AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Egentlig liker jeg jo best å løpe rundt i joggebukse og praktiske klær hjemme. Når menn ser meg ute på byen, er jeg jo selvfølgelig veldig velkledd,velstelt,fin på håret, sminket osv Jeg frykter av og til at de kunn er interesert i meg pga utseendet. Og at de tror at jeg ser så sexy og deilig ut til vanlig også. Noe jeg ikke gjør. Hjemme er det praktiske arb.klær som brukes, joggebukser , t shorter osv. Og jeg bruker lite tid på utseendet. Jeg ser alltid bra ut, er ikke det, er jo født med et bra utseende. Men jeg orker ikke gå striglet rundt fra topp til tå til enhver tid. Får jeg en ny mann nå. Blir det et pes og måtte stelle seg og kle seg fint hele tiden i starten i hvertfall. Føler det litt som et press nesten. En forventning fra mannens side. For menn vil jo ha fine velstelte damer som kler seg smakfult og ser bra ut. Særlig i starten av et forhold. Vil man jo gi et godt inntrykk av seg selv... Men tror ikke jeg klarer holde på lenge...før jeg drar på meg kosedressene og joggebuksa igjen... Vær så god. Du får ta meg som jeg egentlig er. Jeg orker ikke gå rundt som et glansbilde.I pinetrange sexy klær...Det er til fest, ikke til hverdags. Lurer på om menn forstår hvor mye ARBEID OG TID det tar å være velstelt til enhver tid ? Og forventer menn dette ? Det er PES å bli singel og date nye menn igjen. Pes... For da må jeg være så striglet hele tida. Slitsomt...å være en pyntedukke : )
Daniel84 Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Egentlig liker jeg jo best å løpe rundt i joggebukse og praktiske klær hjemme. Når menn ser meg ute på byen, er jeg jo selvfølgelig veldig velkledd,velstelt,fin på håret, sminket osv Jeg frykter av og til at de kunn er interesert i meg pga utseendet. Og at de tror at jeg ser så sexy og deilig ut til vanlig også. Noe jeg ikke gjør. Hjemme er det praktiske arb.klær som brukes, joggebukser , t shorter osv. Og jeg bruker lite tid på utseendet. Jeg ser alltid bra ut, er ikke det, er jo født med et bra utseende. Men jeg orker ikke gå striglet rundt fra topp til tå til enhver tid. Får jeg en ny mann nå. Blir det et pes og måtte stelle seg og kle seg fint hele tiden i starten i hvertfall. Føler det litt som et press nesten. En forventning fra mannens side. For menn vil jo ha fine velstelte damer som kler seg smakfult og ser bra ut. Særlig i starten av et forhold. Vil man jo gi et godt inntrykk av seg selv... Men tror ikke jeg klarer holde på lenge...før jeg drar på meg kosedressene og joggebuksa igjen... Vær så god. Du får ta meg som jeg egentlig er. Jeg orker ikke gå rundt som et glansbilde.I pinetrange sexy klær...Det er til fest, ikke til hverdags. Lurer på om menn forstår hvor mye ARBEID OG TID det tar å være velstelt til enhver tid ? Og forventer menn dette ? Det er PES å bli singel og date nye menn igjen. Pes... For da må jeg være så striglet hele tida. Slitsomt...å være en pyntedukke : ) Dette er ditt eget valg Selvfølgelig setter man stor pris på at dama stasher seg opp innimellom. Men ingenting er så pent som ei dame som kan ligge slengt i sofaen med meg i bare joggings, UTEN sminke, og bare være seg selv. 1
Gjest Apophis Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Er ingen som tvinger deg til å være ein pyntedukke, det er du som velger å bruke så mye tid foran speilet 3
Genesis Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Dette tror jeg er et fenomen skapt av kvinner selv. Hvor i alle verden har dere det fra at vi gutter tenker sånn? 5
*Sinnataggen* Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 lol fatter ikke hvorfor du ikke bare kan være deg selv. om du så treffer en mann og han ikke tåler at du er dg selv, er han da noe for deg? må ikke gjøre alt så komplisert. 1
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Egentlig liker jeg jo best å løpe rundt i joggebukse og praktiske klær hjemme. Når menn ser meg ute på byen, er jeg jo selvfølgelig veldig velkledd,velstelt,fin på håret, sminket osv Jeg frykter av og til at de kunn er interesert i meg pga utseendet. Og at de tror at jeg ser så sexy og deilig ut til vanlig også. Noe jeg ikke gjør. Hjemme er det praktiske arb.klær som brukes, joggebukser , t shorter osv. Og jeg bruker lite tid på utseendet. Jeg ser alltid bra ut, er ikke det, er jo født med et bra utseende. Men jeg orker ikke gå striglet rundt fra topp til tå til enhver tid. Får jeg en ny mann nå. Blir det et pes og måtte stelle seg og kle seg fint hele tiden i starten i hvertfall. Føler det litt som et press nesten. En forventning fra mannens side. For menn vil jo ha fine velstelte damer som kler seg smakfult og ser bra ut. Særlig i starten av et forhold. Vil man jo gi et godt inntrykk av seg selv... Men tror ikke jeg klarer holde på lenge...før jeg drar på meg kosedressene og joggebuksa igjen... Vær så god. Du får ta meg som jeg egentlig er. Jeg orker ikke gå rundt som et glansbilde.I pinetrange sexy klær...Det er til fest, ikke til hverdags. Lurer på om menn forstår hvor mye ARBEID OG TID det tar å være velstelt til enhver tid ? Og forventer menn dette ? Det er PES å bli singel og date nye menn igjen. Pes... For da må jeg være så striglet hele tida. Slitsomt...å være en pyntedukke : ) Ser problemet Og det er vanskelig å unngå dette i starten ettersom det er viktig å gi et best mulig inntrykk. Redd du må kroke fisken skikkelig før du kan dra på deg kosedressene og joggebuksa igjen
Stefan Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Dette tror jeg er et fenomen skapt av kvinner selv. Hvor i alle verden har dere det fra at vi gutter tenker sånn? Signerer.
Matrim Cauthon Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å hoppe inn i pysjbuksa, forventer ikke at jenter skal oppføre seg annerledes. Hvis du føler at du ikke kan oppføre deg som deg selv, så har du kanskje funnet feil fyr?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg som mann hadde faktisk blitt mer avslappet om du hadde dasset rundt i en joggebukse hjemme framfor og alltid være pyntet. Det blir litt unaturlig og surre rundt i høyhæla sko hjemme liksom.
Mus-Katt Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Enig med de andre her.. tror dette er noe du selv har funnet på i ditt eget hode. Hva gjør alt mer avslappende og gjør at man blir fortere kjent med sin nye kjæreste, enn å dra på seg joggebuksa hjemme hvis man skal se en film f.eks? Hvor komfortable vi føler oss har mye å si for vår utstråling. Trange klær som gjør at vi føler en viss stivhet f.eks, og joggebukse og t-skjorte som speiler mer personlighet.
Shantee Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Hehe, jeg var en skikkelig pyntedukke før. Trodde at kjæresten ville se meg med nystriglet hele tiden, og var livredd for at han skulle seg meg "naturlig". Heldigvis var HAN den som roet meg ned og sa at han foretrakk meg med mindre sminke og at jeg var vakrest da jeg våknet om morgenen uten absolutt noe sminke og rufsete hår. Jeg bruker ennå sminke, men er ikke så stresset som før.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg ble faktisk bedt på date da jeg gikk ustriglet, i slapp joggedress ograr på håret i butikken. Det kommer jo også HELT an på hvordan man er som person, vel så viktig som alt annet 1
Gjest otrivin Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg gikk rundt og så ut som en slask når jeg var singel og bestekompis med typen (da han ble forelsket i meg og var det i 1,5 år før vi ble sammen), men etter vi ble sammen sminker jeg meg hver dag (eller som oftest, om jeg er dårlig og sånt i perioder så gjør jeg ikke det hver dag) og går med ordentlige klær og sånt som oftest fordi om jeg bare driter fullstendig i utseendet mitt (altså ser jo ikke ille ut i joggebukse uten sminke men), så ser jeg for meg at det blir kjipt for han: Jeg syns jo det er greiest at han har voks i håret, pusser tenner, barberer seg og går med ordentlige klær han også. Det er ikke sånn at bare fordi man har vært sammen lenge så kan man drite i alt. Det syns ihvertfall jeg kan i lengden føre til at man kanskje kan bli nysgjerrig på andre.
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Lurer på om menn forstår hvor mye ARBEID OG TID det tar å være velstelt til enhver tid ? Og forventer menn dette ? Nei. Men det ser ut til at du forventer det? 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg regner med det er for å bli sammen med menn som er opptatt av prestisje og har godt med penger du gjør dette? Det er neppe nødvendig for å bli sammen med mer jordnære menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå