AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Var dere veldig opptatt av det som barn? Jeg har hatt stor interesse for spanking helt siden før jeg kan huske. Når jeg tenker på det, så tror jeg familien hadde sine mistanker om at jeg hadde veldig stor interesse for det da jeg var liten. Jeg skjønte jo ikke at det var noe seksuelt da jeg var 4-5 år gammel. Jeg syns det er så utrolig flaut å tenke på at kanskje så vet alle de voksne i familien at jeg har en spankefetisj. Er det bare jeg som har det slik? PS. Alle som vil må gjerne svare, men hvis dere skal komme med dumme fordomsfulle kommentarer kan dere la være.
*Mocca* Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Nei, kan ikke huske at jeg har hatt noen interesse av det som barn nei.... Kom naturlig som endel av utprøving og fant ut at dette likte jeg jo... 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Tror ikke du skal være flau eller tenke så mye på det... Vanlig å "tøyse" spanke barn og barn flest fryder seg over det og synes det er gøy... Uten at de nødvendigvis får seksuell tilknytning til dette senere! Vil jeg da iallefall tro...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Nei det har igrunn aldri falt meg inn at en av mine fetisher har rot i barndommen. Jeg liker å tro at det er noe man finner ut av når man begynner å oppdage de sidene av seg selv.. altså når man blir tenåring eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Tror ikke du skal være flau eller tenke så mye på det... Vanlig å "tøyse" spanke barn og barn flest fryder seg over det og synes det er gøy... Uten at de nødvendigvis får seksuell tilknytning til dette senere! Vil jeg da iallefall tro... Jo det var ikke noe sånt. Jeg hadde ikke noe som helst tanker om familie medlemmer altså. Men jeg likte å leke gamledager skole og sånn med venner osv. Det syns jeg var utrolig spennende.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Jo det var ikke noe sånt. Jeg hadde ikke noe som helst tanker om familie medlemmer altså. Men jeg likte å leke gamledager skole og sånn med venner osv. Det syns jeg var utrolig spennende. Det gjorde vi også - var en kjempehit blant ungene i gata!! Tviler på at alle disse hadde en underliggende spanking-fetish... Tror unger synes sånt er gøy! Helt normalt vil jeg si
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Hva med ting jeg muligens kan ha sagt? Nå husker jeg ikke akkurat hva jeg sa i en alder av 5 år, men det kan godt være at jeg har pratet mye om det.
Rayanne Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Det er helt vanlig at unger har en fase hvor leker som involverer ris, binding og innesperring er spennende, uten at de blir fetisjister av det. Folk som tenner på slikt i voksen alder setter det gjerne i sammenheng, men statistisk sett er dette like vanlig blant de som ikke har slike fetisjer.
Cuckold Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Var dere veldig opptatt av det som barn? Jeg har hatt stor interesse for spanking helt siden før jeg kan huske. Når jeg tenker på det, så tror jeg familien hadde sine mistanker om at jeg hadde veldig stor interesse for det da jeg var liten. Jeg skjønte jo ikke at det var noe seksuelt da jeg var 4-5 år gammel. Jeg syns det er så utrolig flaut å tenke på at kanskje så vet alle de voksne i familien at jeg har en spankefetisj. Er det bare jeg som har det slik? PS. Alle som vil må gjerne svare, men hvis dere skal komme med dumme fordomsfulle kommentarer kan dere la være. Som Rayanne skriver er det helt normalt at barn har seksuelle leker med spanking, binding, innelåsing eller andre former for dominans/underkastelse, altså det som typisk regnes som sadomasochisme i voksen seksualitet. Ifølge Freud er det vi oppfatter som perversjoner hos voksne nettopp en form for infantil regresjon, at man henger igjen i en barnlig seksuell fase, for slik Freud ser det skal den voksne ha vokst dette av seg slik at slike elementer ikke skal være mer enn eventuelt forspill i den "virkelige" voksne seksualiteten som etter hans mening er samleie. Slik jeg ser det er det bare sunt å beholde den lekne barnlige seksualiteten, og selv om de fleste av oss også har sans for samleie kan slike leker godt utgjøre en større del av seksualiteten enn bare å være forspill til "the real thing". Uansett er det ingen grunn til å skamme seg.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, jeg hadde den "interessen" da jeg var liten også. det hadde noen av vennene mine også, uten at jeg mistenker dem for å være spanking-fetisjister i dag. Og hvis de er det, hva så? Det er jo bare deilig... Hele min underdanige side ifht. BDSM har på en måte vært der siden jeg var liten, og har utviklet seg i takt med seksualiteten min. Men jeg turte aldri innrømme det, at jeg likte å være den "svake" part i sånne leker, så jeg lekte den tøffe, slemme dronninga mens jeg egentlig ønsket å være fangen i fangehullet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå