Gjest SmurfeLurfen Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Hei! Kjøpte denne kjolen for en stund siden. Syntes den var fin og endelig ville jeg gå for litt farger, og ikke bare en kjole som er ensfarget svart! Kjolen passet fint og tenkte å bruke den til en fest i romjula, men ikke selve julaften. Men etterhvert har jeg angret på at jeg kjøpte den.. Den er kanskje litt mye "fjortis"..? Er selv 20 år og kjolen passet fint, det gjorde den. Men skulle kanskje bare gått for en svart likevel. Hva synes dere om den? Bilde: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ3HujCPQLGErLhX_CiL0OL5j7QFUr-yhnfyOCvABWBUS4iBSbINn8Di97_TA Fra siden: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWj5qAtekzQr-gLWmHG4L8XMXqqc9g0AC1nSnid-uDnAPyG1uGPFDLhfoK_g Bakfra: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3ryEx6QOi0uovtNapIJC3XW5yotUyG3M51gsbVzcq9EUzvCA5 (Prøv å se bort fra dama på bildet som har den på seg da... ) Endret 19. oktober 2011 av SmurfeLurfen
Aspera Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Det eneste som gjør den fjortis sånn sett er dama på bildet. Har du kropp til å gå i en sånn kjole: Go for it! Enig i at det er fint med litt andre farger enn bare svart 1
Glynis Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 For ei dame! Mønsteret er helt greit og kjolen er forsåvidt ganske streit hvis jeg ignorerer 'modellen', men ærlig talt? Den er for kort. 5
Hecubaa Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg tror det er greit å la julaften gå klar av den kjolen der, for den var dristig Endret 20. oktober 2011 av Hecubaa
Gjest redstar Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Dama var grusom, kjolen var litt kul men alt for kort. Jeg er 23 og kunne ikke gått i den kjolen.... 1
Surriball Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Den er litt kort, men med en kul strømpebukse til som ikke er for gjennomsiktig syns jeg godt den kan brukes! Ellers har jeg såvidt vært innom den siden som bruker dama der som modell, og ikke vært i stand til å kjøpe noen ting der inne pga. modellene. Klarer jo ikke å forestille meg hvordan kjolene faktisk sitter når modellen har dytta rumpa ut og puppene fram og beina står i en eller annen merkelig stilling! Vanskelig å ta butikken seriøst 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg syns kjolen var helt grusom. "Dyreprint" i lilla og aaaaltfor kort. Den er rett og slett harry. Beklager, men den passer kun på charterferie i syden, og iallfall ikke i romjulen. Den var fæl. 3
smalls Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Alt for kort, men hvis du går med en svart strømpe under så går det nok greit. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 TS her. Jeg er selv ganske lav, så kjolen gå til midt på låret. Ikke så kort som det ser ut på modellen! Ser noen likte den og andre ikke. Men er snakk om en fest på et samfunnshus, så ikke julekaffe hos tante. Men er jo mange som har "den lille sorte" som er korte. Sånn som de to damene til høyre på dette bildet: http://www.onlygowns.com/blog/wp-content/uploads/little-black-dress.jpg Når jeg har kjolen på meg, så når den ca like langt ned på låret
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) TS her. Her har jeg på meg kjolen. (Bildet tatt bort igjen) Endret 20. oktober 2011 av SmurfeLurfen
Miki Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) TS her. Her har jeg på meg kjolen. (Tar bort bildet om en liten stund). Den var flott på deg. Alt for kort på modellen, men helt passe til deg Endret 20. oktober 2011 av Miki 1
Mangopai Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Syns kjolen var fin på deg jeg Du kan fint bruke den på romjulsfest! Lurt å legge inn bilde av deg med kjolen på, for før jeg såg det kunne jeg ikke sagt det samme Edit: håpløs setning Endret 20. oktober 2011 av Mangopai
Ananas. Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 Hvis du føler deg komfortabel med å gå i såpass kort kjole så er det jo en fin kjole å gå på byen, fest etc. med.. Jeg synes den så mindre pen ut på bildet, men du kledde den god, og da ble den fin alliekvel. Men om du ikke føler deg komfortabel: Dropp det, for det vil synes på deg. Hadde iallefall gått for nedtonet tilbehør:)
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg syns den type kjole er ganske Harry egentlig, både farge kombinasjon og formen. Men om det er du som skal gå med den og da vil jeg kanskje si at den passer seg på ut på byen eller noe i den dur på et utested med nedre aldersgrense på 18, men da treffer du på mange i akkurat det samme. Ikke bruk den i jula, du vil ikke komme til å føle deg vel blandt andre !
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 Takk for svar og hyggelige kommentarer. Tror jeg går for den. Men hvilken farge på strømpebuksen?
Gullskje Skrevet 20. oktober 2011 #16 Skrevet 20. oktober 2011 Ikke noe annet enn svart strømpe bukse ihvertfall 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #17 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg syntes den var grusom på modellen, men veldig fin på deg, faktisk. Men ville droppet for høye hæler og mye stæsj. 1
Gjest happy_me Skrevet 20. oktober 2011 #18 Skrevet 20. oktober 2011 det var en kjempefin kjole synes jeg synes du kan ha svart strømpebukse til den Hvilke sko skal du ha ?
Gjest happy_me Skrevet 20. oktober 2011 #19 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) *dobbelpost* Endret 20. oktober 2011 av happy_me
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. oktober 2011 #20 Skrevet 20. oktober 2011 det var en kjempefin kjole synes jeg synes du kan ha svart strømpebukse til den Hvilke sko skal du ha ? Takk Tenkte sorte pumps. Eventuelt sorte sandaletter (med kilehæl) siden de sitter bedre på foten når man skal danse :pp Blir det for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå