Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om det koster å studere der? Utenom semester avgift osv. Tenker siden det er privat osv. Vet det er forsent å søke nå, men har planer om å søke der selvom jeg ikke er kristen. Jeg vil så gjerne bli sykepleier. På nettsiden deres står det at diakonhjemmet støttes av lånekassen, men må man betale for å studere der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både høyskolen og sykehuset er i hovedsak offentlig finanisert. Du må betale studieavgift og semesteravgift på samlet 3905 per semester, men ikke noe utover det.

Skrevet

Både høyskolen og sykehuset er i hovedsak offentlig finanisert. Du må betale studieavgift og semesteravgift på samlet 3905 per semester, men ikke noe utover det.

Takk for svar. Så irriterende at jeg ikke fikk søkt før fristen var 1 oktober. Tror du jeg får muligheten å søke om jeg ringer dem?

Skrevet

Takk for svar. Så irriterende at jeg ikke fikk søkt før fristen var 1 oktober. Tror du jeg får muligheten å søke om jeg ringer dem?

Søknadsfrist for hva? Deltid i januar? Det går jo selvsagt an å prøve.

Skrevet

Mulig jeg tar feil, men trodde deltids utdanningen til Diakonhjemmet som starter i Januar var på nærmere 9500 per semester? Og er et nettbasert studie?

Du kan jo vente til sommeren og søke på flere skoler, om du har mulighet? Vet ikke hvor du bor da.

Gjest Spinell
Skrevet
Her står de ulike studieavgiftene ved Diakonhjemmets høyskole. Hvis det er deltidsutdanningen med oppstart i januar du vurderer, så koster den som du ser mer enn de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...