Gå til innhold

Det sykeste/morsomste drømmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den sykeste drømmen? eller den morsomste? eller den beste?

Del gjerne :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Setareh
Skrevet

okei hør heeeer, det er den SJUKESTE drømmen !!

igår drømte jeg at jeg gikk for å trene på SATS og på veien dit løp en gal man etter meg, jeg var så redd, jeg kom meg inn og han stod utafor og sa at han skal vente på meg til jeg kommer ut, han var veldig skummellll!!!

jeg trente litt , også gikk jeg igjen på garderoben fordi jeg glemte vannflaska, da jeg gikk ut igjen var det ingeeeeeeeen som var der og den svære treningslokalen SATS var helt mørkt, jeg var der alene, jeg gikk tilbake til garderoben men kunne ikke skifte siden alt var så mørkt, MEN hvordan skulle jeg hjem når han gale mannen stod og venta på meg utafor?? og hvordan skulle jeg oppholde meg i SATS når det var så mørtk å skummelt, og ikke et eneste sjel der?? vel, jeg skulle ringe politiet, MEN POLITIET VAR HAN GALE MANNNEN, han hadde kledd seg ut som en politimann og stått utafor SATS for å ta meg. Da jeg så meg rundt i SATS stod det en plakat " idag stenger vi 18.00" og da jeg stod der var kl 19.00. Vel jeg stod bare der i mørket og ble endelig vekket av mobilen :fnise: :fnise: :fnise: den sjukeste drømmen noensinne!!!!!

Skrevet

jeg drømte endag at mamma og pappa var skjelletter de dansa i stua og drakk te.

• Liker 1
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg hadde mareritt om tredemøllen her ei natt. Jeg drømte at jeg var på mølla. Plutselig ble det en kjempe bratt nedoverbakke i steden for litt motstand som jeg egentlig hadde stillt den på. Jeg klarte ikke å skru ned hastigheten og måtte løpe som jeg hadde fanden i hælene.

Plutselig ble d bråstopp,så heiste mølla seg opp for å klemme meg mellom den og taket!

Huff,litt for masse trening på mølla for tiden kanskje :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker fortsatt en drøm jeg drømte da jeg var rundt 8 år og spilte (vel, tydeligvis litt for mye...) Nintendo. Jeg drømte jeg var Super Mario og ble spist av de kjøttetende plantene som kommer opp fra kummen, men den spytta meg ut igjen fordi jeg ikke hadde dusja!...

Skrevet

Jeg drømte at jeg var samboeren til Alf Prøysen. I Brasil.

Akkurat den morgenen var jeg ganske fornøyd med å våkne, for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha, det må være en drøm jeg hadde for mange år siden!

Jeg holdt på å bli jaget av mange folk jeg kjente, som brått hadde blitt gale massemordere og jaktet på meg. Brått ble jeg dratt inn i et rom, og der var hele gjengen fra Friends, som fikk meg i sikkerhet! Men ikke lenge.. Plutselig samlet de seg i en ring rundt meg, begynte å oppføre seg veldig merkelig, og fortalte at de skulle spise hjernen min!!! Da våknet jeg.

:fnise: Utrolig merkelig.

Endret av HedvigR
Skrevet

Haha, det må være en drøm jeg hadde for mange år siden!

Jeg holdt på å bli jaget av mange folk jeg kjente, som brått hadde blitt gale massemordere og jaktet på meg. Brått ble jeg dratt inn i et rom, og der var hele gjengen fra Friends, som fikk meg i sikkerhet! Men ikke lenge.. Plutselig samlet de seg i en ring rundt meg, begynte å oppføre seg veldig merkelig, og fortalte at de skulle spise hjernen min!!! Da våknet jeg.

:fnise: Utrolig merkelig.

lol er det film eller drøm? hhahha

Skrevet

lol er det film eller drøm? hhahha

Jeg har ofte våknet og tenkt at drømmene mine burde fli filmatisert :fnise:

Skrevet

Jeg har ofte veeldig rare drømmer, så jeg kan ikke akkurat ta å ramse opp alle. Men jeg kan kanskje nevne en som jeg hadde da jeg var liten. Var vel sånn 9-10 år kanskje. Jeg hadde nok litt for god fantasi som liten, for iallefall: Jeg drømte at jeg og bestevenninna mi var brød!! :fnise: Vi rømte fra brødbakeren og sprang nedover gaten! Jeg husker ikke helt om vi faktisk så ut som brød, eller om vi så normale ut, men vi var iallefall brød (du vet når du har en følelse av noe, selv om det ser ut som noe annet?). Og så så vi ei jente fra klassen som vi ikke likte særlig godt og hun sladra selvsagt til brødbakeren, som kom og fanget oss igjen. Jeg husker dessverre ikke hvordan dette endte :gjeiper:

Høres kanskje litt usannsynlig ut, men det er helt sant! :jepp:

• Liker 1
Gjest Setareh
Skrevet

Jeg har ofte veeldig rare drømmer, så jeg kan ikke akkurat ta å ramse opp alle. Men jeg kan kanskje nevne en som jeg hadde da jeg var liten. Var vel sånn 9-10 år kanskje. Jeg hadde nok litt for god fantasi som liten, for iallefall: Jeg drømte at jeg og bestevenninna mi var brød!! :fnise: Vi rømte fra brødbakeren og sprang nedover gaten! Jeg husker ikke helt om vi faktisk så ut som brød, eller om vi så normale ut, men vi var iallefall brød (du vet når du har en følelse av noe, selv om det ser ut som noe annet?). Og så så vi ei jente fra klassen som vi ikke likte særlig godt og hun sladra selvsagt til brødbakeren, som kom og fanget oss igjen. Jeg husker dessverre ikke hvordan dette endte :gjeiper:

Høres kanskje litt usannsynlig ut, men det er helt sant! :jepp:

hhahahaha!! må si jeg fikk meg en gooood lang latter. forestiller to brød som løper ut, og krysser gata :fnise:

Skrevet

Jeg drømte at min far hadde tuklet med meg når jeg var liten! Så konfronterte jeg ham ved å stå å skrike at jeg husket hva han hadde gjort :haar: Husker ikke om jeg fikk noen respons fra ham da, men gud det var godt å våkne!

Gjest shirleys-secret
Skrevet (endret)

Når jeg var lita drømte jeg at jeg, søsteren min og ei venninne lekte i hagen. Målet var å finne en magisk potet, som forøvrig var gjemt i blomsterbedet. Plutselig kom det en heks og en varulv. De ville visst ha den magiske poteten, men vi ble jo selvfølgelig livredde og sprang dermed ut i skogen. Men heksa og varulven fulgte etter. Husker at varulven var bare et veldig hårete menneske som i tilegg haltet når han sprang.

Underveis i drømmen ble søsteren min forvandret til et vortesvin av heksa, venninna mi forsvant og akkurat i det jeg løp ut i et nabolag snublet jeg nettingen i hagen hos noen og falt. Våknet heldigvis akkurat idet heksa og varulven sto over meg for å forvandle meg også til et vortesvin. :fnise:

Endret av shirleys-secret
Skrevet

Jeg drømte at Vladimir Putin ønsket meg død fordi jeg kritiserte Russlands miljøpolitikk etter å ha blitt søkkvåt av å lande i fjæresteinene under et hopprenn. Han var utspekulert, og leide inn min 'familie' fra tiden som utvekslingsstudent til å lure meg hjem til seg og forgifte meg. I ren McGyver-stil hadde jeg en time (eller-no-sånt) på meg til å finne en motgift, men jeg var stengt inne på et helt mørkt rom og var så svimmel at jeg måtte kommmandere en hund til å hoppe oppetter veggene for å finne en lysbryter. Synes å huske at lyset kom på og at jeg fant et hemmelig rom i gulvet, men hva som skjedde videre aner jeg ikke :forvirret:

Skrevet

Jeg sliter med helt rare mareritt hver eneste natt og det har pågått i flere år! Jeg husker at begynnelsen av marerittene var jævlig for alt virket så ekte (og det gjør de enda), men jeg har lært meg å leve med det.

Enkelte ting er helt sykt og jeg forstår ikke hvor jeg har det fra!

-Igår drømte jeg at jeg runket samboeren min i sengen (noe som jeg gjorde før jeg sovnet) og plutselig kommer det en lang tarm ut fra undersiden av foten min som han stikker penisen i og begynner å ha sex med den. Resten husker jeg ikke :fnise:

-Jeg drømte at jeg var liten og seilte i en rusjebane i barnehagen, når jeg var ferdig ble tommelen min forvandlet til en papegøye som hang fast i hånden min og skrek "du vet at du ikke har lov til å seile!"

- Jeg drømte at jeg spiste salt og eddik chips, chipsen ble sinna og gikk ut på kjøkkenet og hentet en vanlig eddikflaske i skapet og puttet meg inni flasken og sa "hvordan føles det nå, bitch?!". Jeg måtte svømme for å ikke drukne, og eddiken etset gjennom kroppen min og blodet begynte å piple ut av porene på huden. Chipsposen tvang meg til å drikke opp eddiken med blodet jeg svømte i før han skulle befri meg. Resten husker jeg ikke.

Herregud. Jeg skulle skrevet ned drømmene med en gang jeg våknet, det hadde blitt sykt mye rart å lese etter noen år! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

I vinter tror jeg det var, drømte jeg at den daværende historielæreren (en av de) min i fjord og en i klassen holdt på å bli sammen :fnise: Vi hadde historie på dagen etter natten jeg hadde hatt drømmen, så fikk litt latterkrampe da han læreren kom inn i klasserommet. Det verste var at vi hadde historieprøve (sikkert øvingen til den som utløste at jeg drømte om historielæreren) den dagen så jeg måtte jo konsentrere meg om den.

Skrevet

Jeg hadde en rar drøm nå sist helg.

Jeg drømte at jeg hadde vært med i en flystyrt, og at alle hadde dødd untatt meg og broren min, og lillebroren til en jeg kjente var også på flyet, han ble brent opp i vraket og smelta fast i broren min sitt lår, så han gikk rundt med smelta deler fra ett menneske på seg..

Senere i drømmen sto jeg på en flyplass for jeg skulle reise til new york med kjæresten og familien hans, men de var der ikke med meg. Jeg sto på flyplassen å strigråt fordi jeg var så redd etter sist flystyrt jeg hadde vært med i. Så kom politiet å tok meg, de trodde at siden jeg gråt så mye så måtte jeg ha narkotika på meg. så di tok meg, å hu ene politidama dro meg etter håret slepende inn i avhørsrommet der hu kjefta å smelte på meg mens jeg febrilsk prøvde å forklare at jeg var redd for jeg var med i flystyrt tidligere. Da ble hu enda surere å gav meg noen piller for å holde kjeften..Jeg våkna av at jeg hiksta å smågråt:p

Skrevet

Da jeg var yngre hadde jeg mye mareritt. En gang drømte jeg at jeg gikk nynnende ned på kjøkkenet og på brødfjøla lå hodet til faren min og snakket til meg med merkelig robot-stemme. Husker jeg måtte gå å sjekke etterpå, om han faktisk lå i senga si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde grinchen hadde rare innlegg! :fnise:

:popcorn:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

den merkeligste drømmen var sånn:

jeg drømte jeg var oppe i fjellene, da jeg så på tv at jorden skulle miste tyngdekraften haha. og at noen marsmenn skulle velge ut folk som skulle bo i en ting som fløy rundt jorden. før dette skulle det komme kraftig uvær. så jeg gikk ut.. da regnet det dun og alle skrek at det var en flodbølge på vei. så jeg gikk inn i en hule og satte en prop (sånn man har i badekaret. bare mye større) i den sånn at det ikke skulle komme vann inn. da jeg kom inn gikk flodebølgen forbi, men det kom vann inn. så jeg måtte dykke innover i hulen. den var så trang at jeg nesten fikk panikk. etter en stund kom jeg meg ut av hulen en annen vei. merkelig nok sto jeg på samme sted jeg startet. da så jeg 4 tornadoer og en som kom bort til meg, sa at hvis de traff hverandre, så var det over og ut for oss. så vi løp. vi løp helt til mexico faktisk. der fant vi enda en hule som vi gikk ned i. de i mexico kunne norsk :gjeiper: etterpå måtte vi overbevise romvesene om at vi burde være med dem. og etter mye panikk og en overbevisende tale, fikk jeg bli med akkurat idè jorden mistet tyngdekraften... så våknet jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...