Summerprincess Skrevet 7. desember 2003 #1 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det stor forskjell i størrelse på A og B cup? Har alltid gått med A-cup men så kjøpte jeg meg et nytt undertøysett for noen dager siden. Jeg lette som vanlig etter en a-cup men de var utsolgte. Siden bh'en var så lekker kjøpte jeg en b-cup istedet. Det morsomme var at den passet. Jeg ble positivt overrasket. Da lurer jeg på, var de kansje små i størrelsen, eller så har brystene mine vokst? heheh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. desember 2003 #2 Del Skrevet 7. desember 2003 Det kan være store variasjoner på cupper fra hvor og hvilken type bh du kjøper. Hvis du da ikke har lagt litt på deg. Jeg merker det fort på puppene når jeg har lagt litt ekstra på meg... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 7. desember 2003 #3 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er stor forskjell fra BH til BH. Men hvis du f.eks. har brukt 75A kan du ofte bruke 70B. Det gjør hvertfall jeg. Har små pupper men B cup sitter mye finere enn A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har faktisk gått ned i vekt jeg Ja da er det nok det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå