Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du vokser gjør det vondt i noen få sekunder etter at stripsen er revet av.. Og det var når jeg gjorde det selv, tror de profesjonelle har litt peiling. Men såklart det gjør vondt, du river tross alt opp hårene med roten :o

Skal selv ha min første time med braziliansk voksing på torsdag..

:vinke:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: De legger deg på magen til slutt, og vokser hele smørja! All den stund jeg har bestillt en time til, må jeg da være fornøyd, eller???
Gjest Brazilian i Vestfold??
Skrevet

Er det noen som vet om det finner salonger som utfører Brazilian i Sandefjord/Tønsberg området??

Har lyst å prøve dette, men håper å slippe å reise til Oslo for å gjøre det...

Gjest Anonymous
Skrevet

Og jeg lurer på om noen gjør dette i Bergen????

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må virkelig si jeg beundrer de som er tøffe nok til å faktisk la seg vokse i underlivet frivillig.

Jeg får vondt bare av å lese om det..

Skrevet

Enig med Avery. Ikke ti tusen ville hester kunne fått meg til å gjøre det. Ikke engang om Jan Werner holdt privatkonsert for meg etterpå.......

Skrevet

Hehehe, sorry, men jeg skulle hatt 10 000 kr om jeg skulle holdt ut en privatkonsert med han.... :ler:

Skrevet

Hmmmm... har ikke lest hele tråden så hva i huleste har Jan Werner med brazilian vax'ing :o

By the way. I dag hadde jeg min første brazillian og det gikk helt fint. Litt vondt seffer'n men til å holde ut. Hudpleieren var utrolig effektiv og proff :wink:

Skrevet

nå er jeg også hårfri og glattere enn glattest!! hjelpe meg det er sååå godt! :) litt vondt ja.... men absolutt til å holde ut. hurra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...