Obelix Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Vel jenter og kvinner... Hvor langt går dere egentlig i snakkingen om sex, med venninner? Hvor mye utleverer dere kjæresten/samboeren/mannen ?
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg tier 100% still. Privatliv er privatliv! 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Snakker ikke med noen om det. Det angår ingen andre hva som foregår på soverommet vårt. 2
vinterspeil Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg forteller utelukkende positive ting og kommer aldri med intime detaljer. 3
Gjest Vampen Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Vel jenter og kvinner... Hvor langt går dere egentlig i snakkingen om sex, med venninner? Hvor mye utleverer dere kjæresten/samboeren/mannen ? Jeg gikk lenger den gangen jeg var ung og de mannlige bekjentskapene mer flyktige og useriøse. I dag snakker vi mer generelt om sex. Jeg deler ikke info om sexlivet mitt. Det er fordi det er privat, og fordi det ville føles riv, ruskende galt å utlevere samboeren min. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Ingen sier egentlig noe om sexlivet i forhold i min venninnegjeng. Kan si sånn ca hvor ofte ol, men ingen er interessert i å vite noe mer. Vi snakker åpent om sex og ONS, men ikke om sex i forhold
Obelix Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2011 skulle til å legge til spørsmål om dette har forandret seg fra dere var yngre til den alderen dere er nå
chikako Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Jeg snakker ikke om det. Jeg gjorde det ikke før jeg fikk kjæreste og jeg gjør det ikke nå heller. Sex er en av de få tingene jeg deler BARE med samboeren min og ingen andre. Ja, ok, også litt KG da... Endret 19. oktober 2011 av chikako 2
Stefan Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 Etter å ha blitt invitert på jentevorspiel noen ganger, kan jeg si at jeg vet veldig mye jeg IKKE har hatt behov for å vite. Der er praten langt mer rå og utleverende enn det vi gutta er vant til, det skal jeg love deg. 3
Obelix Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2011 Etter å ha blitt invitert på jentevorspiel noen ganger, kan jeg si at jeg vet veldig mye jeg IKKE har hatt behov for å vite. Der er praten langt mer rå og utleverende enn det vi gutta er vant til, det skal jeg love deg. Ikke sant. Det er jo det jeg har hørt og.. Derfor jeg tenkte å spørre her inne siden man her er anonym og kan svare ærlig på hva man egentlig gjør..
makkapakka Skrevet 19. oktober 2011 #12 Skrevet 19. oktober 2011 Vel jenter og kvinner... Hvor langt går dere egentlig i snakkingen om sex, med venninner? Hvor mye utleverer dere kjæresten/samboeren/mannen ? kan ikke huske at det har vært tema ikke annet enn at 1 til 1 lav samtale om veldig spesielle ting. (og vips så vet alle det)
Gjest Wanted Skrevet 19. oktober 2011 #13 Skrevet 19. oktober 2011 I go all the way. Men bare til én venninne. De andre venninnene får ikke vite noe som helst av slike ting. 1
Gjest Vampen Skrevet 19. oktober 2011 #14 Skrevet 19. oktober 2011 skulle til å legge til spørsmål om dette har forandret seg fra dere var yngre til den alderen dere er nå Jeg har vel indirekte svart på det allerede, men ja, for min del har det endret seg. Jeg tror det handler om grad av intimitet og faser i livet. Det har forresten aldri vært detaljer a la "han gjorde sånn, også gjorde han sånn, og da gjorde jeg sånn..". Det har vært mer sånn at om noen innledet noe nytt, så var liksom den obligatoriske oppfølgeren "hvordan var det?". Jeg tror favorttemaene var kleine opplevelser, som hvis fyren begynner å synge nasjonalsangen når han kommer, eller opplvelser som var veldig bra. Noen av de virkelige kleine historiene har mer eller mindre blitt vandrehistorier i vennegjengen som fortsatt nevnes, flere år etterpå. I tillegg ble det gjerne snakket om hvis noe var ganske spesielt, som f. eks hvis det viste seg at en fyr som virket svært så ordinær hadde en heftig og litt uvanlig fetisj. Jeg tror som sagt det handler om intimitet og faser. Man føler nok mindre lojalitet og intimitet overfor en fyr man dater i 3 måneder enn en seriøs partner som man bygger opp et helt liv med. I tillegg var det også sånn for min del at den gangen var venninne mine de som stod meg nærmest. Mannfolk kom og gikk. Nå høres det sikkert ut som om vi lå mye rundt, det gjorde vi altså ikke. Men man datet, møtte folk og forholdene var kortere og mindre seriøse. Med en vennegjeng som bestod av en del damer, så ble ofte slik at en eller annen hadde en ny fyr i bildet. I dag er det annerledes, i dag er samboeren min gjennom flere år den som står meg aller nærmest. Det er mer intimitet, mer lojalitet og sexlivet er bare en del av den tilliten vi har bygd opp. Da er det noe helt annet å skulle diskutere noe så privat som sexlivet vårt. De fleste venninne mine er også etablerte i langvarige forhold, så de har det på samme måte. Snakker vi sex er det som sagt generelt, med mindre vi drar opp klamme historier fra fortiden. 1
CCL Skrevet 19. oktober 2011 #15 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg og mine nærmeste venninner deler alt av interesse i seksuallivene våre med hverandre, om det så være tilfeldige samleiepartnere eller langvarig forhold - og det har vi alltid gjort.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #16 Skrevet 19. oktober 2011 Snakker gjerne med dem om sex, men sier aldri et ord om noe som har med meg og samboeren i senga å gjøre. Som en annen skrev: Privatliv er privatliv. Jeg hadde ikke likt det om han utleverte meg, så da skal jeg selvfølgelig ikke utlevere han. Er for øvrig ikke interessert i å vite noe om/diskutere mine venninners sexpartnere heller.
Teqi Skrevet 19. oktober 2011 #17 Skrevet 19. oktober 2011 Mine venninner (19-25 år) vi er ganske rå i vår sex-snakk. Vi forteller gjerne detaljer osv, men de som er i langvarig forhold forteller heller lite. Nå skal det sies at jeg tilhører en rimelig usjenert og spinn gærn venninnegjeng. Men vi snakker aldri om feks "han var liten eller osv" mer type, han tok ikke hint, måtte vise han hva vi likte osv. Har vi bare en "Thing" nevner vi ikke navn Kan ikke utlevere stakkarene helt, blir mer "en jeg hadde meg med hadde null kontroll på "ditt og datt"
momo Skrevet 19. oktober 2011 #18 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg prater åpent med venninner om sex, men det er mer generelt om sex. Ikke intime detaljer om partneren. Og sier jeg noe om sex med partneren min, så er det bare posetivt.
Gjest Katten. Skrevet 19. oktober 2011 #19 Skrevet 19. oktober 2011 Etter å ha blitt invitert på jentevorspiel noen ganger, kan jeg si at jeg vet veldig mye jeg IKKE har hatt behov for å vite. Der er praten langt mer rå og utleverende enn det vi gutta er vant til, det skal jeg love deg. Oh yes! Det var en skikkelig øyeåpner.
Gjest "gjest" Skrevet 19. oktober 2011 #20 Skrevet 19. oktober 2011 Vel, jeg har hørt fyrer snakke også ja. Det var ikke pent... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå