Gå til innhold

Meldingshjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på et par dater med en fyr for et par måneder siden. Så ble det litt krøll. Ikke noe alvorlig, men nok til at vi ikke har hatt noe kontakt siden.

Nå har jeg lyst til å se om han er hypp på å ta opp kontakten igjen. Og da trenger jeg DIN hjelp. Jeg kjenner han ikke særlig, men har lyst til å bli kjent. Hva skal jeg skrive i meldingen for å vise at jeg er hypp, men samtidig ikke være så på at jeg skremmer ham vekk?

Tips mottas med takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvordan går det? :)

Skrevet

kjeeeddeeeelig. Jeg vil ha noe gøy! :P Noe som viser hvor fantastisk kul jeg er, sant.

Skrevet

Mobil sex: trykk 1 for oral, 2 for anal, 3 for normal, 4 for en trio, 5 for SM og for alt ... ring nummeret mitt!

Gjest fersk lærer
Skrevet

"Hei. Jeg har ei vennine som lurer på om DU vil møte MEG. Så hva skal jeg si til henne?"

• Liker 1
Skrevet

kjeeeddeeeelig. Jeg vil ha noe gøy! :P Noe som viser hvor fantastisk kul jeg er, sant.

Hvis du er så fantastisk kul så finner du vel på noe kult selv?

• Liker 7
Gjest Marregutt
Skrevet

spør om han vil være med på en kopp kakao. Eller en gåtur i høstværet. Finnes da lite som er koseligere enn det :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er så fantastisk kul så finner du vel på noe kult selv?

Poenget var å høre hva andre ville skrevet. Alltid bra å ha noen alternativer.

Og det er vel mer at jeg vil fremstå som kul, noe jeg ikke er. Men han skal tro det, lzm.

• Liker 1
Skrevet

Poenget var å høre hva andre ville skrevet. Alltid bra å ha noen alternativer.

Og det er vel mer at jeg vil fremstå som kul, noe jeg ikke er. Men han skal tro det, lzm.

Da skal jeg gi deg et godt råd.

Fremstå heller som deg selv :)

• Liker 2
Skrevet

Du: Hei! Anbefal en bra film?

Han: blablabla er en god film

Du: Er den bra nok til at den kan sees to ganger?

Han: Ja

Du: Ok. Når passer det?

Filmdate i boks!

• Liker 2
Gjest Marregutt
Skrevet

Du: Hei! Anbefal en bra film?

Han: blablabla er en god film

Du: Er den bra nok til at den kan sees to ganger?

Han: Ja

Du: Ok. Når passer det?

Filmdate i boks!

kleeeeeint

• Liker 2
Skrevet

Da skal jeg gi deg et godt råd.

Fremstå heller som deg selv :)

Jeg vil jo uansett velge ut noe som står i stil med min personlighet. Jeg ville for eksempel ikke skrevet den 'for sex trykk ditten og datten' som stod ovenfor her. Jeg vil bare ha alternativer. Det gjør meg ikke mindre til meg selv. Ere så vanskelig bare å komme med et forslag, a? :P

Skrevet

kleeeeeint

Hehe, enig, litt kleint. Når jeg tenker meg om, så vil jeg skrive noe som er hyggelig, men ikke så innmari påklistra datete. For liksom å fiske litt om han i det hele tatt fortsatt er interessert. For det vet jeg ikke.

Gjest Marregutt
Skrevet

Hehe, enig, litt kleint. Når jeg tenker meg om, så vil jeg skrive noe som er hyggelig, men ikke så innmari påklistra datete. For liksom å fiske litt om han i det hele tatt fortsatt er interessert. For det vet jeg ikke.

Bare spør han om han er keen på å finne på noe igjen? Så finner dere på noe kult i lag. Det er jo det beste

Skrevet

spør om han vil være med på en kopp kakao. Eller en gåtur i høstværet. Finnes da lite som er koseligere enn det :)

Kjempeidé med tur og kakao, :) Men jeg tror ikke jeg skal foreslå å treffes i første melding. Det er for pågående akkurat i denne situasjonen. Jeg tenker mer en sånn 'hei, du, husker du meg, synes du at jeg er helt mongo, eller kunne du kanskje tenke deg å vurdere å treffe meg igjen?' Det er underteksten, lissom. Også kan kakaoen komme inn siden.

Gjest Marregutt
Skrevet

Kjempeidé med tur og kakao, :) Men jeg tror ikke jeg skal foreslå å treffes i første melding. Det er for pågående akkurat i denne situasjonen. Jeg tenker mer en sånn 'hei, du, husker du meg, synes du at jeg er helt mongo, eller kunne du kanskje tenke deg å vurdere å treffe meg igjen?' Det er underteksten, lissom. Også kan kakaoen komme inn siden.

Jeg ville droppet det med mongo. Høres ikke det litt rart ut? Uansett, lykke til :)

Skrevet

hvis du skriver det der, så synes han ihvertfall det, kan jeg tenke meg.. MÅ du vise at du er så himla kul på første mld? og hvis dere allerede har datet litt vet han vel hvor morsom du er?

kan du ikke bare si ting rett ut, så kan du være døøødskul siden?

det enkle er ofte det beste.

Skrevet (endret)

bare et spm, er du redd for avvisning, er det derfor du vil fremstå som lettsindig og morsom på første mld? slik at et evt avslag lett kan takles og blåses av?

ps. si at du savner han! så enkelt!

Endret av Moulu
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville droppet det med mongo. Høres ikke det litt rart ut? Uansett, lykke til :)

Det med mongo var underteksten... dvs, det var ikke et forslag til de konkrete ordene jeg hadde tenkt å skrive i meldingen, men det disse ordene sånn ca skulle bety.

Skrevet

Hei! Hvordan går det? :)

Jeg stemmer på denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...