AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg sliter inmari med å finne jeans, først og fremst fordi jeg har korte bein. Bukser som er 32 i lengden er for stort til meg. 30 hadde nok vært perfekt. Jeg har hatt så mange bukser med 32 i beina som jeg bare ikke gidder å bruke fordi de sitter helt feil. Det hjelper ikke å legge opp fordi man ser at det blir feil, og buksa blir ikke sittende fint. Er det noen steder evt merker man kan finne jeans med korte ben?? Jeg er ca 42 i størrelse rundt livet og vil helst ha bukse som sitter stramt, og som har litt bootcut.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Skjønner at det er litt vanskelig, men dere har det lettere en oss som har for lange bein. Dere kan tross alt klippe av og tilpasse, mens vi går der med høyvannsbuksene våre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Skjønner at det er litt vanskelig, men dere har det lettere en oss som har for lange bein. Dere kan tross alt klippe av og tilpasse, mens vi går der med høyvannsbuksene våre. Men det ser fortsatt ikke bra ut, så da er vi like langt;) evt kort.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Men det ser fortsatt ikke bra ut, så da er vi like langt;) evt kort.
ElaineBenes Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, har buksene lengde 30 er de i vidde 26, dessverre. Det finnes liksom ikke korte, voksne folk. Ja, eller lange, slanke folk. Tror du må spørre i butikkene om når de får inn jeans-leveransene sine. De får sikkert bare et eller to eksemplarer av de korte/minste størrelsene (og de aller lengste), så det lønner seg å være der på dagen de får leveransene. Jeg sliter med det samme, og de jeg har lagt opp blir jo helt koko i forhold til hvor kneet egentlig skal være i benet. Resultatet blir en helt feil cut. Skredderen kan nok hjelpe oss, egentlig:)
Gjest Michelle82 Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 American Eagle har jeans med 30 i lengde. Buksene ligger på 20 dollar, mens frakten ligger på 25 dollar.... Skal du noen gang til USA er det vært å besøke den fysiske butikken.
Gjest Nanne70 Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, jeans er vanskelig for mange av oss! Selv sliter jeg med at de blir alt for vide i livet hvis de skal være store nok rundt lår og bak. Merket Tailissime hos LaRedoute har rette, bootcut og skinny modeller med benlengde 73 cm, det skulle tilsvare sånn ca 29 tommer eller deromkring. Lindex vet jeg også har jeansmodeller i 30 eller 31 lengde.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Har du prøvd på Gina? Jeg er 30 i beina, og finner flotte bukser der. Men jeg er 27 i livet, og har ikke sett etter hvor store livvidder de har der. Men verdt et forsøk?
Usikker23 Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 Nå er jeg ikke helt sikker på alderen din, men på Vivikes så kommer alle buksene i tre lengder, kort, normal og lang. Altså 30,32 og 34 Det er mange forskjellige varianter, det finnes noen som er normal på livet men som er stram og small nede. Det finnes de som er normal på livet, men litt viere. Så har man de som er høy på livet som også kommer med vide ben og smale. Mange tenker at buksene på Vivikes er for bare eldre, men jeg er 24 år og kjøper mange av buksene mine der, nettopp fordi jeg trenger kort lengde og at de har gode pass former for alle fasonger
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 Lee hadde str 31 i lengde før i allefall. Har du sjekket ut de?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #12 Skrevet 19. oktober 2011 Vero Moda har noen ganger EN eller TO bukser som har 30 i lengde. HM også. Men da må man være på riktig sted til riktig tid. Er det virkelig unormalt å være 163 høy...? Og bruke 30 i lengde? Før fant jeg Levi's bukser med den lengden, men bruker ikke de lengre.
challenger Skrevet 19. oktober 2011 #13 Skrevet 19. oktober 2011 De eneste helt perfekte jeansene jeg har kommer fra topshop. Jeg har veldig korte ben og sliter med at enten må jeg brette opp buksa(noe som ikke alltid ser like bra ut), eller så samler alt stoffet seg oppetter leggene og da blir de ikke så skinny som jeg vil ha de. Men de jeansene jeg finner på topshop passer perfekt både i lengde og over rompa! Bare dumt at jeg må til utlandet for å kunne handle bukser..
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #14 Skrevet 19. oktober 2011 Lurer også på dette! Fatter ikke butikkene at kundene deres ikke bare består av giraffer? Jeg er 155 og ser hver dag folk som er like lave som meg eller kanskje 160-165 ca. Det finnes jo mange av oss!! Er det ingen som kan starte en sånn underskriftskampanje på nettet om dette og så sende det til butikker eller noe? Har ikke peiling hvordan det gjøres, men det hadde jammen vært verdt et forsøk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå