Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen av disse ? :)

Skrevet

Hadde den gamle modellen til den uten video. Var veldig fornøyd når den fungerte. Men den kunne plutselig slutte å virker midt på natta. Også er det endel stråling fra den siden den er "på" hele tiden.

Skrevet

Jeg synes babycall med video er unødvendig.

Selv har jeg SuperNova, og den er forsåvidt grei. Synes det er kjekt å kunne se hvor varmt det er på rommet/i vognen, og ville ha valgt en som har den muligheten, men ville ikke betalt noe ekstra for å ha video.

Har ikke sjekket linkene dine.

Skrevet

Jeg synes babycall med video er unødvendig.

Selv har jeg SuperNova, og den er forsåvidt grei. Synes det er kjekt å kunne se hvor varmt det er på rommet/i vognen, og ville ha valgt en som har den muligheten, men ville ikke betalt noe ekstra for å ha video.

Har ikke sjekket linkene dine.

Ja det er akkurat det, er jo egentlig ikke nødvendig med video. Den uten video som jeg lurer på har en del andre ting som den med video ikke har, f.eks. grader i rommet, lengre batteritid osv. Men har hørt at det er mye DECT stråling i den uten video, så er veldig usikker. Men dersom det er så farlig som noen mener, så skjønner jeg ikke hvordan den kom best ut i test av tv 2..

Skrevet

Personlig synes jeg at grader er en grei ting å ha. Nå har jeg aldri hatt med video, men har venner som har det. Fra pappaen har jeg da hørt at det ikke er noen god ting, da mammaen blir litt for opphengt i babyen.. :ler:

Men, jeg har aldri savnet video, og vi har brukt vår mye, på ferier, i vogna, på kvelden...

Skrevet

Ja det er akkurat det, er jo egentlig ikke nødvendig med video. Den uten video som jeg lurer på har en del andre ting som den med video ikke har, f.eks. grader i rommet, lengre batteritid osv. Men har hørt at det er mye DECT stråling i den uten video, så er veldig usikker. Men dersom det er så farlig som noen mener, så skjønner jeg ikke hvordan den kom best ut i test av tv 2..

Tror ikke stråling var med i vurderingskriteriene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...