Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har "voksen" blandingshud, så jeg kan ikke bruke mineralpudder. Alt av pudder er uaktuelt (brukes kun under øyeskygge for å holde denne på plass). Men er nå på leting etter gode foundation for tørr hud. Har brukt Maybelline Dream Matt Mouse men den er ikke optimal da den rett og slett renner av...

Noen som kjenner Benefit Cosmetics?

http://www.amazon.com/Benefit-Cosmetics-Some-Kind-A-Gorgeous/dp/B000HB3WMU/ref=pd_sim_bt5

Eller bør jeg gå rett på den safe "voksenfoundationen"?

http://www.amazon.com/LOreal-Age-Perfect-Foundation-Beige/dp/B001H9L3J0/ref=sr_1_1?s=beauty&ie=UTF8&qid=1319047532&sr=1-1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hva slags type foundation du liker i forhold til dekkevne. Jeg elsker Guerlain sine foundations, særlig "Lingerie". Den er veldig lett, men kan jobbes slik at den dekker godt hvis det er det man ønsker. Veldig holdbar. Men denne er ganske kostbar, 470 kr.

Skrevet

Ja leter etter en lett en med ikke for mye dekkevne. Vil ikke se ut som et puddertryne, men vil bare bruke for å jevne ut fargen i ansiktet.

Skal sjekke opp Guerlain.

Skrevet

Ja leter etter en lett en med ikke for mye dekkevne. Vil ikke se ut som et puddertryne, men vil bare bruke for å jevne ut fargen i ansiktet.

Skal sjekke opp Guerlain.

Jeg syns Lingerie fra Guerlain er topp fordi den er holdbar og fordi den kan både brukes til å jevne ut farge, men også dekke godt hvis man tar flere lag. Den føles også veldig lett på huden. Ellers syns jeg Dr hauscka er helt topp hvis man vil ha et naturlig resultat, naturlige ingredienser, og langt billigere. Dog ikke i nærheten så holdbart.

Skrevet

Takk for gode tips - alltid greit å høre om andre merker enn de man er vant til å se på Cubus :gjeiper:

Skrevet

Takk for gode tips - alltid greit å høre om andre merker enn de man er vant til å se på Cubus :gjeiper:

Billigmerker funker ikke på min hud, men det hadde vært flott om det gjorde det :ler:

Det kryyyr av forskjellig foundation, og man må finne riktig farge, konsistens, holdbarhet, pris...

Jeg pleier å be om råd hos Estetique o.l, også ber jeg dem lage tester for meg for et par forskjellige så jeg kan prøve hver av dem en dag eller to. Kjedelig å bruke mange hundrelapper på noe som er helt feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...