Gå til innhold

Hvordan Snoke på partner sin pc. Menn, og Kvinner LES :)

*Sinnataggen*

4 stemmer

1. 1. Har du snoket på din kjære sin pc eller mobil

• ja
      1
    • nei
      3

Anbefalte innlegg

har bladd endel i dette forumet, og jeg har lært mye på kort tid. Videre har jeg hatt mang en latter, og da spess i tråden om rare ting som blir sagt under akten. Så har jeg lest triste innlegg, og ellers hjulpet noen med noe.

Det jeg reagerer på, som jeg ikke visste var hvor mange kvinner som faktisk er interessert i å snoke på sin partner sin pc. Jeg har alltid trodd at dette var spess for mannfolk da jeg hører kollegaer noen venner og slikt prater om det.

Men her inne leser jeg om flere kvinner enn menn som ønsker å snoke på sin partners mobil og pc, selv om det også er menn. Nok om det.

Denne tråden tenkte jeg kanskje kunne handle om akkurat det.

Noen synes at å gjøre dette er virkelig forkastelig og umoralsk

andre synes det er en grei måte å få tak i bevis.

Noen gjør det også i desperasjonens navn :)

Jeg kommer i den gruppen som ikke synes dette er riktig. Det er mange grunner til det, og jeg orker ikke liste dem opp nå. Men det er ingen garantier for at jeg ikke en gang vil skifte mening.

:kaffekopp: sånn : Når man bruker en felles pc til hemmeligheter er det viktig å skjule sine spor. det viser seg her inne at den skyldige ( selv om det motsatte ikke er bevist ) er flink til nettopp det.

slette logg cokies og midlertidige internetfiler

logge inn som annen bruker

bruke annen nettleser

det finnes også egne programmer som skjuler alle spor.

har man sin egen pc, så kan man jo bare bruke et skikkelig passord. Men dette er også mulig å komme forbi. Det tar jeg ikke opp nå.

Videre ahr de fleste mobiler i dag ( som ikke er pensjonert ) muligheter for passord eller rutemønster for å komme inn. Det er heller ikke umulig å komme forbi der, men det tar jeg heller ikke opp nå.

Felles pc eller Egen pc som står åpen lenge nok til at man kan låne den litt.

det er ikke lett å være snok. Men det finnes mange programmer der ute som kan hjelpe til med dette. Mange av dem er ofte vanskelige å lære, og det krever litt tolmodighet og erfaring innen data.

Føler du det er greit mot partneren din

synes du dette er riktig for deg

vil du basere et forhold på slik misstillit så er dette en av mange veier å gå :

gå til teknik

skriv spy cobra i søkefeltet. Da får du opp dette:

USB-dongel som når den plugges i en datamaskin installerer et hemmelig program som lagrer alle tastetrykk, besøkte hjemmesider og tar bilde av screenshots med jevne mellomrom. Neste gang du setter donglen i datamaskinen kommer all innsamlet informasjon til å overføres til SpyCobra! Du kan deretter i fred og ro gjennom informasjonen på din egen datamaskin. Minnet har plass til å lagre over ett års aktiviteter. Passer til Win XP/Vista/7.

Så kan dere snoke i vei, men på en måte håper jeg dere blir fersket av partneren :)

Endret av solosuper10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke være redd for å bli fersket jeg, siden jeg kan sitte å sjekke hans logger og historikk med han ved siden av meg :fnise: Vi har ingen hemmeligheter for hverandre, og trenger derfor ikke engang å kalle det "snoking". Bryr meg ikke i det hele tatt om han sjekker/bruker min PC, han har jo passordet til og med.

Dog hvis jeg med hensyn til noen andre skulle holdt noe hemmelig fordi det ikke ville være greit for den eller dem at min partner visste noe, da sletter jeg evt. meldinger ang. temaet og ringer personen opp i stedet. Evt. tar de hemmelighetene face-to-face :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyBlabla

Når jeg leser her så regner jeg med at det er min tråd du sikter til, angående gjenoppretting av leserloggen :-) Og vil bare understreke at i utgangspunktet så har jeg samme syn på saken som deg, og jeg skal ikke prøve å rettferdiggjøre mitt (dog mislykkede) forsøk på snoking, men jeg vil bare si at jeg/vi som snoker har som regel en grunn- uten at jeg vil utdype den noe mer enn jeg allerede har gjort :-)

Men, du har et viktig og tankevekkende poeng :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden kanskje, men, inne på denne gruppa omhandler jo omtrent annenhvert innlegg hvordan man snoker, eller skjuler snoking på facebook! Tydelig at snoking er "in" som aldri før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her så regner jeg med at det er min tråd du sikter til, angående gjenoppretting av leserloggen :-) Og vil bare understreke at i utgangspunktet så har jeg samme syn på saken som deg, og jeg skal ikke prøve å rettferdiggjøre mitt (dog mislykkede) forsøk på snoking, men jeg vil bare si at jeg/vi som snoker har som regel en grunn- uten at jeg vil utdype den noe mer enn jeg allerede har gjort :-)

Men, du har et viktig og tankevekkende poeng :-)

jeg mente ikke deg spesielt:) og jeg dømmer ingen. slik jeg skrev lenger oppe så er jeg plutselig selv i en slik situasjon at jeg skifter mening, og føler jeg trenger å gjøre det samme. så jeg hever meg på ingen måte over noen som helst andre :) så håper ikke du føler jeg har hengt deg ut eller synes du er noe negativt. det gjør jeg ikke.

tråden handler om at jeg ble overasket da jeg fikk se at dette avr utbredt blant damer kvinner, og ikke bare menn. samtidig samle litt info i en tråd slik at dem som er ute etter å snoke kan få se hvilke muligheter det er der ute.

jeg tenker heller ikke svart hvitt, for det er mennesker der ute i meget dumme situasjoner som faktisk har dette som en utvei eller som en måte for å få ting som lager kvalme opp og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slik at hele tråden ikke forsvinner ut i ja eller nei til snoking :

1. Hvorfor trenger du å snoke?

2. hva trenger du tilgang til?

3. Hvilken info trenger du?

eller noe i den duren. får fikse litt på dette når jeg har sovet.

:natti: godnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg har opplevd litt for mye i forholdet mitt så kunne jeg godt tenkt meg å være mer kyndig i kunnskapene mine om dette jeg.

Men å innstallere noe vil jeg aldri gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har opplevd litt for mye i forholdet mitt så kunne jeg godt tenkt meg å være mer kyndig i kunnskapene mine om dette jeg.

Men å innstallere noe vil jeg aldri gjøre..

hva vil du lære ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går visst an å snoke via hjemmenettverket (eavesdropping), da slipper man å innstallere noe på partnerens pc. Men det skal visst være betraktelig vanskeligere å få til (har ikke prøvd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vil du lære ?

Er egentlig ikke noe jeg vil lære for tiden.. uttalte meg bare på mer generelt grunnlag at jeg godt kunne vært mer kyndig på å dykke ned i en pc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...