Gå til innhold

Utflod lukter gjennom buksa

Anbefalte innlegg

Hei!

Har de siste par ukene hatt littegrann ekstra utflod. Men ikke så veldig mye. Mer at det er vått.

(2 uker siden sist mens og 2 uker til neste ca).

Men det lukter ikke vondt, bare sånn som utflod bruker å lukte tror jeg.

Men hvis jeg sitter og bøyer hodet litt ned, så kan jeg kjenne lukten gjennom buksa. Dusjer hver kveld og tar på ny truse. Buksa jeg har på nå har jeg brukt i 2 dager ca.

Lukta er altså litt kraftigere enn ellers, men ikke vond lukt..

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/598771-utflod-lukter-gjennom-buksa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du være smittet av en kjønnsykdom? Eller kanskje du har sopp? Flere kjønnsukdommer kan gi økt utflod, men uten noe særlig lukt. Sopp gir heller ikke vond lukt.

Har nok ikke kjønnssykdom nei.

Men klør ikke sopp? Hadde det en gang og behandlet med canesten, men da klødde det og svei litt.

Annonse

Hvis det ikke lukter annerledes enn det pleier, kan det faktisk være en indikasjon på eggløsning når du har mer utflod som lukter mer enn vanlig.

Jeg får omtrent dobbelt så mye utflod rundt eggløsning, varer i ca en ukes tid og da kan jeg lukte det selv når jeg sitter oppreist. Såvidt jeg har skjønt er det ingen andre enn meg selv som klarer å lukte det, selv når jeg spør :P

Slitt litt med samme problem, men har gitt seg nå hos meg. Hos meg er det veldig lite sånt når jeg har eggløsning og rett for menstruasjon. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre. Hvis det plager det veldig er det ikke feil å ta en tur til legen :)

Slitt litt med samme problem, men har gitt seg nå hos meg. Hos meg er det veldig lite sånt når jeg har eggløsning og rett for menstruasjon. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre. Hvis det plager deg veldig er det ikke feil å ta en tur til legen :)

Annonse

Slik har jeg det også, lukter ikke vondt.

Og det er sånn uten at jeg har eggløsning for det har jeg nemlig ikke lenger.

Har aldri hatt mye utflod, allikevel kjenner jeg lukta.

Jeg er mer eller mindre fast inventar hos gyn pga endometriose, og utenom endoen er jeg frisk som en fisk der nede. Så det behøver absolutt ikke være infeksjon e.l. Noen av oss er nok bare sånn, slik som med alt annet.

Gjest Heloise

Hei!

Har de siste par ukene hatt littegrann ekstra utflod. Men ikke så veldig mye. Mer at det er vått.

(2 uker siden sist mens og 2 uker til neste ca).

Men det lukter ikke vondt, bare sånn som utflod bruker å lukte tror jeg.

Men hvis jeg sitter og bøyer hodet litt ned, så kan jeg kjenne lukten gjennom buksa. Dusjer hver kveld og tar på ny truse. Buksa jeg har på nå har jeg brukt i 2 dager ca.

Lukta er altså litt kraftigere enn ellers, men ikke vond lukt..

Høres helt normalt ut synes jeg. Det går jo opp og ned hvor mye utflod man har. Du kan jo bruke disse (grusomme) innleggene :fnise:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...