Gå til innhold

Player?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å være player og være sjenert? Eller å være player på nettet?

Jeg snakker med en gutt (ikke noe datingside elns), men får inntrykk av at han er player på det han sier (virker selvsikker, snakker om andre jenter, forteller mye om seg selv osv. har bare vært i korte forhold ), men han har sagt han er litt sjenert i virkeligheten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan du definerer player. Men man kan være en helt annen person på nettet enn hvem man er i virkeligheten, for å svare litt.

Skrevet

Huff, høres ut som en særing som lever livet sitt kun på nett! Det er altfor mange av dem, og de kan virke helt normale til du treffer dem i den virkelige verden! Det er lett å være kul på nett :gjeiper:

Skrevet

Ja, det stemmer nok litt det, han er mye på internett, men han spiller ikke noen spill som wow og sånt. :( men han er veldig gøy å snakke med allikevel :S Lurer bare litt på hvorfor han gidder å snakke med meg, kanskje fordi han kjeder seg eller noe. det er alltid han som tar kontakt.

Skrevet

skjønner ikke helt hvorfor gutter prater om andre jenter til en jente de er interessert i. er litt sånn "oi se på meg jeg kan få en jente kjempe lett om jeg vil". er da ingen som biter på det der, høres bare skikkelig trist ut egentlig.

Skrevet

Men jeg vet jo ikke om han egentlig er interessert i det hele tatt, eller bare synes det er underholdende å snakke med meg eller noe :P (vi har snakket sammen ganske lenge nå da)

Han sier at han er glad i meg og sånt da, men bare i perioder (jeg er ganske avvisende og har ikke sagt så mye til han (fordi jeg ikke har peiling på hvor jeg har han), svarer ofte når han sier ting da. )

Første gangen han snakkte om en annen jente (en jeg kjenner, men ikke han), spurte jeg han hvorfor han gjorde det, da sa han at han ville bare se hvordan jeg reagerte :sukk:

burde kanskje stopp å snakke med han, men jeg vil jo ikke det egentlig :(

Skrevet

Han sier han er glad i deg? Og dere har aldri møttes? Hvor gir det mening hen? Og å prøve å framprovosere reaksjoner hos deg? Oh my... dropp han du. Du skriver at du burde det kanskje, men du vil det egentlig ikke... hvorfor ikke?

Du lurer på hvorfor han gidder å snakke med deg? Han høres ut som typen som trenger bekreftelse. Hva håper du egentlig å få ut av den relasjonen her?

Skrevet

HAHA :D høres vel litt tragisk ut dette ja. Men jeg ser ikke for meg at jeg skal få noe utav det. men jeg syns det er kjekt å snakke med han. snakker med han når jeg kjeder meg og sitter på pc-en. :sjenert:

Har vel snakt med han litt innimellom siden før sommeren en gang. Kan ikke skjønne at det kan skade noen om jeg fortsetter, utenom at jeg ikke vet hva han vil få utav det. burde kanskje spørre han om det, men føler det blir kleint. :popcorn:

Skrevet

Spør han direkte da! du taper jo ingenting på det hvis du uansett ikke er interessert i noe mer,

men han er nok ikke interessert i noe mer enn å få bekreftelse. Han høres sær ut :filer:

Skrevet

HAHA :D høres vel litt tragisk ut dette ja. Men jeg ser ikke for meg at jeg skal få noe utav det. men jeg syns det er kjekt å snakke med han. snakker med han når jeg kjeder meg og sitter på pc-en. :sjenert:

Har vel snakt med han litt innimellom siden før sommeren en gang. Kan ikke skjønne at det kan skade noen om jeg fortsetter, utenom at jeg ikke vet hva han vil få utav det. burde kanskje spørre han om det, men føler det blir kleint. :popcorn:

Er vel ikke mye vits hvis dere aldri tenker å treffe hverandre?

Skrevet

:sjenert: ehm

nei, er vel kke det, men så vet jeg ikke hva han tenker, han sier at han skal komme eller at jeg skal komme på besøk og sånt, men det er nok bare tull :kjefte:

Men jeg tror ikke jeg kommer til å prate noe særlig med han lengre uansett, begynner å bli litt lei av enkelte ting :kaffekopp:

Skrevet

:sjenert: ehm

nei, er vel kke det, men så vet jeg ikke hva han tenker, han sier at han skal komme eller at jeg skal komme på besøk og sånt, men det er nok bare tull :kjefte:

Men jeg tror ikke jeg kommer til å prate noe særlig med han lengre uansett, begynner å bli litt lei av enkelte ting :kaffekopp:

Hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

:snurt: mer enn 13 for å si det sånn :(

kanskje jeg burde få meg ett liv heller, istedenfor å snakke med folk på pc :regn: (jeg har litt liv altså ;) )

Skrevet

:snurt: mer enn 13 for å si det sånn :(

kanskje jeg burde få meg ett liv heller, istedenfor å snakke med folk på pc :regn: (jeg har litt liv altså ;) )

Jeg tror at du får mer igjen for å gjøre leksene dine :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet! :( det er bare så mange andre ting å gjøre ;) men det går ganske bra egentlig :P

Men har tenkt litt på om jeg skulle ta meg en pause fra internett en stund, kanskje det hjelper :popcorn:

Skrevet

Jeg vet! :( det er bare så mange andre ting å gjøre ;) men det går ganske bra egentlig :P

Men har tenkt litt på om jeg skulle ta meg en pause fra internett en stund, kanskje det hjelper :popcorn:

Skrevet

Ja, det er aldri bra å overdrive noe. Viktig å gjøre andre saker og ting også.

Skrevet

er vel ikke så mye bedre å være her hele tiden da :lete:

men det er fint for andre som lurer på noe da, nesten alltid noen som har spurt allerede :popcorn:

Skrevet

er vel ikke så mye bedre å være her hele tiden da :lete:

men det er fint for andre som lurer på noe da, nesten alltid noen som har spurt allerede :popcorn:

Nei, det er nok ikke bra å være her for mye heller ;)

Men det kan være artig (eller interessant) å kommentere.

Skrevet

akkurat som at det er artig å snakke med folk på internett :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...