Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

For noen dager siden prøvde jeg og sette på løsvipper, det var første gang jeg i det hele tatt prøvde det så kan være derfor jeg ikke oppnådde så spesielt perfekt resultat. Fikk til det greit nok på høyre øye syns jeg, men på venstre så løsnet den delen nærmest øyekroken og stakk rett opp liksom, det var ikke spesielt fint. Prøvde å ha på mere lim men det bare gikk opp igjen. Så jeg tok de av og ga opp.

Og skal man ha hele den falske vippen helt ned til de orginale? Jeg fikk de nesten helt nedpå, men ble ett lite mellomrom, det dekket jeg til med maskara :) Skal i bursdag i helgen så vil prøve å få det til ordentlig :)Løsvippene jeg prøvde var fra Depend!

Håper noen kan hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

løsvipper fra depend er dårlige. bor du i oslo? isåfall kan jeg anbefale deg å kjøpe i en butikk i oslo som kun selger utstyr til løsvipper og ekte manikyr. der får du også vippelim som sitter hele dagen og opp til flere dager om du vil.

anbefaler deg og ikke bruke hele vippen, men ca halve (lengst ut mot kanten av øyet) . det vil da se veldig ekte ut og ingen vil se at du har løsvipper... men øvelse gjør mester. øv på å sette de så nærme egne vipper som mulig.

Skrevet

Har du prøvd punktvipper? Jeg synes det ser mye bedre ut, og er mye lettere å sette pent på. Depend har en pakke med både vanlige punktvipper og ekstra smale med bare ett eller to vippehår på. En kombinasjon av disse blir ofte veldig pent, også kan man jo velge selv om man vil gå for den "naturlige" eller mer unaturlige stilen. :)

Skrevet

Takk for svar! :) Nei jeg bor utenfor Oslo, men skal dit i morgen, dit jeg skal i bursdag, så kan jo se om jeg finner igjen den butikken. Øyenvippene mine er så utrolig korte, hjelper liksom ikke om jeg har på maskara heller, derfor er løsvipper et flott alternativ for meg :) I verste fall så får jeg få noen til å hjelpe til med å sette de på. Man må sikkert gjøre det noen ganger før man får det til perfekt på første forsøk sikkert :)

Skrevet

er mange fine klipp der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...