Gjest roxz Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Typen var jomfru når han møtte meg, og har lenge vært mobbet av andre, og har derfor hatt en periode i livet han var ekstremt avhengi av foreldrene sine, spesielt sin mor. I de siste dagene har jeg utforsket han litt, og har funnet ut både det ene og det andre.. En av tingene er at jeg skjønner han må ha ganske grove fantasier. Jeg spørte han idag om disse, men han ville ikke åpne seg, mens jeg prøvde å si at jeg tenner på det meste, og er ikke noe person som dømmer. Han derimot mente jeg absolutt ikke ville tenne på det, og ville ikke si det. (Og jeg har vært superåpen om at jeg tenner på mye sykt) Etter å etterhvert å kommet under huden hans, sa han bare; voldta meg. Jeg prøvde sånn halveis, men jeg ble for harhendt.. Han forklarte at han ville bli voldtatt som om jeg elsker han og ikke greier å motstå han. Jeg skulle være bestemt, og fortelle han hva han skulle gjøre, og etter sexen holde rundt han. Jeg spurte han da om han tenkte på mor-sønn forhold, men nei han ville tenke det var meg. Vi har lenge tullet om at jeg er mammaen hans, og igår også under sexen spurte jeg; "er jeg mammaen din?", og han bare; "mamma,åh,mamma" Derfor tvilte jeg egentlig på at denne benektelsen var helt sann, så litt etterpå sa jeg; "tenner du på å kalle meg mamma?", og han bare; "tjaa, kansje litt". da sa jeg bare; "jeg tenner på at du kaller meg det", og da tror jeg han sa "yess".. Han virket hvertfall glad, og sa han elsket meg. Når vi hadde sex senere sa jeg flere ting som muntret han opp til å kalle meg mamma igjen, men han reagerte ikke med noe annet en stønning. Men når vi var ferdig sa han bare; "åh, mamma" Har noen erfaring med "mamma"-greier? Jeg går jo utifra at hans sexfantasier egentlig går ut på å bli voldtatt av sin mor. Ellers ville han jo ikke først sagt at han var sikker på at jeg ikke tente på det? Hva tror dere? Hva tror dere han liker? Vi er begge 20 år forresten på forhånd tusen takk!! Trenger svar! Endret 19. oktober 2011 av roxz
Cathrine88 Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg spurte han da om han tenkte på mor-sønn forhold, men nei han ville tenke det var meg. Vi har lenge tullet om at jeg er mammaen hans, og igår også under sexen spurte jeg; "er jeg mammaen din?", og han bare; "mamma,åh,mamma" Derfor tvilte jeg egentlig på at denne benektelsen var helt sann, så litt etterpå sa jeg; "tenner du på å kalle meg mamma?", og han bare; "tjaa, kansje litt". da sa jeg bare; "jeg tenner på at du kaller meg det", og da tror jeg han sa "yess".. Han virket hvertfall glad, og sa han elsket meg. Når vi hadde sex senere sa jeg flere ting som muntret han opp til å kalle meg mamma igjen, men han reagerte ikke med noe annet en stønning. Men når vi var ferdig sa han bare; "åh, mamma" På beskrivelsen din her høres det ærlig talt mer ut som om det er du som liker at han kaller deg mamma, og at han blir med på det fordi det tenner deg. 3
Gjest roxz Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 På beskrivelsen din her høres det ærlig talt mer ut som om det er du som liker at han kaller deg mamma, og at han blir med på det fordi det tenner deg. Hehe, kansje det. Men det er han som har ved flere annledninger i tidligere dager sagt ting som "mamma passer på meg", og "jeg elsker deg mamma"..
Daniel84 Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Hehe, kansje det. Men det er han som har ved flere annledninger i tidligere dager sagt ting som "mamma passer på meg", og "jeg elsker deg mamma".. Det er ikke noe han bruker som ett kjælenavn da... Jeg liker å kalle dama "mami" men betyr ikke jeg har mamma fantasier fordi. men typen din var kanskje litt mer ekstrem?
Gjest roxz Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Det er ikke noe han bruker som ett kjælenavn da... Jeg liker å kalle dama "mami" men betyr ikke jeg har mamma fantasier fordi. men typen din var kanskje litt mer ekstrem? Hehe, som sagt så liker han liksom å være lille gutten, og han stønner å sier; mamma, åh mamma.. Det er ikke bare et kjælenavn, men heller en sexfantasi.. Men alikevel, prøver å finne ut hva han egentlig liker da, når han først absolutt ikke ville si det, og mente jeg ikke kunne tenne på det han tenkte på, når han allerede visste jeg både liker å dominere, og han har kalt meg mamma før.. Herregud, bare graver hodet ned i tanker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå