Sissa Skrevet 20. oktober 2011 #21 Skrevet 20. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Varierer veldig.. En uke kan vi ha sex hver dag, tilogmed flere ganger om dagen, en annen uke bare tre ganger. Hvor lenge har dere vært sammen? 2,5 år Bor dere sammen? Ja Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Hver gang vi var sammen, flere ganger
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #22 Skrevet 20. oktober 2011 Får sex? Hva gjør du for det selv da. Sex er grunnsteinen i ethvert forhold, jeg jobber med det HVER dag. Det man ikke får hjemme finner man veldig fort et annet sted, husk det damer.
frøken C Skrevet 20. oktober 2011 #23 Skrevet 20. oktober 2011 Svaret er faktisk ALDRI, sikkert 3 mnd siden sist... har bodd sammen i 12 år, har tre barn. I begynneslsen var det selvsagt litt oftere... hehe 1-2 g pr uke kanskje.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #24 Skrevet 20. oktober 2011 En gang i uken. I helgen. Ingen av oss har rett og slett overskudd til noe mer. Ufattelig godt å reise på ferie sammen for å si det sånn.. Har vært sammen i 7 år, og ja, vi bor sammen. I begynnelsen av forholdet hadde vi det hver gang vi så hverandre, ca en gang til to i uken. Da vi flyttet sammen var det hver dag i en periode til det dabbet av. Men så var vi ikke i full jobb begge to på den tiden heller. 1
Gjest redstar Skrevet 20. oktober 2011 #25 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Nesten hver dag, men noen ganger kan det gå 2 el 3 dager imellom og det er noen uker i året vi er fra hverandre pga jobb osv. Så da kan jeg vel si gjennomsnitt 4ganger i uken:) Men jeg kan også si at ivertfall en gang i mnd har vi sex 2-3 ganger på en dag:) Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i over 3 år:) Bor dere sammen? Ja, har bodd sammen i 3 år. Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Hehe, ofte! Ivertfall hver dag, og det var flere ganger det ble 2 til 4 ganger pr dag:) Endret 20. oktober 2011 av redstar
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #26 Skrevet 20. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Ca 0-5 ganger i uka Hvor lenge har dere vært sammen? 2,5 år. Bor dere sammen? Ikke fast, men overnatter ofte hos hverandre Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Annenhver dag - 4 ganger daglig
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #27 Skrevet 20. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Nå har vi sex kanskje to-tre ganger i mnd, ingen har noe særlig lyst og sånn har det vært i en periode nå. Hvor lenge har dere vært sammen? 12 år Bor dere sammen? Ja, har bodd sammen i 11 år. Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Da var vi kaniner og hadde sex flere ganger om dagen. Etterhvert så ble det til to-fem ganger i uken.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #28 Skrevet 20. oktober 2011 oh fikk en liten oppvekker nå. snakker folk sant her? jeg trodde det var vanlig at man hadde sex ca en gang pr mnd etter at man har bodd sammen i 7 år eller lignende. bare meg som får lite sex nå da:) Det er jo mindre enn vi hadde i mitt forrige forhold som hadde vart i nesten 20 år, og hvor jeg ikke hadde sexlyst de siste 15 årene. Vi klarte i det minste et snitt på 2 ggr /mnd Nå har jeg ny partner og vi har sex så godt som hver gang vi treffes, og gjerne flere ganger når det først skjer..dvs 1-3 ggr pr uke, Men vi er fortsatt nyforelsket da
micromaya Skrevet 20. oktober 2011 #29 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg tror "normalt" må defineres av hvert enkelt par og hva som passer dem; men for oss er svarene som følger: Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? - Som regel hver eneste dag. Hvor lenge har dere vært sammen - Et års tid, pluss/minus den offentlige tiden Bor dere sammen? - Ja Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? - Vi har like ofte sex nå som da. Kanskje enda mer nå, egentlig - blir litt greiere når man endelig bor sammen Vi har definert at sex er viktig for oss. Ikke følelsesmessig, men vi føler at vi har et veldig likt behov for sex. Vi prioriterer nakentid, kjærtegn, kos og samtaler fremfor tv og andre ting. Legger oss gjerne rett etter barna om vi er trøtte og slitne; vi prioriterer rett og slett det å opprettholde sexlivet. Veldig fornøyd med det
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #30 Skrevet 20. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Ved hver anledning. Han pendler, så i helgene har vi morgen og kveld.. Hvor lenge har dere vært sammen? 2 år Bor dere sammen? Bodd sammen i 1 år. Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Vi hadde like ofte da, men gjerne veldig langvarig på natten. Kunne ha oss i timesvis hver natt. Det har vi noen ganger nå også, men ikke hver eneste natt.
Gjest wahaj Skrevet 20. oktober 2011 #31 Skrevet 20. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Alt fra hver dag til 1 gang i mnd (fødte for 4 mnd siden, så tatt litt tid denne gangen, i tillegg til mye skriking og veldig lite søvn. Hvor lenge har dere vært sammen? 3,5 år Bor dere sammen? Ja Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Hver dag til flere ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #32 Skrevet 22. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Varierer veldig, har slitt med syklusen og forholdet generelt. 0-3 ganger i uken. Hvor lenge har dere vært sammen? Nesten 4 år Bor dere sammen? Ja, i 2 år. Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Første gang (da vi gikk på ungdomsskolen, hadde vi sex hver eneste dag, gjerne flere ganger for dag) Da vi ble sammen igjen, ble det sex hver gang vi møttes. (Avstandsforhold) Da vi endelig flytta sammen hadde vi sex ca. 3 ganger i uka. Jeg har aldri vært fornøyd med å ha så lite sex... Men når det først skjer, er det helt fantastisk!
Gjest pellepirat Skrevet 24. oktober 2011 #33 Skrevet 24. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? 2-3 ganger i uka. Hvor lenge har dere vært sammen? 8 år Bor dere sammen? Ja Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Hver dag
Flammy Skrevet 24. oktober 2011 #34 Skrevet 24. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Vi har sex hver dag, selvfølgelig unntak. Veldig ofte flere ganger om dagen. Hvor lenge har dere vært sammen? Har ikke vært sammen mer enn 4 mnd. Bor dere sammen? Ja, så godt som bodd sammen fra dag en. Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Sånn ca. 3 gangerom dagen.
She_Leiva Skrevet 24. oktober 2011 #35 Skrevet 24. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? - Tja, alt mellom 1 og 4 ganger i uken vil jeg tro? Kommer an på hvordan jeg jobber og hvordan stressnivået er. Hvor lenge har dere vært sammen? - Litt over 3år. Hadde 3årsdag 1.August. Bor dere sammen? -Ja vi har bodd sammen i litt over ett år nå. Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? - Stort sett hvert eneste ledige øyeblikk.
Sukkerklumpen! Skrevet 24. oktober 2011 #36 Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Jeg i et forhold, men desverre er min kjære i militeret. Vi har vært sammen i litt over 2 år. Vi bor ikke sammen (for han er jo i militæret), men planer om det når han kommer hjem. Vi hadde vel sex mellom 4-7 ganger i uker. Prøver og holde gnisten oppe så vi er alltids åpent for og prøve nye ting. Tror ingenting er normalt eller unormalt. Man må nessten bare kjenne på det selv og gjør det man synes er best for enn selv. (: Endret 24. oktober 2011 av Sukkerklumpen!
lisske Skrevet 24. oktober 2011 #37 Skrevet 24. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? 1-2 ganger i uka, noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere. Hvor lenge har dere vært sammen? Litt over 6 år. Bor dere sammen? Nei, aldri bodd sammen. Avstandsforhold i 3 av de 6 årene. Men har gått fra å se hverandre kun 4-5 ganger i året til hver helg:) Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Tok 2 mnd til vi i det hele tatt hadde sex. Så ble det hver gang det passet seg, 2-5 ganger i uken:)
Tikaani Skrevet 24. oktober 2011 #38 Skrevet 24. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Tre-fire ganger i uka, +-. Hvor lenge har dere vært sammen? Åtte år. Bor dere sammen? Ja, bodd sammen i syv år. Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Avstandsforhold de første syv mnd hvor vi bare møttes i helger og ferier, men når vi var sammen hadde vi sex flere ganger pr dag.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #39 Skrevet 24. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Som oftest en gang i uken. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Hvor lenge har dere vært sammen? 2 1/2 år Bor dere sammen? Ja Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Som oftest hver gang vi så hverandre, hvertfall hver gang vi overnattet. Det første året var det vel 2-3 ganger i uken. Så her går det bare en vei. Haha...
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #40 Skrevet 24. oktober 2011 Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? 3 ganger i måneden. Hvor lenge har dere vært sammen? 4 år. Bor dere sammen? Ja. Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? 3 ganger om dagen. (Vi er et par i tjueårene. Det er han som har lite sexlyst fordi han jobber så mye. Men vi har det HELT fint! For noen er det helt vanlig å ha det sånn).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå