Gå til innhold

Møttes i sommer, holdt kontakt i hele høst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal prøve å forklare meg kort :)

Ble kjent med en gutt gjennom felles kjente i sommer. Vi har alltid visst hvem hverandre var, men aldri snakket sammen før i sommer.

Møttes på noen fester og sov et par ganger sammen, men hadde aldri sex. Jeg ville ikke forhaste meg med det og han respekterte det, selv om han nok ville.

Men så flyttet jeg langt hjemmefra når studiene begynte, og dette visste han da vi møttes de første gangene.

Han har fra før av et barn på 3 år. Han sier han er helt ferdig med eksen (mora til barnet) Men mora til barnet har hele tiden vært veldig innpåslitende og prøver liksom alt mulig for å få han tilbake. Tror det ble slutt litt etter at barnet ble født.

Han sa i sommer at han var ute etter noe seriøst men pga eksdama, så visste han liksom ikke om det ble om 1 mnd eller et halvt år.

Men til tross for dette, har vi holdt kontakt i hele høst og snakket på facebook og sms 2-4 ganger i uken.

Jeg har ringt han en gang og han ringte meg også en gang, men han var på fylla da, men tror ikke han hadde drukket så veldig mye. Men han sa det var koselig å snakke med meg. (Jeg har ofte den oppfatningen at i fylla, så blir man den man egentlig er).

Jeg har ikke vært hjemme siden i sommer, men møter han i november.

Hva tror dere?

Er så redd for å bli såret igjen :( Jeg prøver å ta alt gradvis og ikke bare kaste meg inni noe. Hvis han var ute etter noen å sove med, så kunne han jo finne noen mye nærmere enn meg liksom!

Har ikke spurt han rett ut om hva han føler og sånn. Litt av grunnen er at jeg ikke vil gjøre det over facebook men jeg er nok også litt redd han skal si at han ikke vil noe seriøst..

Men har jeg grunn til å håpe eller?

Er også veldig viktig å ta alt sakte og gradvis siden det er en søt liten unge med i bildet, som må tas ordentlig hensyn til :)

Videoannonse
Annonse
Gjest fersk lærer
Skrevet

Ikke tenk så mye og ikke prøv å gjette hva som blir og hva han vi. Vent til dere virkelig møtes og ta det derifra.

• 1 måned senere...
Skrevet

Her er en oppdatering:

Jeg dro hjem noen dager for en stund siden og han sa samme dag at vi måtte få tid til å møtes. Jeg ville så klart det, men dagene gikk og fikk ikke noe konkret svar om det.

Så siste dagen sendte jeg en sms og spurte om han ville at vi skulle møtes eller, men han var på jobb da og rakk aldri treffe meg. Men han sa at det hadde vært koselig.

Så dro jeg litt ulykkelig tilbake til byen jeg bor i.

Skrev litt på facebook dagen etterpå. Han sa av seg selv at han lovet å bli flinkere med å skrive til meg.

Så var det hans tur å ta kontakt, men etter nesten 2 uker hadde han enda ikke tatt kontakt.

derfor skrev jeg en melding til slutt og spurte hva han gjorde og det ble en samtale om alt mulig på facebook.

Bl.a. sa han at han syntes jeg var fin og at han skulle bli bedre på å skrive.

Men jeg blir så usikker av alt sammen.

Trodde jo at vi skulle møtes da jeg dro hjem og få litt svar på ting, men det ble jo ikke....

Virket som om han var opptatt med noe hele tiden.

Mulig det er en eksen som driver og plager han og kommer med div trusler om han finner seg en ny. Men han nevnte det ikke da jeg var hjemme...

I noen øyeblikk skriver han om minner vi har og om at vi måtte møtes osv. Men andre ganger kan det gå et par uker før jeg hører fra han.

Jeg begynner jo å miste forhåpningene som jeg prøvde å unngå å få, og tenker at han er kanskje ute etter bare en ONS.

Men felles venner har sagt at han er ute etter noe seriøst.

Og hvis han var ute etter ons, hvorfor kan han ikke finne noen i byen han bor i, i stedet for å gidde å holde kontakt med meg som er 150 mil unna?

:/

er så ufattelig slitsomt...

Skrevet

Hadde han vært intressert nok hadde han helt sikkert prioritert annerledes for å faktisk møte deg. Kanskje du bare skal la være å ta intiativ til å snakkes, så kan du jo se om han faktisk tar kontakt?

Skrevet

Hadde han vært intressert nok hadde han helt sikkert prioritert annerledes for å faktisk møte deg. Kanskje du bare skal la være å ta intiativ til å snakkes, så kan du jo se om han faktisk tar kontakt?

Tenker også litt sånn. Hadde han faktisk vært interessert så hadde han prioritert annerledes.

Men så kan det jo faktisk ha vært at han var opptatt og han har i tillegg et barn og en eks som plutselig kan styre veldig mye og nekte ham å treffe andre og si at da får han ikke være med barnet osv.

Men jeg kan jo prøve å bare la være å bry meg og se om han tar kontakt? Har vært sånn i høst at vi har skrevet annen hver gang. Stortsett etter 3 dager har han tatt kontakt men så var det nå sist da det tok 2 uker og jeg tilslutt skrev. Det skjedde en gang før også..

Må kanskje bare pine meg selv og se hva det blir til...?

Men etter så lang tid så er det jo ikke til å unngå at man får litt følelser og litt forhåpninger, enda jeg har brent meg på player typer to ganger før og prøvd å gjøre alt i rett rekkefølge denne gang. (ikke ligge sammen før det blir seriøst).

Hvis andre har noe å si, så bare skriv det :)

Skrevet

Jeg hadde ventet, og latt ham ta kontakt. Ja, det gjør vondt når en har fått følelser for karen. Men har stor tro på at han hadde vist mer interesse hvis han ville noen vei. Desverre..

Skrevet

Jeg hadde ventet, og latt ham ta kontakt. Ja, det gjør vondt når en har fått følelser for karen. Men har stor tro på at han hadde vist mer interesse hvis han ville noen vei. Desverre..

Jeg får prøve det og vente og se hva som skjer..

Hadde han villet noe seriøst så hadde han nok vist mer interesse ja :(

Men så var det jo det at han kunne jo heller brukt tid til å manipulerer noen som bor i nærheten i stedet for meg som han ser kanskje kun i ferier! Og når han i tillegg vet at jeg ikke vil ha sex før noe blir seriøst...

Men takk for rådene deres :klemmer:

Skrevet

Ikke lett dette nei.. Er også slik som grubler meg ihjel og får masse forhåpninger når jeg treffer en kar jeg liker. Men, som deg, har jeg brunnet meg på det før, så prøver nå for harde livet og ikke ha for høye forhåpninger.

De fleste er jo slik at de kontakter/tenker mye på den de er betatt av.. Eller?

Uansett, lykke til og håper du finner ut av det. Vondt å gruble og vente slik :klemmer:

Skrevet

Ikke lett dette nei.. Er også slik som grubler meg ihjel og får masse forhåpninger når jeg treffer en kar jeg liker. Men, som deg, har jeg brunnet meg på det før, så prøver nå for harde livet og ikke ha for høye forhåpninger.

De fleste er jo slik at de kontakter/tenker mye på den de er betatt av.. Eller?

Uansett, lykke til og håper du finner ut av det. Vondt å gruble og vente slik :klemmer:

Takk!

Godt å høre at man er flere som har det sånn. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...