Kite Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Hei! Jeg skal gifte meg til sommeren, og jeg og kjæresten holder på å jobbe med å lage eget design på trykksakene våre. (Invitasjonene haster litt..) På denne linken ser dere hvordan papir og trykkteknikk jeg ønsker å bruke, men problemet er at jeg ikke vet om noen i Norge som gjør dette. Er litt vanskelig å søke det opp også, siden jeg ikke vet hva denne teknikken heter på norsk. Vet bare at det heter "letterpress" på engelsk. Vet noen om bedrifter eller privatpersoner som gjør dette? På forhånd takk.
Thinkerbelle Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Åh, jeg lette også etter dette når vi skulle lage våre invitasjoner, men fant ingen plass som lagde de slik.. Etter at je hadde bestilt invitasjoner fant jeg ut at man kunne bestille gjennom Festløvene (riktignok koster det endel) men vær obs på at de bestiller fra USA. Mulig man derfor kunne bestilt lignende selv.. Vet desverre ikke hva teknikken heter på norsk..
Thinkerbelle Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Det heter pregtrykk på norsk Se der, alt man kan få vite på KG:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå