ellen :) Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Jeg får ikke ren vaskemaskinen min, samboer har vasket arbeidsklærene sine.Og nå er det ett belegg inne i hele maskinen, gummien rundt døren er svart. Har prøvd og skylle ut av den+har kjørt kokevask. Ingen ting hjalp. Noen som har noen råd til meg???? Endret 20. oktober 2011 av ellen :)
Gjest Survival Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Er det regn inni vaskemaskina, eller prøver du å få vaskemaskinen "ren" fordi den er skitten? 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Hvordan i alle dager klarer du skrive regn to ganger?? Kjør den med litt salmiakk på 90 grader 3
minipusen Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Prøv en runde med klor. Ha en god mengde klor i maskina og kjør en kokvask. Kjør gjerne maskina nok en gang uten klær i for å være sikker på å få ut all kloren. Neste vask igjen kan godt være håndklær o.l., så er du helt sikker ang kloren.
minipusen Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Hvordan i alle dager klarer du skrive regn to ganger?? Kjør den med litt salmiakk på 90 grader Even better. Så først etterpå at det var sort belegg i maskina. Regner med det er olje? Salmiakk er fettløselig. Men ikke bland det med klor! 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Bruk salmiakk og en dråpe zalo, det er fettløsende.
ellen :) Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2011 Er det regn inni vaskemaskina, eller prøver du å få vaskemaskinen "ren" fordi den er skitten? jeg har rettet på det nå, tror jeg var litt vell trøtt i går.
Gjest Kvikklunsj Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Bakepulver istede for vaskepulver og eddik istede for skyllemiddel :-) 95grader kokvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå