Gå til innhold

Clearblue fertilitetsmonitor til salgs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne til salgs? Og går det greit å kjøpe denne brukt, eller må man kjøpe ny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte, dytte :fnise:

Skrevet

Går bra å kjøpe brukt, den kan nullstilles...

Gjest Alabama
Skrevet

Du kan sjekke både finn og ebay. Billigere på ebay. På finn.no selges de for ca 1200 kr brukt og på ebay kan du få dem for 6-700 kr, men så er det moms i tillegg tror jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte min på e-bay, mye rimeligere enn på norske nettsider. Tror jeg betalte omtrent kr 850,- inkl. moms og porto. Testpinnene er også rimeligere på e-bay, men beregn lang leveringstid (min 12 dager). På de norske nettsidene leverer de på to-tre dager, men da koster de dobbelt så mye.

Jeg ble gravid etter tre mnd med monitor, etter å ha prøvd i neste to år. Så jeg er veldig fornøyd med den, og vil ikke selge den før etter at jeg har fått alle de barna jeg vi ha :rodmer:

Skrevet

Jeg skal selge min til kr. 700 dersom du er interessert :)

Sitter og legger inn finn.no annonse for bl.a. denne, og søkte opp for å sjekke hva de går for nå - da dumpet jeg oppi denne da.

Den er veldig lite brukt, kommer med original eske og norsk bruksanvisning. Var prøver i 8 år før vi lyktes, og det skyldes ikke denne monitoren om du skjønner. Hadde tenkt å holde på den litt lengre for å prøve igjen da, men sier meg fornøyd med mine to gullunger :hjerte::hjerte:

Har ikke vært aktiv her inne på lenge, men du kan sende meg melding så kan vi utveksle mail etc om du vil kjøpe.

Skrevet

Tenkte å selge min for 600,- om det kunne være av intr?

Lite brukt.

Lille gullet vårt satt kort tid etter :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenke meg å kjøpe denne, om du har den enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...