Yvonne86 Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Har møtt en helt fantastisk fyr! Eller, kjent han lenge, men nå har vi begynt å kjenne hverandre bedre Mitt problem er: Jeg blir omtrent stum som en østers når jeg er sammen med han. Jeg er til vanlig veldig utadvendt, ikke spesielt sjenert, prater hull i hodet på folk. Vi sender mange smser i løpet av dagen, og har mye kontakt. Men problemet er når jeg er fysisk tilstede sammen med han. Jeg blir så nervøs at jeg ikke klarer å prate. Noen babler i vei når de blir nervøse, ikke jeg! Han må jo tro at jeg enten er utrolig overlegen eller veldig kjedelig.. Han prater en del, og tuller mye, men jeg klarer jo ikke å gi så mye respons da..Og jo mer jeg stresser med det jo mer nervøs blir jeg Jeg liker denne fyren utrolig godt! Det har jeg fortalt han og, så han vet det. Jeg ser for meg resten av livet med han, men han vil jo fort miste interessen hvis jeg ikke er i stand til å føre en samtale med han! Jeg trenger råd før han blir lei
Yvonne86 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 Konsentrer deg om å slappe av. Det er lett for deg å si ;-) Ser nok ikke videre smart ut der jeg sitter og prøver å "virke avslappet" :-P En fantastisk mann som setter meg helt ut av spill..
misstardipus Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Fortell det til han , så kanskje det letter stemnnga litt . Han blir sikkert bare smigret av det åsså , at du liker han så godt at du blir nervøs av å være med han å redd for å dumme deg ut for han
Nabokona Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Hva gjør dere når dere treffes? Få ham med på noe du liker og kan godt, så er det kanskje lettere å snakke om det som skjer rundt dere
Teqi Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Hva med å fortelle han at du er såpass betatt at du blir "speachless" bedre det enn at han mister interessen
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Det er lett for deg å si ;-) Ser nok ikke videre smart ut der jeg sitter og prøver å "virke avslappet" :-P En fantastisk mann som setter meg helt ut av spill.. Du får tenke på at han egentlig er en tulling med masse irriterende feil og uvaner hehe
miamia23 Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Sliter med det samme selv.. aldri opplevd maken.. eller jo,.. sist var da jeg var 15 tror jeg.. er akkurat som deg.. ellers utadvendt og blid.. men noe med han gjør meg usikker som om jeg er redd for å dumme meg ut.. pulsen øker bare han tar på meg og jeg får seriøst hetetokter. WHY!? haha.. Jeg trodde ikke at jeg var så interessert.. men hele kroppen min sier jo ifra! Men vi får bare ta ett glass vin før vi treffer disse karene.. roe ned nervene:p
Gjest NozMonster Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 jeg må si du kom raskt over denne forferdelige kjærlighetssorgen hvor du villle trygle og be han om å komme tilbake, for noen dager siden.... bruker du denne nye karen som en rebound ? 2
miamia23 Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 jeg må si du kom raskt over denne forferdelige kjærlighetssorgen hvor du villle trygle og be han om å komme tilbake, for noen dager siden.... bruker du denne nye karen som en rebound ? jeg??
Gjest NozMonster Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) jeg?? nei ? dette er vel yvonne86 sin tråd...... jeg mente bare at denne tråden er skrevet 12 dager før denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=595629&st=0&p=9829384&#entry9829384 Endret 25. oktober 2011 av NozMonster
4stars Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 nei ? dette er vel yvonne86 sin tråd...... jeg mente bare at denne tråden er skrevet 12 dager før denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=595629&st=0&p=9829384&#entry9829384 Hehe, oops. Kan nesten se litt ut som en rebound ja.
Yvonne86 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2011 Hvordan jeg kommer over brudd er vel min egen sak? Dette er som sagt en fyr jeg har kjent en stund da.. Og det at jeg ville trygle om at han kom tilbake handlet om angst for å være alene..
Hecubaa Skrevet 26. oktober 2011 #14 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Hvordan jeg kommer over brudd er vel min egen sak? Dette er som sagt en fyr jeg har kjent en stund da.. Og det at jeg ville trygle om at han kom tilbake handlet om angst for å være alene.. Der sier du vel ganske direkte at han er en rebound? Men ja- det er din sak! Endret 26. oktober 2011 av Hecubaa
Yvonne86 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 26. oktober 2011 Der sier du vel ganske direkte at han er en rebound? Men ja- det er din sak! Han er absolutt ikke noe rebound
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå