smofie Skrevet 7. desember 2003 #1 Del Skrevet 7. desember 2003 Har hørt snakk om brasiliansk voksing blandt noen av dere.. Er det å anbefale?Liker å holde det glatt der nede,men med daglig barbering har huden lett for å bli irritert.. Regner med at det foregår hos hudpleier,men tar de alt,hvis en vil det,og ikke bare bikinilinjen,liksom? Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 7. desember 2003 #2 Del Skrevet 7. desember 2003 Søk på ordet *brazilian og du vil finne hundre tusen millioner innlegg og svar om akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. desember 2003 #3 Del Skrevet 7. desember 2003 De tar så mye som du vil.....selv liker jeg å ha igjen en liten dusk på venusberget. Det koster vel mellom 300 og 500 kroner! Du blir helt silkeglatt, og antydning til ettervekst kommer ikke før etter et par uker.....og det som kommer da er helt mykt og bløtt, ikke disse stive skjeggtustene som dukker opp dagen etter hårfjerning m høvel eller krem f eks....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #4 Del Skrevet 7. desember 2003 Må bare si noe her....AUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAU Prøve BW i sommer etter å ha lest utallige innlegg her på forumet om hvor bra det var, og konklusjon er at det er noe av det værste jeg har vært borti!!!! Selve voksingen gikk forsåvidt ganske greit, litt smerte må man jo regne med...men problemet meldte seg noen timer etterpå :-? Det viste seg at når hun (var hos en anbefalt hudpleier) hadde vokset nedentil hadde hun tydeligvis tatt med seg endel hud også, noe som resulterte i smertefulle væskende sår. Det var såpass smertefullt at jeg kunne ikke gå med klær som på noen måte kom borti sårene (måtte gå i løse bukser og skjørt), de væskende sårene ble etterhvert til ekle skorper (ikke akkurat noe å vise fram hverken for sin kjæreste eller på stranden), og det tok ca.3 uker før jeg så noenlunde normal ut nedentil. Nå et halvt år etterpå er jeg veldig sensetiv nedentil, og har problemer med å bruke trange bukser da jeg lett blir sår nedentil. Konklusjon: Jeg skal ALDRI mer vokse meg nedentil :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. desember 2003 #5 Del Skrevet 7. desember 2003 Må bare si noe her....AUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAU Prøve BW i sommer etter å ha lest utallige innlegg her på forumet om hvor bra det var, og konklusjon er at det er noe av det værste jeg har vært borti!!!! Selve voksingen gikk forsåvidt ganske greit, litt smerte må man jo regne med...men problemet meldte seg noen timer etterpå :-? Det viste seg at når hun (var hos en anbefalt hudpleier) hadde vokset nedentil hadde hun tydeligvis tatt med seg endel hud også, noe som resulterte i smertefulle væskende sår. Det var såpass smertefullt at jeg kunne ikke gå med klær som på noen måte kom borti sårene (måtte gå i løse bukser og skjørt), de væskende sårene ble etterhvert til ekle skorper (ikke akkurat noe å vise fram hverken for sin kjæreste eller på stranden), og det tok ca.3 uker før jeg så noenlunde normal ut nedentil. Nå et halvt år etterpå er jeg veldig sensetiv nedentil, og har problemer med å bruke trange bukser da jeg lett blir sår nedentil. Konklusjon: Jeg skal ALDRI mer vokse meg nedentil :evil: Herregud! Du må ha vært skikkelig uheldig! Hun jeg går til er veldig profesjonell.......Har ALDRI opplevd noe ubehag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 7. desember 2003 #6 Del Skrevet 7. desember 2003 Gjest må nok ha vært uheldig i sitt valg av salong/behandler. Jeg har tatt BW regelmessig i snart 4 år og aldri opplevd noe i nærheten av dette. Hos meg er huden litt rød i noen timer etter voksing og det er det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 7. desember 2003 #7 Del Skrevet 7. desember 2003 Må bare si noe her....AUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAU Prøve BW i sommer etter å ha lest utallige innlegg her på forumet om hvor bra det var, og konklusjon er at det er noe av det værste jeg har vært borti!!!! Selve voksingen gikk forsåvidt ganske greit, litt smerte må man jo regne med...men problemet meldte seg noen timer etterpå :-? Det viste seg at når hun (var hos en anbefalt hudpleier) hadde vokset nedentil hadde hun tydeligvis tatt med seg endel hud også, noe som resulterte i smertefulle væskende sår. Det var såpass smertefullt at jeg kunne ikke gå med klær som på noen måte kom borti sårene (måtte gå i løse bukser og skjørt), de væskende sårene ble etterhvert til ekle skorper (ikke akkurat noe å vise fram hverken for sin kjæreste eller på stranden), og det tok ca.3 uker før jeg så noenlunde normal ut nedentil. Nå et halvt år etterpå er jeg veldig sensetiv nedentil, og har problemer med å bruke trange bukser da jeg lett blir sår nedentil. Konklusjon: Jeg skal ALDRI mer vokse meg nedentil :evil: Herregud, sånn går ikke ån...Hadde det skjedde i USA hadde denne hudpleier mistet godkjenning og ble saksøkt nokså raskt. Skremmede historier...