AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 ...for alt jeg putter i munnen Føler jeg spiser sååå mye, og feil. Alltid Til lunsj spiste jeg et sånn rundstykke (kornbriks) fra rema1000 med makrell i tomat på. Føler det blir altfor mye karbohydrater... Har generellt sett nesten alltid dårlig samvittighet fordi jeg ikke føler jeg spiser bra nok... Er normalvektig så trenger ikke slanke meg. Bare vil IKKE opp. er livredd for det hele tiden. Orker snart ikke det her mer. Men hva gjør man? Bortsett fra å gå til psykolog?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 ...for alt jeg putter i munnen Føler jeg spiser sååå mye, og feil. Alltid Til lunsj spiste jeg et sånn rundstykke (kornbriks) fra rema1000 med makrell i tomat på. Føler det blir altfor mye karbohydrater... Har generellt sett nesten alltid dårlig samvittighet fordi jeg ikke føler jeg spiser bra nok... Er normalvektig så trenger ikke slanke meg. Bare vil IKKE opp. er livredd for det hele tiden. Orker snart ikke det her mer. Men hva gjør man? Bortsett fra å gå til psykolog? Du slutter å spise for mye karbohydrater. 1
MissMas Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Kanskje gå til en ernæringsfysiolog? Kanskje du har en form for spiseforstyrrelse hvis du går rundt og er konstant redd for at du har spist for mye av det og det? Kanskje en ernæringsfysiolog vil hjelpe deg med å vite hva du kan spise og ikke. Jeg var på et foredrag for litt siden om kosthold, og det var veldig interessant å høre på. Ble frarådet dietter bla. a.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Tror vi alle snart kommer til å få en eller annen grad av spiseforstyrrelse. Aner ikke hvor mange ganger jeg leser/hører om folk som er livredde for å gå opp i vekt. Og tenker på mat 24/7. Jeg er en av dem... Ikke lett dette..
Ethereal Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg vil si at hvis du er så livredd for å gå opp at du får dårlig samvittighet over å spise et rundstykke, så har du en begynnende spiseforstyrrelse. Gå til legen eller ernæringsfysiolog, og få noen harde fakta på bordet + litt hjelp. Spiseforstyrrelser ain't fun. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå