Gå til innhold

Trutmunn- det "siste" nye.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen der er vel photoshoppa?

Uansett: :grine:

Det er så fælt at jeg vil gråte. Whatever floats your boat, for all del, men jeg forstår meg virkelig ikke på det.

• Liker 7
Skrevet
Skrevet

:skratte: :skratte:

dummeste jeg har sett på lenge :roll:

er det seriøst?

skal jeg være helt ærlig ser munnene ut som om de har hemoroider :haar:

• Liker 2
Skrevet

De to siste der er vel køddebilder?? Har sett jenter her i byen også med dolly lepper, typisk 20 år, stort gråblondt extension hår, orange tryne og blekrosa dollylepper. Så fint atte! :skratte:

Skrevet

er det seriøst?

skal jeg være helt ærlig ser munnene ut som om de har hemoroider :haar:

Det verste er at det er seriøst og at noen syntes det er fint går litt over min forstand...

De to siste der er vel køddebilder??

Jeg vet faktisk ikke den siste, men nest siste er ekte.

Man kan si at sånt aldri skjer med en selv, at man greier å stoppe, men jeg tror at når folk har fått injeksjoner i 10 år og er "vant" til det, og vil gjerne har mer og mer- ja, så går det ikke å stoppe. Da er man avhengig. En i Aftenposten mente dette var like farlig som anoreksi...

Kan bare legge til denne linken:

http://www.awfulplasticsurgery.com/2009/08/20/girls-with-silicone-faces-the-awful-plastic-surgery-epidemic/

så ser man jo hvordan det ser ut. Jeg synes heller synd på disse menneskene jeg...

Gjest Raindrops
Skrevet

ahahahahah, noe av det dummeste jeg har sett på lenge, for min del må de gjerne gå rundt å se ut slik :skratte:

Skrevet

De får ha leppene i fred, men stygt er det.

Skrevet

WOW de var store og stygge! Om de jentene faller på trynet, er den leppa så feit at de mest sannsynlig bare spretter tilbake på bena igjen når de treffer bakken med den. BOING.

Gjest Applecore
Skrevet

Wow... :hakeslepp:

Det ser egentlig litt ut som to snegler som har sex midt i ansiktet deres....

• Liker 5
Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Permanent duckface? Grusomt stygt. Ser ut som om leppene er i ferd med å sprekke.

Endret av BabyBlue
Skrevet

Hehe, det positive er at de får alle oss "vanlige" til å se smashing ut! Freak show...

• Liker 1
Skrevet

Det ser nesten ut som en misdannelse eller sykdom. Lurer på om noen andre, enn de som har fikset slike lepper, tenner på det.. Er det botox det kalles? Grusomt

Gjest Applecore
Skrevet

Det ser nesten ut som en misdannelse eller sykdom. Lurer på om noen andre, enn de som har fikset slike lepper, tenner på det.. Er det botox det kalles? Grusomt

Botox er det de bruker for å stramme opp fjesene på folk :P

Tror de putter restylane eller silikon i leppene.

Skrevet

Noen av de bildene der er uekte. Men de ekte så ut som freaks de også. ÆSJ!

Jeg synes at Negar Khan som var med i PH også hadde way to much.

Ellers synes jeg Restylane kan være fint, i små doser, slik som f.eks Ulrikke Lund har.

• Liker 1
Skrevet

La dem holde på!

Jeg for min del foretrekker jenter/damer med de leppene naturen har gitt dem. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...