Chiquita Skrevet 7. desember 2003 #1 Skrevet 7. desember 2003 Jeg lurer på; hvor mye betalte dere for koldtbord? Vi driver på tenker på et koldtbort til bryllupet bestående av følgende retter: Rekeanretning m/majones og sitron Krepsehaler i aquavittaspic Røkt laks m/ eggerøre Gravlaks m/sennepsaus Spekeskinke, mørr, fenalår m/potetsalat Røkt skinke m/surkål Roastbiff m/remulade, rå løk og syltet agurk Delte egg m/karridressing Trancert kalkunbryst m/waldorfsalat Lune elgkarbonader m/bacon og campignon Osteanretning m/frukt og kjeks Frisk salat m/dressing Brød, smør og flatbrød. For dette er det 168,- pr kuvert. HEr er det jo ikke noen dessert, så vi tenker litt på dette alternativet også: (Det som er forrandret fra det førstealternativet er i kursiv) Viltpate m/tyttebærrømme Gravet oksefileet m/svart fulkornbrød Kald helkokt laks m/dillrømme Rekeanretning m/majones og sitron Krepsehaler i aquavittaspic Røkt laks m/ eggerøre Gravlaks m/sennepsaus Spekeskinke, mørr, fenalår m/potetsalat Røkt skinke m/surkål Roastbiff m/remulade, rå løk og syltet agurk Delte egg m/karridressing Trancert kalkunbryst m/waldorfsalat Lune elgkarbonader m/bacon og campignon Osteanretning m/frukt og kjeks Frisk salat m/dressing Brød, smør og flatbrød. Husets karamellpudding m/vispet krem og karamellsaus eller Riskrem m/røs skogsbærsaus 198,- pr. kuvert _______ Hva av dette ville dere ha satset på? Alternativ 1, og så "fikset" dessert selv, eller alternativ 2 med "alt" inkludert? *klem*
Pusekatt Skrevet 7. desember 2003 #2 Skrevet 7. desember 2003 Helt klart alternativ 2! En ting mindre (dessert) å bekymre seg over.
Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2003 #3 Skrevet 7. desember 2003 Kanskje du kan lage desserten selv? Og at det blir billigere enn å velge alternativ 2? Hvis du ikke vil lage den selv ville jeg gått for alternativ 2.
Chiquita Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2003 Dersom vi tar alternativ 1, så blir det multekrem, gele og sjokoladepudding fra Freia til dessert.... (Sånne liters-pakker med gele og sjokoladepudding) Men det er jo litt kjedlelig det også. Og det ER jo greit å slippe å tenke på det også. Men så er det jo psisen - vi får jo garantert til dessert for mindre enn hva det mellomlegget er. Men så er det kanskje verdt det alikevell??? *tenke* Jeg og Bananmannen er ikke helt sikre - bra det er "lang" tid igjen For to dager siden helte vi mest mot alternativ 1, mens i går var det alternativ 2... Vanskelig dette noen andre? Hvordan er "prisen" på dette i forhold til "normal" pris? *klem*
frosken Skrevet 7. desember 2003 #5 Skrevet 7. desember 2003 For kr 30 pr kuvert hadde jeg helt klart droppet jobben med å måtte lage til dessert selv. Men det kommer selvfølgelig også an på hvor stramt budsjettet er.
Chiquita Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2003 Hva skjedde med sodden???? :o Forandringer i planene. Trenger mye mer serveringshjelp dersom vi skal ha sodd, så da er koldtbord enklere. Og prisen blir jo noe a-la det samme med sodd+ 11 serveringshjelper eller koldtbord og bare noen (3/4) serveringshjelper *klem*
Fru Snurp Skrevet 8. desember 2003 #9 Skrevet 8. desember 2003 Jeg ville HELT klart gått for alt. 2. Det er minimalt du sparer ved å lage desserten selv, men du får en ting mindre å tenke på. Synes det bør være et særdeles enkelt valg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå