enhna Skrevet 30. juli 2004 #41 Skrevet 30. juli 2004 Når du vokser gjør det vondt i noen få sekunder etter at stripsen er revet av.. Og det var når jeg gjorde det selv, tror de profesjonelle har litt peiling. Men såklart det gjør vondt, du river tross alt opp hårene med roten :o Skal selv ha min første time med braziliansk voksing på torsdag..
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #42 Skrevet 3. august 2004 De legger deg på magen til slutt, og vokser hele smørja! All den stund jeg har bestillt en time til, må jeg da være fornøyd, eller???
Gjest Brazilian i Vestfold?? Skrevet 4. august 2004 #43 Skrevet 4. august 2004 Er det noen som vet om det finner salonger som utfører Brazilian i Sandefjord/Tønsberg området?? Har lyst å prøve dette, men håper å slippe å reise til Oslo for å gjøre det...
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #44 Skrevet 4. august 2004 Og jeg lurer på om noen gjør dette i Bergen????
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #45 Skrevet 4. august 2004 Jeg må virkelig si jeg beundrer de som er tøffe nok til å faktisk la seg vokse i underlivet frivillig. Jeg får vondt bare av å lese om det..
Gjest Tex Skrevet 7. august 2004 #46 Skrevet 7. august 2004 Enig med Avery. Ikke ti tusen ville hester kunne fått meg til å gjøre det. Ikke engang om Jan Werner holdt privatkonsert for meg etterpå.......
Alterna Skrevet 7. august 2004 #47 Skrevet 7. august 2004 Hehehe, sorry, men jeg skulle hatt 10 000 kr om jeg skulle holdt ut en privatkonsert med han....
*Shira* Skrevet 13. august 2004 #48 Skrevet 13. august 2004 Hmmmm... har ikke lest hele tråden så hva i huleste har Jan Werner med brazilian vax'ing :o By the way. I dag hadde jeg min første brazillian og det gikk helt fint. Litt vondt seffer'n men til å holde ut. Hudpleieren var utrolig effektiv og proff
Missycat Skrevet 13. august 2004 #49 Skrevet 13. august 2004 nå er jeg også hårfri og glattere enn glattest!! hjelpe meg det er sååå godt! litt vondt ja.... men absolutt til å holde ut. hurra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå