Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Den der er legendarisk. Han fyren du hører på det innslaget ble cyberkjendis nesten over natten.

Utrolig bra gjort synes jeg, avslør drittsekkene og heng dem ut offentlig... YAY! :briller:

Skrevet

Hadde det vært deg som fikk den sjokk besjeden tror jeg ikke du hadde syns det var morsomt. Klart bra at drittsekken ble avslørt, men over radioen da. Det tar seg ikke ut.. Slemt gjort. Men godt hun fikk vite det.

Skrevet

Ikke morsomt for noen av dem, men komisk er det likevel. :wink:

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Hadde det vært deg som fikk den sjokk besjeden tror jeg ikke du hadde syns det var morsomt.

Det har du helt rett i, men så er jeg heller ikke typen som flyr rundt med menn som har bedekket halve staten før meg heller :wink:

Skrevet

Ja det hadde han jo bare godt av.

Godt hun fikk greie på det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Sannheten kommer ALLTID for dagen !!! På en eller annen måte vil det alltid skje ... :-?

Og stakkars henne som fikk vite det på denne måten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor tror du ALLTID sannheten kommer frem Venus, er meget uenig med deg der! Sannheten om meg kommer aldri frem, det vet jeg 100 % sikkert!! Man må bare ta sine forhåndsregler.

Vet jeg får pepper nå for min anonymitet, men det er jo en grunn for at jeg kun skriver her inne som Gjest også!

Skrevet

Oi da!

Trodde jeg hadde hørt den før, men dette var en annen. Den jeg har hørt er norsk. Det var vel en eller annen osloradio. Husker ikke helt hvilken. Den er bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor tror du ALLTID sannheten kommer frem Venus, er meget uenig med deg der! Sannheten om meg kommer aldri frem, det vet jeg 100 % sikkert!! Man må bare ta sine forhåndsregler.

Det går ikke an å være 100% sikker, og det tror jeg du vet. Plutselig skjer det noe uventet, og så er man avslørt.

For eksempel:

- en person er et sted du ikke hadde ventet det ("eh, jobber DU her...?")

- man havner på TV eller i avisen ved et tilfelle, kanskje i bakgrunnen

- man kan bli utsatt for en ulykke, liten eller stor

- man ringer feil eller sender melding til feil nummer

- den hemmelige "partneren" ringer feil eller sender melding til feil nummer

- man glemmer å kaste en papirlapp eller kvittering

- ens ektefelle kommer i snakk med noen i en butikk eller lignende

- man forsnakker seg eller snakker i søvne

- etc. etc. etc.

Det er bokstavelig talt tusenvis av måter det kan skje på. Kanskje det tar litt tid, men det kommer høyst sannsynlig til å skje med deg også. Da blir nok noen veldig såret, og det vil være din skyld.

Forresten heter det "forholdsregler".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...