Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men det som er så flaut er at nesten ingen norske jenter KAN å riste ordentlig på rompa, det er sånn wanna-be risting, kleint.

Skrevet

Vet ikke, men det som er så flaut er at nesten ingen norske jenter KAN å riste ordentlig på rompa, det er sånn wanna-be risting, kleint.

Det er ikke kleint skal jeg si deg! Det er sykt digg å se på når jenter rister på rumpa, uansett hvordan de gjør det :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke, men tipper (at de tror?) det virker tiltrekkende på det motsatte kjønn, noe som gir økt oppmerksomhet og de føler seg attraktive og sexy.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Fordi det er gøy? Jeg rister på rumpa når jeg danser hjemme i stua også jeg :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er gøy? Jeg rister på rumpa når jeg danser hjemme i stua også jeg :sjenert:

Er det bare gøy eller får det til å føle deg sexy?

Skrevet

fordi jentene liker at guttene synes jentene er digg å se på når de rister på rumpa når de danser.

og litt fordi de har sett det på tv, og der ser det kult ut.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Er det bare gøy eller får det til å føle deg sexy?

Jeg er ikke spesielt flink til å danse, så jeg kan ikke så jeg føler meg mer sexy enn vanlig. Det som er gøy med å danse er jo å lukke øynene, gi faen og danse med hele kroppen, til og med rumpa :)

Skrevet

Men en ting, det er veldig provoserende/pirrende for menn når ei jente står og rister på rumpa. Primitive menn oppfatter dette som en invitasjon til sex. Konklusjon: Ikke rist på rumpa hvis det ikke finnes mannfolk i nærheten du vil ha kontakt med!

Skrevet

Ikke glem at vi er dyr - for tusenvis av år siden måtte vi riste på rompa for å få mannfolk og vise at vi var klare ;)

Det finnes ikke en lettere forklaring enn at det ligger i våre gener og instinkter

• Liker 1
Skrevet

Men en ting, det er veldig provoserende/pirrende for menn når ei jente står og rister på rumpa. Primitive menn oppfatter dette som en invitasjon til sex. Konklusjon: Ikke rist på rumpa hvis det ikke finnes mannfolk i nærheten du vil ha kontakt med!

Og glem for all del ikke burkaen, sånn i tilfelle "primitive menn" oppfatter klærne dine som en invitasjon til til sex. :nei:

• Liker 5
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg òg...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er danser og danselærer. Til og med femåringene jeg underviser elsker å riste på rumpa når de får danse akkurat sånn som de vil. Det får meg absolutt til å tenke at man gjør det fordi det er morsomt, ikke fordi det er sexy. :)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er danser og danselærer. Til og med femåringene jeg underviser elsker å riste på rumpa når de får danse akkurat sånn som de vil. Det får meg absolutt til å tenke at man gjør det fordi det er morsomt, ikke fordi det er sexy. :)

HEY!

Det er kjempesexy når jeg shaker rumpa rundt omkring i leiligheten med bare en t-skjorte på!

Skrevet

HEY!

Det er kjempesexy når jeg shaker rumpa rundt omkring i leiligheten med bare en t-skjorte på!

Selvsagt er det det, lille venn. Selvsagt er det det. :kose:

• Liker 1
Skrevet

HEY!

Nå fikk jeg denne på hjernen:

TS: Jeg shaker som bare det, og det er rett og slett fordi det er gøy. Jeg tviler på at det ser særlig sexy ut ettersom jeg ikke finnes grasiøs.

Gjest Katten.
Skrevet

Akkurat slik jeg føler meg her! Perfekt timing at jeg kun vandrer i bokser, wife-beater og artige sokker!

*shakeshakeshake*

Skrevet

Akkurat slik jeg føler meg her! Perfekt timing at jeg kun vandrer i bokser, wife-beater og artige sokker!

*shakeshakeshake*

Gå for helsetrøye i stedet, please :fnise:

Gjest Katten.
Skrevet

Meh, liker ikke følelsen mot huden. Tight, hvit wifebeater ftw!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...