Gå til innhold

Kravstor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min er herlig, på mange måter, men jeg blir helt gal av lysten på sex.

Ikke nødvendigvis samleie, men den følelsen av å føle at noen har lyst på en. Å klå litt, å tafse litt på hverandre, å rote litt rundt :lur:. Hos han finnes det kun "sex" eller "ikke sex".

Nå er det litt under en uke siden sist, og jeg føler jeg går på veggen. Sist fikset jeg meg skikkelig for han, med sexy undertøy, hofteholdere og strømper, og da merket jeg at det var tilnærmet en "plikt" å ha sex med meg. Det var uengasjert "å, så fin du var" og et "ja, da får vi ha sex". Jeg følte jeg koblet helt ut, for jeg hadde gjort en innsats for oss, og det føltes bare ut som om det var et pliktknull fra hans side.

Han har vært mye stresset de to siste ukene.. og det har jeg også. Allikevel, jeg syns ikke det er noen unnskyldning :sukk:

Jeg føler at jeg begynner å bli skikkelig irritabel. Jeg trenger at noen forteller meg: er jeg kravstor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehh her kan det virke som at mannen din har mistet endel av sexlysten sin. det kommer ofte av stress og mangel på energi. du hjelpe rikke til med å være sutrete og grinete. her må det forståelse til, og ikke noe pressmiddel. det gjør ting bare værre.

dere må sitte dere ned å snakke om dette, men i en forståelses full tone. så må dere prøve å forandre hverdagen deres. til det bedre.

den dummeste muligheten er jo at han faktisk ikke tenner på deg lenger. men gå for det første.

Stress og energi mangel ER EN GYLDIG UNNSKYLDNING.

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Jeg syns ikke du er kravstor. Ja, man kan være for sliten for sex enkelte kvelder. Likevel er det såpass viktig (for meg iallefall), at jeg ville tatt meg en prat med mannen. Det er ikke greit å føle seg uinteressant heller, og det er vel noe med å holde liv i forholdet også, og å faktisk gjøre noe for at det ikke skal tørke helt ut. Oppsummert: Jeg er enig med deg.

Gjest Marregutt
Skrevet

Mannen min er herlig, på mange måter, men jeg blir helt gal av lysten på sex.

Ikke nødvendigvis samleie, men den følelsen av å føle at noen har lyst på en. Å klå litt, å tafse litt på hverandre, å rote litt rundt :lur:. Hos han finnes det kun "sex" eller "ikke sex".

Nå er det litt under en uke siden sist, og jeg føler jeg går på veggen. Sist fikset jeg meg skikkelig for han, med sexy undertøy, hofteholdere og strømper, og da merket jeg at det var tilnærmet en "plikt" å ha sex med meg. Det var uengasjert "å, så fin du var" og et "ja, da får vi ha sex". Jeg følte jeg koblet helt ut, for jeg hadde gjort en innsats for oss, og det føltes bare ut som om det var et pliktknull fra hans side.

Han har vært mye stresset de to siste ukene.. og det har jeg også. Allikevel, jeg syns ikke det er noen unnskyldning :sukk:

Jeg føler at jeg begynner å bli skikkelig irritabel. Jeg trenger at noen forteller meg: er jeg kravstor?

Du er ikke kravstor, men menn er heller ikke maskiner. Foruten om meg da..

Gjest Survival
Skrevet

Jeg syns absolutt ikke du er kravstor. Det er naturlig å ønske at partneren skal sette pris på en, og vise det, også seksuelt. I din situasjon viser det til at kjæresten din rett og slett ikke orker eller har lyst lenger, og det må det jo ligge en årsak til. Som du sier så har han vært mye stresset i det siste - kanskje det har påvirket sexlysten?

Han kan jo ikke tvinge seg selv til å få lyst på deg, eller gjøre seksuelle ting i løpet av dagen dersom han rett og slett ikke føler for å ha sex eller være seksuell.

Jeg foreslår at du tar deg en prat med han om det! :)

Skrevet

Tja, det spørs hvor lenge dere har hatt det sånn? Hvis det bare er av og til, f eks nå de siste par ukene som du beskriver, så tror jeg det er helt naturlig og veldig vanlig. De fleste kan være for slitne for sex. Men hvis det er et mønster at det blir sånn tafatt pliktgreie, må dere nesten snakke om det, og finne en eller annen løsning.

Skrevet

hadde jeg fått den kommentaren, hadde jeg ikke giddet å gjøre en innsats for det. hadde kjøpt vibrator

Skrevet

Jeg har det på samme måte... ikke gøy å føle at den andre aldri har lyst på en...

Jeg trodde kjærester = sex....

Hvorfor vil han være sammen med meg om vi aldri skal ha det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...