AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Tenk så fælt å plutselig miste hår, litt etter litt, og tilslutt ende opp skallet. Dette er hva denne 27 år gamle jenta opplevde, det er en hårsykdom! http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7824155
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Liksom, noen kvinner sliter med å miste hår, men andre kvinner sliter med FOR MYE uønsket hårvekst... heldig de som er midt i mellom!
Gjest Consensio Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, jeg er den som sliter med for mye hårvekst...også på de mest pinlige stedene. Kunne godt tenkt meg å miste alt håret jeg ....
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Og noen av oss har mistet alt håret på hodet, men har sykelig mye hårvekst ellers. Vi er liksom de heldigste av alle. 1
Gjest Consensio Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Og noen av oss har mistet alt håret på hodet, men har sykelig mye hårvekst ellers. Vi er liksom de heldigste av alle. Uff
Havtorn Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er genetisk disponert for alopecia, får bare krysse fingrene for at genene vil meg vel. Det fine er at man aldri har en dårlig hårdag og at det er utrolig mange flotte parykker å velge mellom! Utrolig fin den tredje parykken hun hadde, slår håret mitt any day. Utrolig kjedelig å miste alt håret sitt, men TENK på alle de som mister vettet da. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Og noen av oss har mistet alt håret på hodet, men har sykelig mye hårvekst ellers. Vi er liksom de heldigste av alle. Du har vel ikke PCOS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå