Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillepia_
Skrevet

hei! har nettopp kjøpt meg kjole som jeg skal bruke på russeballet, men har funnet ut at når jeg prøver strømpebukse under, vises det gjennom kjolen! :( er det noen som vet om en strømpebukse som ikke er så stram at det blir fettlag akkurat der hvor det strammer? på forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest lillepia_
Skrevet

muligheten er jo f.eks å skaffe seg strømpebukse uten liv, dvs. at du har heller har strømpebuksa på beina og ikke på underlivet. skjønte dere? :D

Skrevet

Knestrømper går ikke det da om kjolen er lang? Eller sånne som går til lårene - men da kan du få et søkk i låret som viser om kjolen strammer litt.

Gjest Anonymous
Skrevet

kjøp stayups.. Jeg bruker aldri strømpebukser lengre..

Skrevet

Er det ikke "luftig" og kaldt med stay-ups under kjole/skjørt nå om vinteren..?

Jeg misliker sterkt strømpebukser, men har til nå latt strømpene ligge på denne årstiden.

TiT

Skrevet

Slenger med på de andre her; stay-ups!

En genial oppfinnelse. Strømpebukser detter ned, er et herk når man skal på do osv..Stay-ups i riktig størrelse, sitter akkurat der de skal hele tiden, og er ikke veien for noen ting

Skrevet

Stay ups funker ikke på meg og mine runde lår :( Da blir det store søkk som viser gjennom klærne.

Skrevet
Stay ups funker ikke på meg og mine runde lår :( Da blir det store søkk som viser gjennom klærne.

Tro meg, jeg har også runde lår, men får ikke søkk som vises under klærne. Sikker på at du har riktig størrelse?

Og det finnes jo flere bredder på den blondegreia oppe. Har opplevd litt søkk med de smale, men ikke med de brede. Akkurat som fettet får mer plass å fordele seg på... :ler:

Skrevet

Stayups er bra, men kan klemmer ofte på låret og gir "linjer". Jeg bruker like gjerne strømper med hofteholder, da er det ingenting som klemmer. Ellers så er det noe som heter underkjole dah....

Skrevet
Stayups er bra' date=' men kan klemmer ofte på låret og gir "linjer". Jeg bruker like gjerne strømper med hofteholder, da er det ingenting som klemmer. ..[/quote']

Har også tenkt på det, men synes ikke klemmene fra hofteholderen?

Skrevet

Hofteholder og strømepr,og evt en underkjole

Da snakker vi!!!!!

Skrevet

Det finnes strømpebukser som er veldig lave i livet (stopper på hoftene). Da klemmer det ikke på de "feil" plassene.

Skrevet
Slenger med på de andre her; stay-ups!

En genial oppfinnelse. Strømpebukser detter ned, er et herk når man skal på do osv..Stay-ups i riktig størrelse, sitter akkurat der de skal hele tiden, og er ikke veien for noen ting

Helt enig!

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt stayups . Men vist du har en si kåpe som varmer det hjelper . Har du ikke det så blir det vel litt kalt ja .

Skrevet

Klemmene fra hofteholderen synes ikke med mindre det er en veldig trang kjole/skjørt. Da pleier jeg å bruke underkjole/skjørt. Det er stort sett bare i hvite trange skjørt at stroppene kan sees (men glane kan jo menn en del om......) :briller:

Skrevet

Jeg får skikkelig valk over kanten av strømpebuksa, men liker likevel å ha hel strømpebukse fremfor stayups. men jeg pleier å kjøpe så høy strømpebukse som når nesten under BHen. (når jeg har kjole og ikke skjørt/topp på, vel og merke)

Skrevet

det finnes jo stay up`s(strømper)

mere behagelig å ha på...i tillegg er det veldig sexy

Skrevet

Etter at jeg prøvde stay-ups for første gang forsvant ordet strømpebukse fra mitt vokabular :o :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...