Gå til innhold

Smerter i underlivet. Cyster?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En liten nå stund har jeg slitt med "menssmerter" hver dag. Men kun på høyre side...

Har også smerter i korsryggen på samme side, lurer på om disse to "smertene" har noe med hverandre å gjøre. Ryggen er skadet fra flere år tilbake, men disse ekstra menssmertene har jeg kun hatt en måneds tid tenker jeg.

Jeg er livredd for cycter, kreft, sykehus, operasjoner, alt egentlig.

Er det noen som har hatt cyster eller annet som kan fortelle meg hvordan de fant det ut? Var det vondt? Jeg må til legen for dette men har ikke bestilt time enda. Jeg er så redd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, har lest litt om endometriose og ser at alle symptomene mine kan peke i den retningen. Håper ikke jeg har det :( Livredd og lei meg nå, æsj...

Skrevet

Råder deg til å ta kontakt med fastlegen din.

Jeg er ingen lege og kan ikke svare deg. Jeg skjønner at du er redd.

Blir kjempe redd selv når slike ting skjer.

Skrevet

Ja jeg må det... Har vært der så ofte i det siste at jeg føler jeg har bodd der, så kvier meg litt for det. Ja, ja! Får vel bare bite tennene sammen :(

Skrevet

Cyster i eggstokkene er noe de aller fleste kvinner opplever gjennom livet. Det har ingenting med kreft å gjøre. Men er tomme eggposer som vokser, og etterhvert sprekker. Det er ikke farlig i det hele tatt, men kan medføre en del smerter.

Dersom du har plager er det bare en ting å gjøre, bestill en legetime og få henvisning til innvendig ultralyd hos gynekolog. Det hjelper ikke å gå hjemme og være redd for hva det kan være, og å søke etter symptomer og sykdommer på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...