Gjest D_flatmajor Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har heldigvis ikke vært i samme situasjon, det høres slitsomt ut. Jeg skjønner godt frykten din for å miste begge, men tror du at de er like interesserte når de får vite at du har "holdt på" med kompisen deres OG likt han samtidig som dem? Jeg tror jeg ville droppa begge. Hvis to liker deg, så finnes det sikkert flere også. Ja, jeg vet at følelser er brutalt osv., men jeg tror faktisk jeg ville droppa dette prosjektet.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Hva med å gjøre ingenting? Altså kun fortsette å se på dem som venner.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 Vet ikke helt hva som skjedde jeg, plutselig snakka ikke han ene med meg lengre (ikke eksen min) .. men det gjør ikke noe, det var kanskje best sånn uansett
Lumpelure Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 xer er xer fordi de er mongo, alle mine xer er bitre nek. Minste felles multiplum!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #13 Skrevet 26. oktober 2011 Man går ikke på eksens kompiser....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå