AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har flørtet litt med en mann jeg har møtt via felles bekjente. Han er ikke en type jeg ønsker et forhold med, men jeg kunne likevel tenke meg å gå litt lenger. Jeg vet at det er det han vil også (eller ville...). Jeg har nå klart å si/gjøre et par ting som gir inntrykk av at jeg er ute etter noe seriøst, og tror det har skremt ham vekk. Hva kan jeg gjøre for å rette opp inntrykket? Skal jeg bare si det til ham direkte? "Jeg vil ikke gifte meg med deg, men jeg vil gjerne ha deg med hjem i sengen min" liksom... Jeg tenker at jeg nok må vente til neste gang vi treffes for vi ender alltid opp med å være sammen da. Jeg har vært i et langt forhold og er ikke særlig flink til dette spillet!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 "Det er deilig å være fri etter et så langt forhold, endelig får jeg tid til å utvikle meg selv og gjøre det jeg har lyst til."
Gjest fersk lærer Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har flørtet litt med en mann jeg har møtt via felles bekjente. Han er ikke en type jeg ønsker et forhold med, men jeg kunne likevel tenke meg å gå litt lenger. Jeg vet at det er det han vil også (eller ville...). Jeg har nå klart å si/gjøre et par ting som gir inntrykk av at jeg er ute etter noe seriøst, og tror det har skremt ham vekk. Hva kan jeg gjøre for å rette opp inntrykket? Skal jeg bare si det til ham direkte? "Jeg vil ikke gifte meg med deg, men jeg vil gjerne ha deg med hjem i sengen min" liksom... Jeg tenker at jeg nok må vente til neste gang vi treffes for vi ender alltid opp med å være sammen da. Jeg har vært i et langt forhold og er ikke særlig flink til dette spillet! Er du helt sikker på at du ikke ønsker noe seriøst eller er det bare en "ikke noe seriøst til og begynne med, og så skal jeg se" - holdning?
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 om det skremmer en mann mer om du sier " jeg vil gifte meg med deg " enn at du sier " jeg erke ute etter en dritt- jeg vil bare knull " , så er det noe alvorlig galt med denne mannen!!
Gjest fersk lærer Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 om det skremmer en mann mer om du sier " jeg vil gifte meg med deg " enn at du sier " jeg erke ute etter en dritt- jeg vil bare knull " , så er det noe alvorlig galt med denne mannen!! Helt enig.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Er du helt sikker på at du ikke ønsker noe seriøst eller er det bare en "ikke noe seriøst til og begynne med, og så skal jeg se" - holdning? Ja, det er jeg sikker på! Jeg er bare ikke så god til å kommunisere noe annet enn eventuelt forhold når jeg er i en flørtesituasjon...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 om det skremmer en mann mer om du sier " jeg vil gifte meg med deg " enn at du sier " jeg erke ute etter en dritt- jeg vil bare knull " , så er det noe alvorlig galt med denne mannen!! Mulig han ikke er helt normal på det området. Altfor glad i singellivet :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Er det ikke typisk menn å bli glad for uforpliktende sex, men litt redde for kvinner som tenker hvit kjole og barn? 1
Steinar40 Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 Er det ikke typisk menn å bli glad for uforpliktende sex, men litt redde for kvinner som tenker hvit kjole og barn? Det kommer jo helt an på hva mannen egentlig vil selv.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 Hvis vi tar utgangpunkt i at jeg vet hva jeg vil, og hva han vil, er det noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem? Jeg angrer så på måten jeg avsluttet kvelden sist! Jeg har sendt ham mld to ganger etterpå og fått god respons, men litt mer forsiktig nå enn før. Som om han er redd for å gi meg falske forhåpninger...
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Huff, hele situasjonen er så utypisk meg og måten jeg blir oppfattet på av andre! Jeg er så lei av å alltid være den skikkelige jenta! TS
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 "Vil du være min pulevenn?" Hahaha! Det tror jeg faktisk kunne skremt ham nesten like mye som "jeg vil gifte meg"! Spesielt siden det kommer fra meg :gjeiper: TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå