AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 De er flinke til å danse, men jeg ville aldri latt mitt barn danse i de klærne. Det er kvalmt. Barn skal ikke kle seg slikt.
Miki Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 7 år? Huffameg. Hva slags danselærer lærer små barn å danse slik? 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Det var dyktige dansere, men samtidig nokså upassende antrekk og koreografi... 3
Tropic Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 De var fantastiske flinke, men FY for en korografi og antrekk til 7 åringer... Totalt upassende! 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Nei HUFFAVMEG!!! Dette var helt.. jah, feil?! Selv var jeg danse instruktør og da "sjefen" viste vårens nye koregrafi/danser til danserne mine fra 7-10 og dem satt på sangen " I just wanna make you wet" nei da sa jeg at den var jeg ikke med på... Hva i all verden tenker feks besteforeldrene når dem ser sine små gullbarn komme på scenen og danser til Snoop dog som synger om å gjøre kvinner våte? Noen reagerte tilbake på mine utsagn og sa at Hallo det er jo snakk om å gjøre en svett og våt, ikke våt og kåt.. men fler tall jeg har spurt assosierer denne sangen med å gjøre ei våt og kåt så da valgte jeg en annen sang og gjorde om koregrafien... Foreldre i ettertid har sakt Takk for at jeg ikke valgte denne sangen og den koregrafien, evnt foreldre ønsker og trekke barna sine ut av dansingen om slike sanger og danser skulle øves på.. 3
Dragonfly84 Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Uff, det var fælt De var jo kjempeflinke til å danse, men... Ja. Det så ikke bra ut. Fikk helt vond følelse Samtidig var det ikke egentlig noe verre enn Toddlers and Tiaras, det syns jeg virkelig ser pedo ut. Fireåringer med falske tenner, masse sminke og voksne bevegelser... Og mammaer som bestikker dem med leker hvis de samarbeider.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Det er jo pedo-dans deluxe. URK. Jeg hadde følt meg utilpass hadde jeg vært på det showet der. 1
Gjest Lars Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg går ut fra at dere mener det samme om 7-åringer som gjør øvelser på bom (turn) også da ? (split med ben rett opp..som jeg synes var den "verste" øvelsen..) Det er sikkert verdt en diskusjon hvor grensen skal gå, men jeg synes ikke dette var det verste jeg har sett..De var uansett svært flinke og tydelig engasjerte så det blir nesten like feil å "sable" ned deres iver med prippenhet..
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Det er jo pedo-dans deluxe. URK. Jeg tror kanskje at helt streite folk ikke nødvendigvis har så mye hell med å forestille seg hva pedofile tenner på, og av den grunn muligens ikke bør begrense barn sin lek og atferd i frykt for at et annet menneske skulle tenne på det. Alternativt kan dere finne frem burkinien til døtrene deres, skjønt det er ikke så sikkert at det hjelper.
Malum Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Endel av de bevegelsene i den dansen der er så seksualiserte at det bare ser veldig, veldig feil ut når de er utført av småbarn...attpåtil i sexy undertøy... Usj. Også tenker jeg at noen har jo faktisk kjøpt disse antrekkene til dem. Voksne mennesker. Og noen har lært dem bevegelsene. Hva tenker de med? De burde ikke fått være med på showet, og foreldrene burde fått seg en aldri så liten leksjon. 6
Malum Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg tror kanskje at helt streite folk ikke nødvendigvis har så mye hell med å forestille seg hva pedofile tenner på, og av den grunn muligens ikke bør begrense barn sin lek og atferd i frykt for at et annet menneske skulle tenne på det. Alternativt kan dere finne frem burkinien til døtrene deres, skjønt det er ikke så sikkert at det hjelper. Så du tror at disse småjentene har lært seg koreografien selv? Og egenhendig skaffet seg det sexy undertøyet, som den naturligste ting i verden for små 7-åringer å gjøre? 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 Over my dead body at min 7 åring skal få stå på en scene å spille på sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Så du tror Hvis du forteller meg hva det var du ikke forstod, så kan jeg forsøke å gjenta det på en annen måte. Hvis du forsøker å si at du synes dette ble litt for seksualisert, så er det jo flott at du har meninger og klarer å uttrykke dem, men jeg synes det blir litt sykt å si at barn blir sexy bare fordi dem trykker på seg klær som på voksne hadde vært sexy. I korthet tror jeg det hele sitter litt hos deg.
Mr.Omg Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 Like sykt som skjønnhetskonkurranser for barn. Burde ikke vært lov.
Malum Skrevet 20. oktober 2011 #16 Skrevet 20. oktober 2011 Hvis du forteller meg hva det var du ikke forstod, så kan jeg forsøke å gjenta det på en annen måte. Hvis du forsøker å si at du synes dette ble litt for seksualisert, så er det jo flott at du har meninger og klarer å uttrykke dem, men jeg synes det blir litt sykt å si at barn blir sexy bare fordi dem trykker på seg klær som på voksne hadde vært sexy. I korthet tror jeg det hele sitter litt hos deg. Jeg tror du misforstår litt. I mine øyne er ikke disse barna sexy. I noens øyne er de nok dessverre det, og det at noen voksne mennesker rundt dem også har lagt opp til akkurat det synes jeg faktisk er nokså ille. Barn blir utsatt for overgrep hele tiden over hele verden. At voksne mennesker i tillegg bevisst gjør barn til sexobjekter i underholdningsbransjen bidrar ikke akkurat positivt. 4
Gjest *Røyskatt* Skrevet 20. oktober 2011 #17 Skrevet 20. oktober 2011 Begynner å bli utrolig lei av seksualiseringen av småunger. Når jeg var sju, så lekte jeg med barbie, og hadde bilde av Minnie Mus på genseren.. Nå skal de springe rundt i undertøyet og leke sexy. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #18 Skrevet 20. oktober 2011 Antrekkene var ekle, men koreografien var bra, og de var SYKT FLINKE til å bare være 7 år. *måper i respekt*
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #19 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg tror du misforstår litt. Du må lese innlegget mitt på nytt, for det ser ut til at du svarer på noe ingen annen person har skrevet. Pussig, men i kjedsomhetens ånd gjentar vi bare det vi sa sånn for å gjøre et eksperiment ut av det og se hvor mange ganger vi må gjenta oss selv. I mine øyne er ikke disse barna sexy. I noens øyne er de nok dessverre det, og det at noen voksne mennesker rundt dem også har lagt opp til akkurat det synes jeg faktisk er nokså ille. Det var disse "noen", som jeg til å begynne med, gav uttrykk for at ikke fantes, og at man derfor trygt kan la barn leke. Jeg tror faktisk også at dem har sitt eget undertøy under selve draktene, om disse draktene skulle plage deg så veldig. Nå kan du jo se om du takler å tenke, da: Vil du helst ha en syvåring MED bh på scenen, eller en syvåring UTEN bh? Begrunn: Hvilket av disse valgene seksualiserer syvåringen, etter din mening? Barn blir utsatt for overgrep hele tiden over hele verden. Og det stopper nok ikke opp med det aller, aller første. At voksne mennesker i tillegg bevisst gjør barn til sexobjekter i underholdningsbransjen bidrar ikke akkurat positivt. Grei ut om: Blir dem gjort til sexobjekter, er dette bevisst, bidrar det negativt. Kom gjerne med eksempler og dine egne argumenter. Levéringsfrist neste uke.
Gjest Skrevet 20. oktober 2011 #20 Skrevet 20. oktober 2011 FANTASTISK kroppskontroll, men tror jeg ville kanskje revurdert antrekket, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå