Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere dagene/ukene til å gå med fulltidsjobb? hvor henter dere motivasjonen til å jobbe 8timer om dagen 5 ganger i uka? Er det bare meg eller går tiden veldig sakte..?!

Videoannonse
Annonse
Gjest bazibaz
Skrevet (endret)

Jeg trives veldig godt i jobben og med arbeidsmiljøet, så jeg henter motivasjon fra selve jobben. Dagene flyr fort avgårde, syns jeg.

Endret av bazibaz
Skrevet

Jeg får motivasjon av kollegaene mine og det gode arbeidsmiljøet. Det er det som gjør at jeg ser frem til å komme på jobb, ikke nødvendigvis oppgavene mine.

Skrevet

Motivasjonen min er en givende jobb med nok av utfordringer. Ønsket om å gjøre best mulig jobb. Flott arbeidsmiljø og kollegaer. Lønna er laber, men det er ikke den som først og fremst motiverer meg.

Skrevet

Jeg jobber 9 timer dagen i skole og SFO. Jeg syntes det er en fin jobb og har gode kollegaer, men jammen mister jeg motivasjonen noen ganger jeg også! Blir så sliten og lei og dagene går saaaaakte...

Men er jo ikke sikkert at jobben din og jobben min er rette for oss? For hvis man trives så skulle man kunne komme gjennom en arbeidsuke uten å få lyst til å gi opp eller ikke dra på jobb.....

Jeg vet ikke...

Skrevet

Liker jobben min! Men liker også at det er et veldig bra arbeidsmiljø og har veldig gode kolleger. Vi har det veldig gøy på jobben. Selvom noen dager er tøffere enn andre.

Skrevet

Hvordan får dere dagene/ukene til å gå med fulltidsjobb? hvor henter dere motivasjonen til å jobbe 8timer om dagen 5 ganger i uka? Er det bare meg eller går tiden veldig sakte..?!

Ofte motiveres jeg av selve jobben, kollegene og arbeidsoppgavene. Men ikke alltid. Noen dager er bæsj, noen dager er utfordringene for store, kollegene sure, osv. Menda motiveres jeg av det faktum at man faktisk MÅ jobbe for å få smør på brødet (evn nøtter i lavkarboknekkebrødet). Så om man ikke alltid har verdens festligste jobb, så må vel det å kunne forsørge seg selv være motiverende??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...