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #8 Del Skrevet 9. desember 2003 hvor får jeg tatt en (trygg...auau vil ikke oppleve det samme som hun ovenfor..) BW i trondheim? og hva må jeg ut med? er så møkk lei av å barbere meg nedentil. jeg blir uansett nuppete også.. blir dere såre når dere gjør det? har aldri vokset meg nedentil og er ganske sensitiv så jeg er litt småskeptisk - men det høres helt fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 17. desember 2003 #9 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har gjort det på Bentes i Munkegata. Forlpøpig bare en gang, men hun var flink, hun. Ble rød etterpå, men ikke noe mer. Det kostet ca 450.- tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelia Skrevet 17. desember 2003 #10 Del Skrevet 17. desember 2003 Unnskyld hvis jeg spør dumt, men er det ikke veldig ekkelt å ligge å skreve foran en som skal fjerne hår der nede, på kjønnsleppene og alt?? :oops: Uff jeg hadde følt dette veldig ubehagelig, synes det er grusomt nok å ta GU... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. desember 2003 #11 Del Skrevet 17. desember 2003 Unnskyld hvis jeg spør dumt, men er det ikke veldig ekkelt å ligge å skreve foran en som skal fjerne hår der nede, på kjønnsleppene og alt?? :oops: Uff jeg hadde følt dette veldig ubehagelig, synes det er grusomt nok å ta GU... Du bør selvfølgelig ikke være ALTFOR sjenert! Jeg syns det er mye verre å gå til gynekolog dah... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 17. desember 2003 #12 Del Skrevet 17. desember 2003 Unnskyld hvis jeg spør dumt' date=' men er det ikke veldig ekkelt å ligge å skreve foran en som skal fjerne hår der nede, på kjønnsleppene og alt?? [/quote'] Du har truse på, de bare bretter den litt til side for å komme til på de ulike stedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. desember 2003 #13 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har IKKE truse på. Ville bare vært i veien og hindret henne i å komme skikkelig til overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 17. desember 2003 #14 Del Skrevet 17. desember 2003 Sikkert litt ulik praksis, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #15 Del Skrevet 26. juni 2004 Herregud, sånn går ikke ån...Hadde det skjedde i USA hadde denne hudpleier mistet godkjenning og ble saksøkt nokså raskt. Skremmede historier...... Skulle gjerne ha saksøkt den hudpleieren :evil: Ifølge flere innlegg her inne på forumet skulle denne hudpleieren (som holder til på Frogner...hint hint) være veldig flink, men istedenfor hadde jeg store smerter og har ikke turt å prøve bw etter denne opplevelsen... Finnes det andre salonger/hudpleiere i Oslo som er dyktige og som vet hva de gjør ? Hva er deres erfaringer og hvilke salonger anbefaler dere (drar IKKE til salongen på Frogner igjen :-x ) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 26. juni 2004 #16 Del Skrevet 26. juni 2004 Skulle gjerne ha saksøkt den hudpleieren :evil: Ifølge flere innlegg her inne på forumet skulle denne hudpleieren (som holder til på Frogner...hint hint) være veldig flink, men istedenfor hadde jeg store smerter og har ikke turt å prøve bw etter denne opplevelsen... Finnes det andre salonger/hudpleiere i Oslo som er dyktige og som vet hva de gjør ? Hva er deres erfaringer og hvilke salonger anbefaler dere (drar IKKE til salongen på Frogner igjen :-x ) ? Høres ut som voksen hun brukte på deg var litt for varm? Eller hadde du nettopp dusja? (for da kan huden være såpass varm/mykgjort at det lett blir med hud) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2004 #17 Del Skrevet 26. juni 2004 Eller kanskje du er allergisk mot voks, og det du fikk var en allergisk reaksjon?? (Søskenbarnet mitt er allergisk, og hun fikk akkurat samme problem med væsking, og skorper...men det var på overleppa...) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 26. juni 2004 #18 Del Skrevet 26. juni 2004 Høres ut som voksen hun brukte på deg var litt for varm? Eller hadde du nettopp dusja? (for da kan huden være såpass varm/mykgjort at det lett blir med hud) Uansett det skal ikke skjer etter min mening. Nå jeg var uerfaret med voks, jeg og tok en del hud med. Det skyldes dårlig teknikk tror jeg, men det kan være noen er mer sårbar enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 29. juni 2004 #19 Del Skrevet 29. juni 2004 Eller hadde du nettopp dusja? (for da kan huden være såpass varm/mykgjort at det lett blir med hud) Det hadde isåfall hvert tidenes dårligste unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 29. juni 2004 #20 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvilke salonger utfører denne type voksing? Noen som kan anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå