Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har problemer med huden.....den er stram,tørr,fet og sensitiv....blir helt fortvila.Har prøvd Dermalogica,Decleor og det som er.Uansett så er den allttid tørr og stram etter rens og foundation vil ikke sitte skikkelig.Samtidig har jeg en del røde prikker/arr i kinnene som ikke forsvinner selv om jeg aldri har plukket på de.Har tatt krystallsliping til ingen nytte.Det ble bare verre og nå spør jeg om råd fra noen som har lignende hudtype.Nå om vinteren blir jeg svært tørr i huden og den svir og blir rød hele tiden.Bruker aromessence rose d`orient og harmonie jour, men ser ingen forbedring.Tips til foundation?

Videoannonse
Annonse
Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Bestill time hos hudpleier, hvis ikke hun kan hjelpe deg kan hun sette deg i kontakt med en hudlege også får du ta det derfra.

Jeg ville ikke stolt på div. smarte tips fra brukere her inne som bare kan gjøre vondt verre.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg blir også tørr og rød og det svir i kinnene på vinterstid. I det siste har jeg brukt Aromessence Balm de Nuit Angelique i kinnene når de er på det verste, hjelper bedre enn alt annet jeg har prøvd. Ellers leter jeg fremdeles etter den perfekte løsningen. Ett alternativ er å flytte til f.ex Karibien eller et annet sted med tropisk klima... hjelper garantert! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...