ladyluna Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg tenkte jeg skulle teste Rimi sin nye app. Fordelen med den er at du kan legge inn alle varene du skal handle, og så skal de automatisk havne i samme rekkefølge som de ligger på butikken, noe som (forhåpentligvis) gjør at man sparer litt tid på handleturen. Jeg har nå installert app'en og synkronisert den med handlelista jeg har laget på på profilen min på rimi.no. Men jeg har ikke på noe tidspunkt valgt butikk, verken da jeg opprettet profilen, da jeg laget handlelista eller da jeg synkroniserte. Så hvordan skal varene da kunne legge seg i riktig rekkefølge i forhold til butikken jeg skal i? Noen andre som har testet denne app'en, og som har fått den til å fungere?
Zzyzx Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg vil tippe at butikkene har mer eller mindre universell utforming på vareplassering.
ladyluna Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 Ja jeg har også tenkt på det. Men jeg handler ved to forskjellige rimibutikker, og de har aldeles ikke varene likt plassert. I den ene butikken er grønnsakene det første en møter, mens i den andre butikken er det godteri og chips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå