Gå til innhold

Blir det resultater hvis jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det resultater hvis jeg går på en stepmaskin 30 minutter hver dag i hurtig tempo (litt intervall o.l.)? Spiser normalt, er ikke spesielt overvektig. Bare litt fett her og der som jeg gjerne skulle blitt kvitt...

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det resultater hvis jeg går på en stepmaskin 30 minutter hver dag i hurtig tempo (litt intervall o.l.)? Spiser normalt, er ikke spesielt overvektig. Bare litt fett her og der som jeg gjerne skulle blitt kvitt...

All kardio brenner fett. Det ALLER mest effektive er jogging, men om du virkelig trår til og ikke jukser, så skal du gå ned i fettprosent om du spiser rett ja :jepp:

Skrevet

Det blir nok resultater i form av at du får merkbart bedre kondisjon.

Om du går ned i vekt avhenger av om du forbrenner mer enn du spiser. Det vil vise seg hvis du veier deg om morgenen etter at du har vært på do over tid. Det er alltids noe forskjell fra dag til dag, men over flere uker ser du trenden.

Skrevet

Bra! Jogging er ikke så veldig aktuelt, da jeg får migrene av fysisk aktivitet. Og jogging er det verste da det bare forplanter seg oppover og til hodet! Stepmaskinen gir en litt mildere overgang, og det er ikke like stort trykk når jeg "jogger" på den :) Så jeg håper det går bedre

Men da skal jeg gi jernet frem til jul og se om det blir resultater :)

Skrevet

Er det ikke sannsynlig å gå ned i vekt om jeg har holdt meg på samme vekten i flere år med normalt kosthold og nå begynner å trene hver dag da med samme kosthold?

Skrevet

Er det ikke sannsynlig å gå ned i vekt om jeg har holdt meg på samme vekten i flere år med normalt kosthold og nå begynner å trene hver dag da med samme kosthold?

jo.

Skrevet

Jeg er mer sulten i perioder jeg trener mye, og spiser nok dermed mer.

Du får teste ut opplegget, og heller justere etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...