Gå til innhold

Dere i forhold - hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er et par ting jeg lurer på, rett og slett fordi jeg er usikker på hva som egentlig er "normalt"

Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Bor dere sammen?

Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i ca 4 år (inkl 1 år med avstandsforhold) og bor sammen nå. I begynnelsen hadde vi vel sex hver dag utenom mine "kvinnelige dager", mens nå er det vel et par ganger i uka. Hvis vi er på ferie eller noe så blir det mer, om det er mye stress i tilværelsen blir det langt mindre..

Jeg synes det er viktig å ha forståelse for eventuell manglende lyst, også hos mannen. Er det mye som skjer med jobb, familie etc, så tenker jeg at det er bedre å støtte gjennom gode samtaler enn å absolutt skulle ha sex fordi "det ikke skjer ofte nok". Det essensielle er vel at det er himmelsk når det først skjer?

Nå vet jeg jo ikke hvorfor du stiller disse spørsmålene, men der fikk du hvertfall mine tanker om saken :kaklehone:

Skrevet

Vært sammen 2 år, bodd sammen ett år.

Har sex minst en gang om dagen, men som oftest morgen og kveld.

Nå er han i Afghanistan (vært der ett halvt år) så vi har masse å ta igjen når han kommer hjem om to uker! :fnise:

Gjest Linaria
Skrevet (endret)

Nesten 9 måneder

Bor dere sammen?

Ja, har bodd sammen hele tiden egentlig, men jeg bytta adresse før fire-fem måneder inn i forholdet.

Hver dag, opptil flere ganger om dagen. Vi har like mye sex nå som da.

Endret av Linaria
Skrevet

Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? 1-3 ganger i uka, noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere.

Hvor lenge har dere vært sammen? Et og et halvt år snart

Bor dere sammen? Ja, bodd sammen i underkant av et år

Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? Hele tida. Gjerne fem ganger om dagen!

Gjest Consensio
Skrevet

Vært sammen en del år, bodd sammen siden dag 1.

Hadde sex hver eneste dag, gjerne flere ganger om dagen i starten av forholdet. Nå varierer det hele tiden fra hver dag den ene uka til infen den andre

Skrevet

Dere som er i et forhold, hvor ofte har dere sex? Ca 1 gang i uke.. noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere..

Hvor lenge har dere vært sammen? 8 år

Bor dere sammen? Ja, bodd sammen i 6 år

Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? 2 ganger i uka kanskje:) siden vi ble sammen på vgs, og begge bodde hjemme, så man hverandre ikke så ofte!

Skrevet

Vi har vært sammen i et år og noen måneder. Vi bor sammen nå.

I starten hadde vi sex omtrent hver eneste gang vi så hverandre, opptil flere ganger hver dag. Nå varierer det mellom et par ganger i uka, til litt over en uke mellom hver gang. Spørs på humøret ;)

Skrevet

Veldig forskjellig. Er det travelt blir det mindre, men oftest 2-3 ganger uken. Når vi har fri (el ferie) han det lett bli hver dag, eller mer :sjenert:

Vært sammen ca 2 år.

Bor dere sammen?

Ja, bodd sammen ca 1,5 år.

Heeeeelt i starten kunne vi vel holde det gående 1-2 ganger dagen til tider. Ellers hver dag når jeg kom på besøk til han.

Skrevet

Er et par ting jeg lurer på, rett og slett fordi jeg er usikker på hva som egentlig er "normalt"

2-5 ganger i uken.

4 år

Bor dere sammen?

[/b

nope

]Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet?

2-5 ganger i uken

Gjest bazibaz
Skrevet

Vært sammen 2 år, bodd sammen ett år.

Har sex minst en gang om dagen, men som oftest morgen og kveld.

Nå er han i Afghanistan (vært der ett halvt år) så vi har masse å ta igjen når han kommer hjem om to uker! :fnise:

Som om jeg skulle skrevet det selv. Sett bort fra at jeg er morgengretten, så vi har det som oftest en gang på dagen(etter jobb om det er i uka) i steden for på morgenen. :fnise:

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? 1,5 år, gift i 5 mnd.

Bor dere sammen? ja

Hvor ofte hadde dere sex helt i begynnelsen av forholdet? hver dag

Skrevet

-Hver gang vi møtes, dvs nesten hver helg. Et par ganger for dag.

- rundtomregna 10 mnd.

Bor dere sammen?

- Nei, avstandsforhold enn så lenge.

- Like ofte som nå. Hver helg, et par ganger om dagen.

Gjest otrivin
Skrevet

1-3 ganger dagen.

1,5 år snart.

Bor dere sammen?

Ja.

Samme som nå ca, noen ganger 4-5 ganger, men ikke så ofte pga jeg fikk mye vondt.

Skrevet

7 år 1 gang kanskje 2 pr mnd av og til 1 gang pr andre mnd.

Skrevet

Bor dere sammen?

Vi har vært sammen i over 3 år, bor sammen og har sex hver dag.

I begynnelsen av forholdet så hadde vi vel sex ca 2 eller 3 ganger om dagen :sengekos: Det var tider det :fnise:

Skrevet

Vært sammen i 6 år, har sex maks en gang i uka. Før vi fikk barn hadde vi 2-3 ganger i uka. Nå har vi ikke tid/overskudd.

Skrevet

Sammen i 8 år, et barn, sex 1-2 ggr om dagen. Anal en gang i uken. Elsker han!

Skrevet

Varierer veldig. I svært stressende perioder kan det gå flere uker mellom hver gang. Som regel er det 1-4 ganger i uka, noen uker oftere og flere ganger om dagen.

5 år

Bor dere sammen?

Ja

Husker ikke helt. Tipper 3-7 ganger i uka. Tok vel 5-6 uker fra vi ble sammen til vi hadde sex.

Skrevet

oh fikk en liten oppvekker nå. snakker folk sant her? jeg trodde det var vanlig at man hadde sex ca en gang pr mnd etter at man har bodd sammen i 7 år eller lignende. bare meg som får lite sex nå da:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...