mora1 Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Vi har funnet datoen. så då blir det bryllup 28 juli 2012.. Jeg har så å si funnet drømmekjolen men det er alt.. Aner ikke hvor jeg skal starte i planleggingen. Noen som har noen gode tips/råd?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Vi har funnet datoen. så då blir det bryllup 28 juli 2012.. Jeg har så å si funnet drømmekjolen men det er alt.. Aner ikke hvor jeg skal starte i planleggingen. Noen som har noen gode tips/råd? De store tingene er viktigst: -kirke (hvis det er kirkebryllup, hvis ikke annet lokale for vielse) -festlokale (her må dere først tenke på hvilket antall gjester dere ønsker) -catering -fotograf -band/musikk Det er gjerne slike ting som blir booket lang tid i forveien, så for å få det som dere vil er det greit å være tidlig ute.
FruN Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Stikk innom biblioteket etter bryllupsbøker Finn kirke, lokale, velg forlovere.. Det var der jeg/vi begynte
fridr Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Samme dag som oss Vi har kommet så her langt: kirke, lokale, forlovere, fotograf, kjole, mat og litt drikke. Så alle de store tingene er i boks, bortsett fra erklæringer, men de må man jo vente på... Bare småplukk igjen som dekorasjoner, ringer, annet utstyr, blomster, bordkort, hefter til gjestene, musikk, kaker, hvem som gjør hva osv... Huff, er egentlig alt dette småplukket jeg synes er mest stressende! Kontrollfreak, neeeida :gjeiper:
latterbox Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 foresten syns dere at 8500 er mye for å leie lokale et døgn altså 24 timer
Gjest Doh Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 foresten syns dere at 8500 er mye for å leie lokale et døgn altså 24 timer For meg hadde det blitt for mye stress til at jeg hadde gjort det. Vi leier lokalet vårt en hel helg, da har vi fredagen til å pynte og søndagen til å rydde vekk. Hadde blitt fryktelig stress å gjøre det på natta etter festen eller klokka sju dagen etter som var våre alternativer. Prismessig synes jeg det er helt greit, de to lokalene vi så på koster 20.000 - 25.000 for en helg. Men vi betaler bare 10.000 siden vi har det på vinteren da
fridr Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 JEG synes det er dyrt, men jeg får lokale for 2000 kr for en helg. Ikke en herregård, men duger for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå