Gjest Carmen ikke innlogget Skrevet 29. juni 2004 #21 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvilke salonger utfører denne type voksing? Noen som kan anbefales? Ja, det lurer jeg også på... Noen bra salonger i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 13. juli 2004 #22 Del Skrevet 13. juli 2004 Hallooo! Venter og venter... Valget står mellom Hudpleiesalongen i Bogstaveien og Cosmopolitana i Skovvn. Finner ingen andre salonger som utfører dette. Hvor bør jeg dra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 13. juli 2004 #23 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei! Jeg pleier å gå til Jane eller Christina på Hudpleiesalongen i Bogstadveien, er kjempefornøyd. Pleier å ta alt, og har aldri opplevd noe av det som blir beskrevet over. Er bare rød i noen timer etterpå, så blir alt så bra at Resultatet blir knallbra, er babymyk i et par uker før de første myke hårene viser seg igjen. Viktige ting å huske på: Bruk en god peeling et par-tre ganger i uka (for å unngå inngrodde hår) og bruk den veksthemmende kremen du får kjøpt i salongen. Denne forsinker faktisk hårveksten ganske mye. Og du - ikke la deg avskrekke av den første behandlingen, den er nemlig IKKE god, mildt sagt... Men allerede andre gangen er det mye "bedre" (Hvis man kan bruke det ordet når det gjelder dette ) og etterhvert blir det ikke stort verre enn å rive av et plaster. Lykke til - jeg kan hvertfall ikke TENKE meg å gå tilbake til barbering igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 13. juli 2004 #24 Del Skrevet 13. juli 2004 :kysse: Tusen takk! Jeg prøver dem jeg, og håper jeg får like bra resultat som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #25 Del Skrevet 13. juli 2004 Hallooo! Venter og venter... Valget står mellom Hudpleiesalongen i Bogstaveien og Cosmopolitana i Skovvn. Finner ingen andre salonger som utfører dette. Hvor bør jeg dra? Skjønnhet og Helse-klinikken i Pilestredet 15 (like ved Tinghuset) utfører også dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 13. juli 2004 #26 Del Skrevet 13. juli 2004 Eller kanskje du er allergisk mot voks, og det du fikk var en allergisk reaksjon?? (Søskenbarnet mitt er allergisk, og hun fikk akkurat samme problem med væsking, og skorper...men det var på overleppa...) Clea Noen er allergiske mot voks, slik som jeg. Jeg får med litt hud når jeg vokser siden jeg har veldg tynn, sensitiv hud. Huden blir irritert av voksen og blir sittende litt fast. Eneste stedet hvor jeg kan vokse, er leggene, der er huden litt tykkere. Hvis man har allergier, er det er lurt å prøve på et lite parti først for å se om man tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. juli 2004 #27 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg takler ikke å vokse leggene en gang, uansett om alle forholdsregler blir fulgt, ender jeg opp med inngrodde hår. Men jeg synes ikke Gillette Venus er så ille heller Det har blitt en vane i dusjen om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 13. juli 2004 #28 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg takler ikke å vokse leggene en gang' date=' uansett om alle forholdsregler blir fulgt, ender jeg opp med inngrodde hår. Men jeg synes ikke Gillette Venus er så ille heller Det har blitt en vane i dusjen om morgenen.[/quote'] Prøv å få vokset leggene i en salong. Jeg bruker sikkert en time når jeg gjør det selv og føler det er voks overalt. I salong tar det ca 3 min og resultatet blir helt perfekt. Og så gjør det mindre vondt i salong. Da slipper man grue seg for å rive av disse dumme strimlene. Peeling er det beste for å unngå inngrodde hår. Jeg merker veldig forskjell på om jeg vasker meg med peeling eller ikke. Bruker det omtrent to ganger i uken på steder jeg har vokset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. juli 2004 #29 Del Skrevet 13. juli 2004 Har prøvd i salong også Og det er en BRA salong som jeg stoler på. Nei, det der gidder jeg ikke å kaste bort tid og penger på. Jeg blir babyrumpeglatt ved barbering, og bryr meg ikke om jeg må barbere hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 13. juli 2004 #30 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har også prøvd min første brazilian etter å ha lest her inne. Var såklart litt vondt første gangen, men hva annet kan man forvente? Hallo?? De drar av hårene - når har noengang det vært godt?? Men deilig å være såå lenge uten noe som helst der nede. Jepp, jeg skal garantert igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 13. juli 2004 #31 Del Skrevet 13. juli 2004 Prøvde å gjøre det denne uka, men sambo overtalte meg til barbering før jeg oppdaget at jeg burde spare ca 2 uker. (sa de i den salongen jeg spurte.) Nå har det grodd ut litt, så jeg tror jeg skal prøve selv. Får kjøre på med litt vin og så sove på sofaen for å ikke få altfor mye oppmerksomhet etterpå. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 14. juli 2004 #32 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå er timen bestillt. Lang ventetid :-x Jeg fikk ikke time før fredag 13. august... Får håpe dagen ikke har noe å si for mitt skritt denne fredagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. juli 2004 #33 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei jenter! Plukker opp denne tråden igjen jeg. Jeg var hos Jane i Bogstadveien (din hud og ettellerannet salong) Jane var kjempehyggelig og da jeg forklarte hvordan jeg hadde funnet ut om henne (her på KG) ba hun meg om å gi et godt referat, og å tipse flere Jeg hadde spart ut håret så det var ca 1 cm, grudde meg, men var "klar" Jeg ble bedt om å ta av meg nedentil, og å hoppe opp på benken. Hun begynte med en gang uten noe om og men. Klinte på varm voks, og rev av. Det som var OK, og som hun ba meg fortelle om på forumet, var at det er deg selv som holder huden stram, mens hun smører på og river av. Da slipper du å føle at hun "fomler rundt" innimellom :oops: Uansett, vondt, ja, dritvondt. Spesielt på innsida av leppene rundt klitoris og på selve "berget" lengre nede og bak var det helt OK. Trodde jeg hadde høy smerteterskel, men ikke på ting som rives løst fra kjønnet, tydeligvis Jeg bestillte umiddelbart time igjen, og andre timen koster 390, forste kostet 450 (?) Da jeg gikk ut tenkte jeg skrekk! Men det har vært deilig etterpå, har vært litt plaget med kviser, dessverre, så lengre oppe på sida at noen anbefalte peeling. Prøver nok det neste gang. Skal til pers igjen om ti dager. Jeg var litt dum, og trodde håret ble borte lengre, men det begynte å gro ut etter ca ti dager, men da helt mykt og glatt. Jane mente at man får mindre etterhvert også. Jeg hiver meg nå på bølgen, og ser hvordan det går. Bruker også kremen Jane anbefalte, som skal hemme veksten noe. Vondt ja, angre, nei! (bør vel sies at jeg aldri har vokset noe før...) Klem Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. juli 2004 #34 Del Skrevet 28. juli 2004 Kviser er litt kjedelig. Fikk du mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. juli 2004 #35 Del Skrevet 28. juli 2004 Ikke mange, men på selve "berget" og det har jeg aldri hatt før. Skal høre med Jane neste gang, om hun har noen tips. Mulig peeling er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysa Skrevet 28. juli 2004 #36 Del Skrevet 28. juli 2004 Kan ikke fatte at noen går gjennom dette frivillig Og endatil bestiller en ny time. :risterpåhodet: Så mye pemger, og så vokser det ut igjen så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #37 Del Skrevet 28. juli 2004 Kan jeg spørre om noe... Vokser de i rompesprekken også ? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 29. juli 2004 #38 Del Skrevet 29. juli 2004 Kan jeg spørre om noe... Vokser de i rompesprekken også ? :oops: De gjør nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #39 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei! Er en notorisk hårfjerningsjente... Fjerner ALT, hår på armer, legger, lår, rygg, mage, overleppe, underlivet... ja, til og med på hendene. (Det verste er at jeg ikke hadde noe særlig mye hår da jeg begynte, men nå kan jeg jo ikke slutte ... au-da ) Og jeg er DRITT LEI av å barbere meg heeeele tiden. Problemet er at jeg er litt redd for denne voksingen av skrittet... Gjør det ikke sinnsykt vondt? På en skala fra en til ti? .....det er vel ikke like gale som å føde? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 30. juli 2004 #40 Del Skrevet 30. juli 2004 det er vel ikke like gale som å føde? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå